shaman9 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam!Potrzebuje informacji na temat ustawienia dyszy powietrza( ile obrotow powinna byc wykrecona srubka powietrza). Mam tak dziwna pzypadłość, że zaraz po tym jak odpale silnik i dam gwaltownie gazu to silnik sie dlawi i gasnie. Jak juz chwile pochodzi i zlapie temperature to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) To normalne w 4T ze zimny chodzi nierownomiernie i dławi sie a śrubka powinna być ok 1,5 obrotu wykrecona od skrajnej pozycji.PS nie tem temat jest mechanika ogolna Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Spróbuj tutaj http://suzukidr.pl/forum/index.php na forum jest, najlepiej zarejestruj się i witaj w gronie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam!Potrzebuje informacji na temat ustawienia dyszy powietrza( ile obrotow powinna byc wykrecona srubka powietrza). Mam tak dziwna pzypadłość, że zaraz po tym jak odpale silnik i dam gwaltownie gazu to silnik sie dlawi i gasnie. Jak juz chwile pochodzi i zlapie temperature to jest ok. A gdzie czytałeś że zaraz po odpaleniu wolno gwałtownie dodawać gazu?Niszczysz w ten sposób własny silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman9 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 A gdzie czytałeś że zaraz po odpaleniu wolno gwałtownie dodawać gazu?Niszczysz w ten sposób własny silnik. Chyba sie zle zrozumielismy. Nie mialem na mysli wkrecania silnika na wysokie obroty, tylko chodzilo mi o gwaltowny ruch manetka. Sprawa wyglada nastepujaco: odpalam motocykl, chodzi sobie na ssaniu okolo minuty i gdy normalnie w swiecie chce dac gazu czasami gasnie. Jesli robie to bardzo delikatnie obroty sie zwiekszaja i jest ok. Zastanawiam sie czy po prostu ten typ tak ma czy wina lezy gdzies indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ustaw mieszanke na 2 obroty w kazdym moto tak ustawiam i jest ok.i na plywakach zwieksz mu delikatnie dawke paliwa,mialem tak w moim gsxf jak masz ty i powyzsze zabiegi duuuzo pomogly! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ustaw mieszanke na 2 obroty w kazdym moto tak ustawiam i jest ok.i na plywakach zwieksz mu delikatnie dawke paliwa,mialem tak w moim gsxf jak masz ty i powyzsze zabiegi duuuzo pomogly! ja w każdym moto leje mieszanke 1:50 bo talk mniej kopci! ku*wa ludzie myślcie troche czasem! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ja zrozumiałem dobrze tylko Kto ? Ci powiedział że podczas pracy na ssaniu możesz szarpać manetką gazu ?Podczas rozgrzewania silnika na ssaniu nie powinno się dotykać manetki bo przerywasz proces zassysania bogatej mieszanki. Możesz ewentualnie ale ze szkodą dla silnika wcześniej wyłączyć ssanie i podkręcać delikatnie manetką do 2500-3000 obrotów ale na pewno nie kręcić gwałtownie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ja w każdym moto leje mieszanke 1:50 bo talk mniej kopci! ku*wa ludzie myślcie troche czasem!to widocznie komarkiem albo simsonem jezdzisz,niechwytaj kogos za slowka i nieczepiaj sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 jeśli po rozgrzaniu silnik pracuje prawidłowo nie powinieneś wprowadzac zadnych zmian. silniki o tej pojemności dośc długo sie rozgrzewa i trzeba byc uzbrojony w cierpliwosc. regulacja dyszą biegu jałowego napewno nie pomoże, predzej zwiekszenie dawki paliwa na przepustnicy. Ale tak jak pisze, gdy silnik rozgrzeje sie i chodiz prawidłowo nie ruszaj nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.