Skocz do zawartości

Amortyzator skrętu i wymiana w nim oleju na gęstrzy


ekimm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam amorek skrętu jest to oryginalny amor od GSXRa bodajże z 2000 roku dopasowałem go do swojego GSXRa z 1997 r ale jest troszkę za słaby czy ktoś może przerabiał takie coś jak wymiana oleju na gęstszy ?

 

A drugie pytanie jaki olej sie stosuje do takiego amorka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

One pozbawione są regulacji, jak tam dasz gęstszy olej i go utwardzisz bardziej niż to przewidział producent to będziesz się wywracał na parkingach. Nie wiem czy próbowałeś kiedyś poruszać się z małą prędkością motocyklem z amorkiem skrętu z nastawionym dużym oporem...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontuj to i wyrzuc,fabryczne amorki skretu sa przedwaznie bezuzyteczne,nawet jak sa nowe.Nie wspominajac o 7-10-o letnich ktore sa kompletnie zuzyte.

 

jednak i tak uważam że lepiej mieć standardowy niż nie mieć wcale, zawsze cos tam na pewno daje jakiś opór jest i na pewno troszkę tłumi shime

 

a tak to zmajstrowałem link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem ladnie zrobione, byle amor byl sprawny. Zeczywiscie na fabrycznych amorach mozna sie przejechac, w K4 mam orginalny i jest naprawde trardy, jak chcesz skrecic to sie musisz napracowac aby niezaliczyc gleby podczas owlnej jazdy- poprostu maly przebieg ma, zas w k1 amorek jet luzniejszy niema tkaiego problemu, ale w miejscu gdzie powinien dzialac najlepiej to ma luzy i jest juz do wymiany, ale nikt niemoiw ze jakiej lepsiejszej marki bedzie dziala wieczność, a na elektroniczny to jakos mnie niestac... hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

w firme PTM serwisują amortyzatory skrętu, jednak jeżeli nie chcesz mieć akcesoryjnego to polecam zalanie odpowiednim olejem, a nie jakimś gęstszym.Będzie to bezkompromisowe.

 

Witam !

 

Czy możesz dać dokładniejsze namiary na firmę która regeneruje amortyzatory. Rozebrałem swój - Hyperpro z regulacją, poradziłem sobie z uszczelnieniem, zalałem olejem do amortyzatorów przednich 10 - tką, nadal jednak nie chodzi tak jak powinien. Może nie odpowietrzam go odpowiednio, nie wiem już sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...