Golbik Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Hej, posiadam Hondę VT600 i jestem z niej zadowolony pod każdym względem, oprócz jednego - moc. Na trasie przy 120km/h to już praktycznie tylko rzęzi. Chcę założyć z tyłu trochę większą zębatkę (z jeden lub dwa zęby więcej), ale sądzę, że to niewiele da. Znacie jakieś sposoby zwiększenia ilości koni w tym silniku? Ten sam engine jest w Transalpie. Nie chcę z tego robić nie wiadomo jakiego potwora, ani uszkodzić/szybko zajechać sobie silnika. Chciałbym po prostu, żebym na trasie mógł utrzymywać ok 130km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
55555 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 głowica moze, wałki rozrządu ale to bedzie droga zabawa, tłoki może, filtr powietrza, tłumik? nie wiem nawet czy takie rzeczy jak jakieś wałki i tłoki podnoszace moc istnieją do takiego modelu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) Jeśli założysz z tyłu większą zębatkę to przy tej samej prędkości będzie Ci "rzęzić" jeszcze bardziej. Będzie miał poprostu jeszcze wyższe obroty. Jeśli chcesz utrzymywać tą prędkość przy "nie-----ryczącym" silniku to musisz albo większą zamontować z przodu albo mniejszą z tyłu. Zyskasz na prędkości maksymalnej, a stracisz na przyspieszeniu. Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez IG x] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jeśli przy 120 km/h już rzęzi, to albo masz zdławioną moc ( choć wydaje mi się, że i tak beż problemu powinna tą prędkość utrzymać) albo moto wymaga solidnej ingerencji mechanika.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golbik Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Silnik był na przeglądzie, wszystko jest git i utrzymuje nawet więcej atmosfer niż nówka z fabryki (moja ma 16, nówka powinna mieć 14). IG x], źle napisałem z tymi zębatkami, dobrze, że mnie poprawiłeś- fakt, jest na odwrót. Myślę, że mogłem przesadzić z tym rzężeniem przy 120km/h, bo po remoncie nie jeździłem szybko, a ślizgało mi się sprzęgło. Może teraz już będzie ok. Ale i tak więcej mocy mi trza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 maszyna custom wiec sadze, ze stozki + dynojety + wydech powinny cos dac, i na tyl 4 zeby mniejsza zebatka i powinno dawac rade :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Najtanszy sposob na wiecej mocy to zamienic ja na 1100. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.