malin1992 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Posiadam CZ 350 i nie wiem jaka jest przyczyna niedziałającego prędkościomierza (licznika)... Licznik jest na 100% sprawny, tylko jak odłącze linke od licznika to sie nie kręci i jak jade to ja przekręce palcami i sie obkręci 2 razy i sie zatrzymuje???? Prosze o jakie kolwiek odpowiedzi... Z góry wielkie Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 tam ślimak jest w przednim kole ?? patrzyłeś jak wyglądają żebatki ślimaka ?? nasmarowany ?? linka nasmarowana ?? wyjęta z moto luźno idzie ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin1992 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 ale ja mam linke podłączoną do silnika... :) luźno chodzi... wiec co mam zrobic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Sprawdzić w jakim stanie jest slimak... Czy nie ma zjechanych zabkow itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 tam ślimak jest w przednim kole ?? patrzyłeś jak wyglądają żebatki ślimaka ?? nasmarowany ?? linka nasmarowana ?? wyjęta z moto luźno idzie ?? :flesje: :eek: :eek: :notworthy: :cool: TS to nie komar. Tu nie ma ślimaków w kołach :banghead: malin1992 musisz zdjąć lewą pokrywę silnika (wcześniej spuścić olej) i tam jest taki ślimak. U mnie ząbki były starte to zamieniłem plastikowy na stalowy i wszystko śmiga jak cacy :flesje: Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Pod lewą pokrywą jest o ile pamiętam ślimak z obrotomierza, a nie z licznika, więc nawet tam nie zaglądaj :biggrin: Najprawdopodobniej wychechłane jest gniazdo w które wchodzi linka, kręć podniesionym tylnym kołem i zobacz czy linka w pancerzu w ogóle się obraca. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 eek.gif eek.gif eek.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif nie wiem ja miałem tylko wiejskiego crossa z tski bez zegarów :flesje: zresztą slimak to ślimak nieważne gdzie jest ;) swoją drogą ciekawe czemu mz i ts mają ślimak w silniku ?? moja mtx 80 też ma w przednim kole Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) swoją drogą ciekawe czemu mz i ts mają ślimak w silniku MZ (przynajmniej ETZ) ma ślimak na tylnym kole Edytowane 1 Września 2008 przez wojtek2812 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) Pod lewą pokrywą jest o ile pamiętam ślimak z obrotomierza, a nie z licznika, więc nawet tam nie zaglądaj :biggrin:Są obydwa pod lewą pokrywą. Przynajmniej ja tak mam... editja mówię o silniku Jawy TS 350 a autor mówi o silniku Jawy 350. Dopiero teraz to zauważyłem Edytowane 1 Września 2008 przez Batman Cytuj http://www.moto-batman.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 odłącz linkę od licznika przywiąż ją do kierownicy zapal moto i jedź i jeśli linka się kręci cały czas to znaczy że ślimak masz dobry a jak się nie kręci lub przerywa to ślimak do wymiany. a jeśli chodzi o to gdzie się znajduję ślimak to należy iść po lince licznika i na końcu jej jest ślimak dowiesz się wtedy czy jest pod deklem czy w kole. jeśli linka ładnie się obraca oblukaj końcówkę wchodzącą do licznika czy nie jest wyrobiona. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.