Kamsel Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Przetrzepałem schematy elektryczne od Twojego sprzęta i 1 Światła masz tylko z alternatora i cała instalacja nie ma akumulatora 2 Wszystko kręci się wokół prądnicy, regulatora i przełącznika świateł czyli tam szukaj przyczyny (przełącznik już sprawdzałeś. 3 Serwisówka zawiera informacje na temat sprawdzania sprawności tych elementów to łap się za miernik i sprawdź po kolei czy wsio jest ok. Powiedz mi jeszcze kiedy ? jak ? i które światła straciłeś (pewnie przód długie/krótkie, tył, stop, kierunki i tablice ) ? P.S NIE odczepiaj regulatora, wg schematu on zamyka cały obieg prądu z alternatora. Więc tak, mam wersje R czyli mam tylko swiatło z tyłu/stop i przód długie. Kable i pczełącznik sprawdzałem i jest oki. Kiedyś w czasie jazdy mi lampa zgasła i nie wiem czy sie zwarcie nie zrobiło bo spadł +. Od tamtej pory nie ma świateł. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 To przy okazji sprawdzania regulatora i cewek sprawdź żarówki, jest ich mało i nie stawiają żadnego oporu dlatego mogły wszystkie naraz się zfajczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) To przy okazji sprawdzania regulatora i cewek sprawdź żarówki, jest ich mało i nie stawiają żadnego oporu dlatego mogły wszystkie naraz się zfajczyć. Żarówki już dawno sprawdzałem i są ok. Ps. dziś zrobiłem zalążek strony o klx'ach jeśli możecie dawajcie jakieś pomysły co zrobić, co zamiszczać, chętnie widziane jakieś artykuły zdjęcia z remontów, opisy etc.. www.kawasakiklx.lua.pl na razie praktycznie pusta. Jutro moze w czwartek bedzie juz jako taka grafika. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 (edytowane) Ave, rozrbeałem to i sie okazało że 3 cewki spalone na węgiel. Edytowane 6 Marca 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Gratuluje zlokalizowania przyczyny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witam! Co jaki okres trzeba zmieniać łańcuszek rozrządu w Kawasaki Klx 300r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 (edytowane) Witam! Co jaki okres trzeba zmieniać łańcuszek rozrządu w Kawasaki Klx 300r? W instrukcji nie podano limitu kilometrów. W zamian za to wg manuala masz co 2 tys km sprawdzić i ewentualnie ustawić zawory - to jest dobry moment żeby przy okazji sprawdzić stan i naciąg łańcuszka rozrządu. U mnie np po 2tys km zawory były do regulacji, łańcuszek nie wymagał żadnej interwencji (też miał 2 tys km). W klx'ie dobrze słychać jak jest łańcuszek za luźny :) PS. Teraz załapałem - Daniel? Czyli gadamy o tym samym moto :D. Pozdrawiam Edytowane 3 Maja 2009 przez jaruso13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Tak. Sprzet zaj*bisty zadowolony jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) Witam, dorabiał może ktoś do R'ki podnóżnki dla pasażera? Gdzie można coś ciekawego kupić żeby założyć? Jakieś sugestie? Chciałbym zrobić takie "subtelne" i składane. Edytowane 9 Maja 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 (edytowane) siemka, mam 3 małe pytanka, ile waży klx 250 w wersji E, czy zawias owej wersji nadaje sie do ostrzejszej jazdy i jak przedstawia sie klx E w porównaniu do DT 125 pod wzgledem jazdy w terenie ? pozdro http://moto.allegro.pl/item690614347_klx_2...mz_crf_exc.html co myslicie o tym egzemdlarzu, pod wzgledem stanu z opisu i ceny myśle że godny uwagi ;> Edytowane 24 Lipca 2009 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppuchacz Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 a o co chodzi z tymi glowicami, o jakiej wersji mowiles R czy E? jestem zaineteresowany wersja E i chcialbym wiedziec czy sa z tymi motorami jakies problemy i czy sa jakies wady konstrukcyjne? cos sie dzieje z silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Sam nie ważyłem, ale myślę że tak ok 114kg, jak zdejmiesz lampę, lusterka itp. to oczywiście będzie lżejszy. Klx w wersji E dobrze mi się spisywał, dobry na asfalt i na leśne drogi, mocno do przodu ciągnie. Nie mogę zrobić porównania z Dt bo nie miałem styczności. Z tego co zauważyłem to mają problem z wałkiem zdawczym który się ułamuje (nie wiem po co jest pusty w środku, może żeby motorek był lżejszy?). Ja mam już to za sobą i czekam na nowy. A tak to godny polecenia motorek :lalag:. Właśnie myślę czy by mojego nie sprzedać... EDIT: właśnie sprawdziłem w książce serwisowej i waży 115kg, a zbiornik paliwa ma 8L. Edytowane 28 Lipca 2009 przez lesnik18 Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Siemka! Gdzie mogę dostać nowy/używany dekiel od sprzęgła i pokrywę na filtr oleju? Może pasuje od innych moto jak np. klr czy kx? Miałem dzisiaj małe spotkanie z buggy'm i mam rozwalone w/w części. Edytowane 28 Lipca 2009 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesnik18 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Siemka. Przykra przygoda.. Popatrz i popytaj tutaj http://www.olekmotocykle.pl/ lub w serwisie http://www.mcsonline.pl/oryginalne_czesci_kawasaki.html Pozdro. Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Czy ten dekiel będzie pasował do mojego klx'a 300r? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200354828981&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.