Shinigami Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Pójdź do zakładu dorabiającego linki. Jak masz nieuszkodzony pancerz to masz pół tematu z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Panowie jak dokładnie powinno się odpalać KLX'a, tzn jak dokładnie wyczuć kiedy kopać i czy posiada on automatyczny dekompresator?Bo ja mam tami mały problem że po nocy muszę dosyć długo pokopać a na ciepłym pali bez najmniejszego problemu Edytowane 1 Marca 2014 przez Brynda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco424 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 (edytowane) W moim KLX 250 zaciągam ssanie, jeden strzał "z kopa" i pali, czy stoi jedną noc, czy tydzień. Żadnej głębszej filozofii w odpalaniu KLXów nie ma raczej. Edytowane 2 Marca 2014 przez jaco424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 A jeśli mój ciężko odpala po nocy tzn trzeba kopać jakieś dobre 5 minut i jak odpali to anie nie gaśnie, ani nie ma falujących obrotów po prostu tak jakby paliwo się cofało czy coś takiego bo jak załapie to chodzi od razu bardzo równo, a na ciepłym pali idealnie. Wina gaźnika czy zaworów a może czegoś innego? Dodam że zaworów kompletnie nic nie słychać ale ja ich jeszcze nie ruszałem bo dopiero co to moto kupiłem i jestem w trakcie przygotowywania go do sezonu (rozebrany na części pierwsze :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj750 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Witam Panowie szybka pomoc:) KLX 250Po wymianie łańcuszka odpalam, pali normalnie tak jak przed po nagrzaniu wyłączam sanie, ładnie pyka równo, dodaje gazu i powyżej pewnych obrotów dusi się i gaśnie,..!? odkręciłem siedzenia i filtr mowie możne powietrza nie ma, ale nic się nie zmieniło a z pojemnika filtra zauważyłem idzie dym..?! chyba wcześniej nie raczej nie widziałem,.Czy komuś coś przychodzi do głowy?! (paliwo do gaźnika dochodzi) !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj750 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Łoo widzę chyba nikogo nie zastałem;] rozrząd zgonie z serwisowka, choć wydaje mi się że ssąca krzywka jest trochę inaczej położona niż powinna być czy zmieniał ktoś położenie wałek o jeden ząb i czy tak możne chodzić?.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Co do krzywek to u mnie też nie są idealnie równo, mechanik powiedział że nie we wszystkich motocyklach krzywki są idealnie równo w GMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj750 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 No własnie też to przeczytałem, ale jeszcze raz sprawdzałem serwisowka i jest na 100% ok, sprawdzam gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xj750 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zrobione,! Czyszczenie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Pilnie poszukuje zaworów wydechowych, u Olekmotocykle nie ma a w serwisie 200 zł za sztukę, gdzie mogę jeszcze je dostać? w rozsądnej cenieAlbo czy zawory w klx 250 i 300 są takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Patrzyłem w ich katalogu 2011 (akurat taki mi google wyrzuciły) i mają Vesrah o numerze GG-4036-EX http://2011.olekmotocykle.pl/download/w/wymiary_zaworow.pdfwg Olka i Kawasaki są identyczne z KLX 250R 93-96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zamówiłem o tym samym numerze niby do klx 250, jak przyjdą zdam relacje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 (edytowane) Potwierdzam, zawory od 250 pasują do 300 :) Jak by ktoś zamawiał części do silnika to 250 a 300 różnią się tylko tłokiem oraz cylinder :) Edytowane 13 Maja 2014 przez Brynda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Panowie, po remoncie coś KLX średnio chce się wkręcać, co może być przyczyną?https://www.youtube.com/watch?v=oAZIzR5VMN0&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Chyba się rąbnąłeś przy składaniu silnika i znaki się nie pokrywają albo coś jest nie halo z punktem zapłonu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.