lesnik18 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Mogę tylko powiedzieć że spalenie wynosi ok 6-7l co starcza na 120km jazdy, a na asfalt nadaje się (zależy czy masz odpowiednie opony, ale niekoniecznie). Cytuj Kawasaki klx 250 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) a wszystkie egzemdlarze wersji R mają UPS z przodu ? czy to od jakiegoś rocznika było montowane ? i jak w ogóle oceniacie zawieszenie w klx 250/300R, daje nieźle rade czy niezbyt dobre ? chodzi o takie bardziej ekstremalne sytuacje, nie tylko wybieranie dziur w lasku. Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) USD było montowane tylko w wersjach R. Mam klx'a i nie narzekam na zawieszenie, idealnie wybiera nierówności, skok zawieszenia przód to 29cm. Zalałem przód i tył olejem o lepkości 5w i teraz chodzi bajecznie poprzedni właściciel zalał gęstszym olejem prawdopodobnie 10w, wtedy praca zbytnio mi nie odpowiadała amor był trochę mułowaty słabo wybierał małe i średnie nierówności. Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Wszystkie R miały UPS, te starsze roczniki też ? tak można rozróżnić na allegro wersje E od R ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 KLX 300R jest produkowany od 1997 i od samego początku posiada zawieszenie usd, klx 250R posiada też zawieszenie usd, wersja D i E posiada klasyczny zawias. Wersje E można łatwo odróżnić, posiada całe okablowanie kierunkowskazy, klakson, bagażnik i inną lampę przednią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel-rx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam! Małe info KLX 250 E waży 130kg , moc według danych w dowodzie rej. 29km Wiem że wersja E jest wersją drogową, i podobno lekko blokowana( mówicie ze R ma 32 konie) na początek wyprułem końcówkę wydechu ale szczerze nie zauważyłem rożnicy. Ostatnio zepsuła mi się zębatka prędkościomierza ;// kupiłem od DR ale chyba ma inne przełożenie bo zaniża mi predkość o 20km albo coś się stało z moim moto... Ma ktoś może taką zębatkę (plastikowa w koło) napędzająca linkę aha zastanawiam się także nad wymianą zawieszenia (waże ponad 100kg 190wzrostu) poradzicie coś zeby było twardsze jakieś podniesienie moto ? , wymiana oleju na 10W;15W w przodzie cos da( przypomnę ze przód nie jest USD tylko zwykły i tył ma małą regulację napięcia spreżyny ale już ja mam na maks) jak ustawia sie przód (pod spotem mam taką śrubę która przy kręceniu robi "klik" ) do czego sluży ? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez pavel-rx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Wymiana sprężyn Ci tylko pomoże. Ta regulacja na dole to jest regulacja kompresji (dobicia), kręcąc regulację w prawo (+) zwiększasz tłumienie kompresji sprawia to, że amortyzator trudniej ugiąć, sprawia to wrażenie utwardzenia zawieszenia, ale to jest tylko wrażenie amortyzator po zwiększeniu tłumienia dobicia potrzebuje większej siły aby go ugiąć. Kręcąc w lewo (-) zmniejszasz tłumienie dobicia, regulacja powoduje, że amortyzator potrzebuje mniejszej siły na ugięcie. W tylnim amortyzatorze posiadasz też regulacje jedna jest na górze po lewej stronie przed zbiorniczkiem wyrównawczym amortyzatora, jest to regulacja kompresji, a na końcu trzpienia tłoka posiadasz regulacje odbicia. Regulacja odbicia jest odpowiedzialna za powrót amortyzatora, kręcąc w prawo + zwiększasz tłumienia czyli amortyzator wolniej wraca ze stanu ugięcia do stanu pierwotnego, kręcąc w lewo (-) amortyzator wraca szybciej. Trzymaj od razu serwisówkę na pewno Ci się przyda http://www.servis.offmoto.com/Manualy/KAWASAKI/KLX250R/Kawasaki%20KLX250R%20Service%20Manual%20-%201993-1997/Kawasaki%20KLX250R%20Service%20Manual%20-%201993-1997.rar Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel-rx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 W wersji E amorek Tył nie ma takiej możliwości regulacji jak juz pisałem wczesniej jest tylko wstepne napiecie sprezyny ten amortyzator jest chyba wylacznie olejowy ale jak sie myle niech mnie ktos poprawi. A nie wiecie od czego pasował by amorek gazowy ?? o wiele lepiej sie sprawuja moim zdaniem i wtedy mozna by troche podniesc moto gdyby byl dluzszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P107R Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, od wczoraj jestem posiadaczem KLX'a 250 i mam taki problem, otóż silnik podczas dodania gazu ma chwilę zastanowienia, chwila ta jest tym krótsza im więcej odkręcę manetkę, jeżeli jadę na niskich obrotach i delikatnie dodaję gazu to w pewnym momencie silnik nie reaguje i zaczyna zwalniać, dodanie gazu pomaga. Problem pojawił się dzisiaj po wyczyszczeniu i na olejeniu filtra powietrza, przed czyszczeniem tego nie było, macie jakieś sugestie? motorek chodzi i ręce urywa, więc nie chcę od razu grzebać w gaźniku bo mam do tego pecha ;) Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez P107R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel-rx Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 (edytowane) a zostawiłeś filtr do wyschniecia na noc w cieplym (nie wilgotnym) miejscu zanim go zamontowales napewno nie... wiec mozliwe ze zaciagnal on troche Twojego specyfiku do gaznika... a co do gaźnika z pompką : http://motors.desc.shop.ebay.com/Motorcycl....c0.m245&_pgn=1 chodzi o coś w tym stylu ?? ten za 269,99 $ czy by odpowiadał a jak z dyszami ? trzeba by kupić inne ?? kto pomoże i coś złoży. Wymiana sprężyn Ci tylko pomoże. [/code] Znalazlem wilbersa na allegro niby +15% twardości powinno rozwiązać problem ?? Edytowane 14 Kwietnia 2010 przez pavel-rx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P107R Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 a zostawiłeś filtr do wyschniecia na noc w cieplym (nie wilgotnym) miejscu zanim go zamontowales napewno nie... wiec mozliwe ze zaciagnal on troche Twojego specyfiku do gaznika... filtr był myty w samej benzynie i do tego przedmuchany sprężonym powietrzem i jeszcze chwilę poleżał, przed naoliwianiem był suchutki jak pieprz. Świeca jest biało-szara więc nic nie wskazuje na zły skład mieszanki, hmm jeszcze trochę pojeżdżę i zobaczę może do gaźnika jak będzie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 P107R ustaw gaźnik, świeca ma mieć kolor ciemno brązowy. Musisz zwiększyć dawkę paliwa. Wymontuj gaźnik i go dokładnie wyczyść. Pavel-rx posiadam w swoim klx'ie gażnik Mikuni TM 36 z pompką i moto chodzi zaje*scie, lepiej wkręca się i jest bardziej agresywny, motor kupiłem od razu z tym gaźnikiem ale miałem okazję się przejechać na klx'ie z standardowym gaźnikiem moto wydawało mi się trochę mułowate. Z tego co pamiętam dyszę główną mam 130, pilot jet 15, iglice 9D1H6-50. Na stronie http://www.planetklx.org/ masz napisane co musisz zrobić, żeby gaźnik poprawnie zamontować. Co do tych sprężyn to podaj jeszcze więcej parametrów, może będzie pasować pod twoją wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel-rx Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 (edytowane) przed naoliwianiem był suchutki jak pieprz. ale chodzi mi po naoliwieniu powinieneś go porządnie wyrżnąć tak żeby był suchy (a tak a propos to nie rozkleił Ci się ten filtr po potraktowaniu go benzyną ? Z moim tak sie stało i go musiałem zszyć ;/) a co do sprężynek to znalazłem coś takiego : http://allegro.pl/item979115676_sprezyna_e...00_kxf_450.html oraz do przodu : http://allegro.pl/item987858813_wilbers_sp..._motocykli.html ale nie wiem czy to by dużo dało... a trochę kasy trzeba by zainwestować i jeszcze na dodatek wiem, że te moje nie są wycięczone... tylko to moja waga powoduje takie "przysiady" heh. Wyczytałem w serwisówce że wersja E ma TYLKO 25 koni w porównaniu do R/D 32konie :((( to mnie bardzo zasmuciło i chciałbym coś z tym zrobić ... :( Ten gaźnik to jedyne wyjście ebay albo stany niestety . Ceny kosmiczne jak dla mnie (student). Sama wymiana dysz coś da? Edytowane 15 Kwietnia 2010 przez pavel-rx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Napisz gdzie chcesz używać motocykl w terenie czy w mieście? Może lepiej na razie zmienić zębatki z przodu mniejszą z tyłu większą. Jeśli chodzi o sprężynę to +10% powinno wystarczyć, może lepiej poszukać sprężyn za granicą taniej powinieneś kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P107R Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 dzisiaj motocykl odpalił na ssaniu ale po spuszczeniu ssania gasł, po lekkim ruszeniu manetką również gasł. gaźnik przedmuchiwałem dzisiaj dwa razy wg. schematu czyszczenia z planetkmx.org i jeszcze gorzej nawet jest bo na ssaniu gaśnie po chwili, normalnie załamka :( niezły początek nie ma co. Wczoraj jeździłem nim do końca a rano już nie chodził. Wkurzony jestem na maxa a do tego idzie weekend i miejscowy serwis mi tego nie zrobi jutro od ręki, ja to mam pecha do tych j*b... gaźnikowców ;/ A wy czym czyścicie te malutkie otworki pod przepustnicą? najlepiej by było przedmuchać konkretnie je a nie cały kanał, dmuchając w kanał może całkiem którąś dziurkę zapchałem, wszystkie nie są zapchane bo jak psikłem tam wd-40 i dmuchnąłem w kanał sprężonym powietrzem to poszła z nich mgiełka, przedmuchujac też starałem się zatykać tak aby tylko jedna była odsłonięta, tak jak radzą na planetklx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.