Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję Nitro bigrazz.gif

 

A może na początku niech spróbuję z nalepkami typu "sport", "tuning" itp?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkim się da.

zapraszam na przejazdzke moim GNem ;) probowalem ale mocy mam co najwyzej tyle zeby sie w miare zerwal ;p w sumie ta aprillia powinna miec dosyc mocy tylko trzeba wiedziec jak ja poderwac

pozdro

Edytowane przez Kuklex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapraszam na przejazdzke moim GNem ;) probowalem ale mocy mam co najwyzej tyle zeby sie w miare zerwal ;p w sumie ta aprillia powinna miec dosyc mocy tylko trzeba wiedziec jak ja poderwac

pozdro

 

Ja mogę podjechać i położyć go na plecy jak chcesz :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapraszam na przejazdzke moim GNem ;) probowalem ale mocy mam co najwyzej tyle zeby sie w miare zerwal ;p w sumie ta aprillia powinna miec dosyc mocy tylko trzeba wiedziec jak ja poderwac

pozdro

GN'em na szczęście nigdy nie jeździłem więc nie wiem, ale podobno niemożliwe nie istnieje. Cygan jechał na kole GL'em, widziałem zdjęcia jakiegoś grubasa na HD no i oczywiścia Jason Pullen, który masakruje: http://img81.imageshack.us/my.php?image=dayintracy055as6.jpg.

Edytowane przez remy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GN'em na szczęście nigdy nie jeździłem więc nie wiem, ale podobno niemożliwe nie istnieje. Cygan jechał na kole GL'em, widziałem zdjęcia jakiegoś grubasa na HD no i oczywiścia Jason Pullen, który masakruje: http://img81.imageshack.us/my.php?image=dayintracy055as6.jpg.

dobry gosciu ;) juz widzialem juz na youtube jak ktos jezdzil na kole ale ja sie juz przyzwyczailem ze moj to tylko srodek do przemieszczania sie z malymi predkosciami

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj problem jest taki: jak jade na kole to zawsze ściąga mnie w prawo. Nie jest to kwestią nierówności drogi, to sprawdzone. (no chyba że droga jest pochyła w lewo to motocykl jedzie prosto). Nie jest to tez kwestią balansu ciałem (ciało staram sie ukłądać symetrycznie, ew większa masa po lewej stronie), to też już wykluczyłem. Wina musi być w motocyklu, ale tak: tylna felga prosta, oś tylnego koła i wahacza także. Nie jest to kwestia opony (przerzucone kilka sztuk- nowe/używane i za każdym razem to samo tylko z różną siłą. Naciąg łańcucha na 100% odpada- wszystkie możliwości testowane, lożyska w kole nowe. Wymniełem też wahacz, stary po pomiarze wygląda na krzywy, nowy (używany) nic nie zmienił choć tego tak naprawdę nie mierzyłem. (być może mam nie farta i zmieniłem krzywy na krzywy. To jest zagwozdka, co to może jeszcze być? (pomiaru ramy laserem na razie nie robiłem, przód jest prosty (sprawdzone).

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj problem jest taki: jak jade na kole to zawsze ściąga mnie w prawo. Nie jest to kwestią nierówności drogi, to sprawdzone. (no chyba że droga jest pochyła w lewo to motocykl jedzie prosto). Nie jest to tez kwestią balansu ciałem (ciało staram sie ukłądać symetrycznie, ew większa masa po lewej stronie), to też już wykluczyłem. Wina musi być w motocyklu, ale tak: tylna felga prosta, oś tylnego koła i wahacza także. Nie jest to kwestia opony (przerzucone kilka sztuk- nowe/używane i za każdym razem to samo tylko z różną siłą. Naciąg łańcucha na 100% odpada- wszystkie możliwości testowane, lożyska w kole nowe. Wymniełem też wahacz, stary po pomiarze wygląda na krzywy, nowy (używany) nic nie zmienił choć tego tak naprawdę nie mierzyłem. (być może mam nie farta i zmieniłem krzywy na krzywy. To jest zagwozdka, co to może jeszcze być? (pomiaru ramy laserem na razie nie robiłem, przód jest prosty (sprawdzone).

 

 

:crossy: jak widze to masz juz wprawe w jezdzie na kole a ja mam pytanie odnosnie tego mam honde 125 xl probowalem juz kilku trikow np. stane na motorze podczas szybkiej jazdy ,czy tez pojade klęczac na siedzeniu ale problem mam w postawieniu i przejechaniu choc pare metrow na tylnim kole raz probowal tego kumpel to (strzelił ze sprzegla ) ale przesadzil i potrzaskal troche moto . moje pyt to do ilu obrotow mam go wkrecic zeby go poderwac????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę kamil8423 że to to już samo powinieneś wyczuć i nikt ci nie podpowie.Ja tam nie mam żadnych doświadczeń w jeździe na kole poważnymi motorami ale skoro jako 10letni bombel potrafiłem podrywać motorynke a kilka lat później wyrywałem i to dośc ostro simsona i MZ 150 to nikt mi nie powie że gienek nie wyjdzie na koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę kamil8423 że to to już samo powinieneś wyczuć i nikt ci nie podpowie.Ja tam nie mam żadnych doświadczeń w jeździe na kole poważnymi motorami ale skoro jako 10letni bombel potrafiłem podrywać motorynke a kilka lat później wyrywałem i to dośc ostro simsona i MZ 150 to nikt mi nie powie że gienek nie wyjdzie na koło.

 

MZ TS 250 też dawałem na koło, do czasu zerwania kosza sprzęgła. :buttrock:

 

Wszystko można, tylko po co? :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...