radko Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 a obroty powinny być na poziomie największego momentu obrotowego czy niżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 a obroty powinny być na poziomie największego momentu obrotowego czy niżej? Odpusc z gazu na bandziorze. Ciezki, dlugi. SLabo wstaje i szybko sie koncza obroty. Albo bedzie gowniano wychodzilo, albo sie wyjebiesz probujac lepiej :) Ucz sie z klamki, bedzie znacznie lepiej i wbrew pozorom bezpieczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 no dzięki za rade, mam kawałek dobrego, prostego i czystego asfaltu, w miare tez rzadko uczęszczanego więc będe musiał poćwiczyć w wolnej chwili. Chociaż mimo wszystko i tak czarno to widze (nie mówie tu o kolorze mojego moto:P) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmekMoto Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 tak tylko się nie nakryj. i pamiętaj o balansie ciałem, jak będziesz już leciał na gumie to kontroluj tylnym heblem zebys nie poleciał na plecy :crossy: i nie zapomnij nagrać filmiku i wstawić go tutaj ;] Ok będę o tym pamietał i filmik też nagram :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ja bym jednak sugerował żebyś pierwsze próby tego typu przeprowadził na stuncie albo już dobrze poobijanym moto, jak zaliczysz glebę to przynajmniej nie będzie tak żal sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmekMoto Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ja bym jednak sugerował żebyś pierwsze próby tego typu przeprowadził na stuncie albo już dobrze poobijanym moto, jak zaliczysz glebę to przynajmniej nie będzie tak żal sprzętu. Tylko skąd wezmę takie moto ??? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Tylko skąd wezmę takie moto ??? :icon_rolleyes: Tak samo myslalem, a jak sie nakrylem to okazalo sie, ze naprawa kosztowala tyle co sprzet do stuntu :) I znow sprawdzilo sie stare [przyslowie: madry Polak po szkodzie :banghead: Teraz znow korci by czasem sprobowac poderwac, ale dygam i czekam na drugie moto. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Najlepiej popytać znajomych, może mają coś takiego, ewentualnie kupić jakiegoś rozbitka i zrobić z niego stunta, bo naprawdę może się okazać że straty materialne na swoim wypieszczonym moto w trakcie nauki wheelie będą trudne do zaakceptowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Ja bym jednak sugerował żebyś pierwsze próby tego typu przeprowadził na stuncie albo już dobrze poobijanym moto, jak zaliczysz glebę to przynajmniej nie będzie tak żal sprzętu. kolega chcę ćwiczyć chinolem (gr500 - 50ccm w 4T) więc nawet jak zgruzuje chinola to w podobnej cenie kupi jakiegoś psiuta :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangerous Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Co do napraw i opłacalności katowania sprzętu to artykuł wyczerpuje temat http://flm.pl/artykuy/529-katowanie-sprzta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 No cóż ja się przewinąłem na dwójce z klamy. Cóż mogę powiedzieć "No risk, No fun" Predzej czy pozniej moze sie zdazyc :P Ja jak narazie bezszkodowo, ale wkoncu napewno wyjebie to wiecej niz pewne :) Lepiej byc tego swiadomym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmekMoto Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 kolega chcę ćwiczyć chinolem (gr500 - 50ccm w 4T) więc nawet jak zgruzuje chinola to w podobnej cenie kupi jakiegoś psiuta :biggrin: Dodam, że moto kupiłem 2 tyg. temu i nie chcialbym go zgruzować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 No więc będziesz miał dodatkową motywację do tego co napisałem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumet Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ja wlasnie zaczalem uczyc sie gumowac bo kiedys trzeba, moto to CBR 900 sc33, na poczatek chcialem strzelic ze sprzegla ale strach mnie ogarnal, po paru razach nauczylem sie z gazu i teraz stawiajac na gume jade okolo 10 do 20 metrow, powiem szczerze ze jestem zadowolony z tego wyniku po paru razach i prosze zastrzelic tych co pisza ze na mocnym moto kazdy potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Uee na mocnym moto to kazdy potrafi ;P Sprzeglo, sprzeglo ponad wszystko, ponad wszystko w swiecieee ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.