przemek96 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qou7EovDH9M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis_84 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Witam Panowie mam buela 1125r i szukam oringu który przychodzi do wysprzęglika. Niestety w autoryzowanym serwisie mają jedynie set naprawczy który zupełnie jest mi nie potrzebny.Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły gdzie mogę coś takiego znaleźć to będę wdzięczny.Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Witam Panowie mam buela 1125r i szukam oringu który przychodzi do wysprzęglika. Niestety w autoryzowanym serwisie mają jedynie set naprawczy który zupełnie jest mi nie potrzebny.Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły gdzie mogę coś takiego znaleźć to będę wdzięczny.Z góry dziękuje. Czasami warto poszukać w takich firmach,stary oring na wzòr i może coś się znajdzie. http://www.katalogbiznesu.pl/firma,6812.html Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariap74 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Witam Panowie mam buela 1125r i szukam oringu który przychodzi do wysprzęglika. Niestety w autoryzowanym serwisie mają jedynie set naprawczy który zupełnie jest mi nie potrzebny.Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły gdzie mogę coś takiego znaleźć to będę wdzięczny.Z góry dziękuje. siema kontaktuj sie z MAARP koles ma pojecie i jest obcykany w temacie polecam firma Dwa Gary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwis_84 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Dzięki wielkie panowie ale już sobie poradziłem znalazłem firmę która dorabiła mi oringi i pasują idealnie.A to jest ich strona http://www.uszczelki-jernas.com.pl/szybko i tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebziel Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Witajcie! Chcialem sie przedstawic. Mam na imie Sebastian jestem z Warszawy i od dwoch tygodniy mecze Bule... :-)Kupilem motocykl moich marzen od kiedy przeczytalem jego recenzje kilka lat temu w polskim pismie - Ulyssesa...Rocznik 2005 przebieg 15.500 mil. Chcialbym zapytac o sens kupowania opon Pirelli scorpion sync z a....o (uzywki).Zamierzam uzywac go do turystyki wiec zalezy mi na przyczepnosci na mokrym. Interesuje sie tez jakimis torbami/kuframi bo oferta z Holandii na nowy set tania nie jest...Czy ktos jest tu z Wawy i zna serwid HD w Zabkach? Chcialbym tam wstawic moto na przeglad (do mekki buly, czyli do Wloclawka wybieram sie juz po malym przegladzie na wiosne), pozdrawiam serdecznie wszystkich i licze na spotkanie przy bezalko w stolicy na wiosne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JA buell Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam wszystkich!Mam male pytanko jezeli ktos bylby tak mily i mi odpowiedzial to bede wdzieczny.Mainowicie problem jest w tym , ze przy wymianie opon zauwazylem luz na osce.Lozyska nie wygladaly za ciekawie wiec kupilem nowe, jednak sytuacja jest taka sama jak na starych.oska w lozyskach lekko plywa , a nie jest wyrobiona . Jak pasek jest naciagniety a kolo dokrecone to nie jest to wyczuwalne , jednak jak pasek sciagne to kolko ma lekkie luzy. Czy tak ma byc?????? chodzi o XB 12 . Dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beUwell Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Panowie rozkręciłem trochu moto xb9sxa że raczej mechanik ze mnie kiepski, to tak sie zastanawiam co można przy przebiegu 25k wymienić na nowe..co w najbliższym czasie z DUŻYM prawdopodobienstwem mi sie rozleci?oleje, filtry, podstawowe rzeczy oczywiscie wymieniłem łożyska chce wymienić - tutaj prosze o sugestie.. czy mam jakieś konkrety wziąć zamontować czy poprostu pod wymiar? znacie jakichś sprawdzonych producentów? potrzebuje również kupić kilka śrubek, zeszpecilem kilka torxowych i wolałbym wymienić je na nowe.. gdzie moge je nabyć?to chyba tyle.. dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Buell to trwała i solidna konstrukcja. Nic się nie rozlatuje samo z siebie :-) Tak jak napisałeś - olej w wahaczu, olej w sprzęgle/skrzyni, filtr oleju, filtr powietrza, płyn hamulcowy, klocki i świece. Reszta czyli łożyska wg potrzeby. Łożyska (kół, wahacza, główki ramy) to nie jest drogi interes. Wymień jesli twierdzisz że jest taka potrzeba. Łożyska kół i wahacza są standardowe. Główki ramy calowe.Ogólnie nie należy naprawiać czegoś co się nie zepsuło ;-) Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam.Od kilku dni jestem posiadaczem zabytkowego Firebolta (2002), mam spore doświadczenie jeśli idzie o motocykle, jednak Buell jest dla mnie nowością, więcmam parę pytań odnośnie tego motocykla, do bardziej doświadczonych użytkowników.Nigdy nie jeździłem motocyklem takim, jaki wyszedł z fabryki więc zamierzam go "nieco" zmodyfikować, jednak z racji tego iż jest to motocykl którego produkcja nie trwała zbyt długo i została już zakończona, moje modyfikacje będą całkowicie bezpieczne dla motocykla, tak żeby w każdym momencie można było powrócić do stanu oryginalności.Oryginalne elementy zamierzam zostawić i zastąpić je innymi które będę mógł "poświęcić" modyfikacjom.I tu rodzą się moje pytania:1) czy waczacz od nowszego modelu(2006 w górę) będzie pasował do starszego typu ramy?2) czy nakładka na airbox będzie pasowała?3) czy zegary (mocowania) są we wszystkich modelach takie same? (nie licząc oczywiście CR)?4) czy tylny stelaż od Ligtninga (wszystki roczniki) będzie mocowaniami pasował do starszej ramy? czy muszę szukać stelaża od konkretnego rocznika?i na koniec kwestia eksploatacji. czy przy wymianie pasa napędowego wymienia się również rolkę napinacza? za wszystkie odpowiedzi i rady będę bardzo wdzięczy :)pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 maarp powinien pomóc ;)P.S maarp do mnie też się odezwij jeśli byłeś w garażu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 "przemek96" - mail poszedł"buellxb":1. Tak, będzie pasował, tylko po co skoro chcesz mieć w miarę oryginalny moto.2. Tak, airbox będzie pasował.3. Tak, obudowy zegarów są takie same we wszystkich XB.4. Tak, będą pasować wszystkie roczniki. Ale życzę powodzenia w szukaniu kompletnej dupy w dobrych pieniądzach! :-)5. Nie, rolki się nie wymienia. Jedynie łożyska jesli coś im doskwiera. pozdrówki! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buellxb Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 szybko, konkretnie i na temat :) Maarp wielkie dzięki, pewnie jeszczę będę Cię męczył :) co do wachacza. Srebrny wahacz średnio pasuje do mojej koncepcji, a nie chcę oryginalnego "psuć" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam od Wrzesnia zeszłego roku jestem posiadaczem Buella xb9r na początku było wszystko OK ale od pewnego czasu zauważyłem że Buła na 5 biegu ma problem przedostać się na wyższe obroty,podam przykład,smigam sobie na 5tce obroty 3500 odkręcam manetkę Buła idzie do 4000 i dalej nic się nie dzieje tylko się dławi muszę walnąć redukćję na 4órkę odkręcic i wykręcic ją do 7500 wbijam 5 obroty 6000 i dalej idzie ale wolno się wkręca. Ogólnie to największe problemy ma na 5tce między 4000 a 6000 dławi się. Filtr powietrza czysty,świeczki Brisk bezelektrodowe,Paliwko tylko na dobrych sprawdzonych stacjach 98bp. :sad: Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez siwydr Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Wpadłbyś do Włocka, a nie biadolisz ;-) Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.