Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

WiesiekQ - masz problem z gumowymi isolatorami ramy, znany problem z wczesnymi X1 oraz wcześniejszą resztą tubersów. Nie ma problemu :-) wymieniasz na nowe i po kłopocie!! Jeśli potrzebujesz skontaktuj się ze mną - mam takowe nowuitkie.

 

Dolarek - co do wydechu Free Spirits to nie ma się co podniecać tym "średnim zakresem", bo sama pusta pucha niewiele zdziała, fakt że jest fajna bo pluje do przodu ale dość kosztowna gdyż minimum 3500pln, jakość powinna być niezła aczkolwiek wolę wydechy malowane, kryte ceramiką lub carbon zamiast czystej nierdzewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tłumiki na obu fotografiach są identyczne. Co do rzekomej 405 waga nie jest podana. Poza tym nigdy nie widziałem żeby producent miał w ofercie tłumik z symbolem 405. Nie wykluczone że jest to błąd na tej stronie. I jeszcze jedno, strona wprowadza klientów w błąd co do nazwy producenta.

Moim zdaniem bajer tylko w tym że system jest lekko przekombinowany i ma wylot z przodu. Dodaje to tylko niepotrzebnie wagi. A tak to po prostu pucha z nierdzewki. Ot co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Jaka opinia panuje o Buell 1125 ??

Czy silnikowo chodzi o awaryjność, jest lepszy/gorszy od XB ??

Czy nie uważacie że przy glebie 1125 do wymiany jest w pierwszej kolejności chłodnica??

Czy słyszeliście aby przy glebie na buell została przetarta rama, tak aby zapaliło się paliwo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w Buell 1125 to robota Rotaxa.

Rotax jako producent ma raczej dobrą renomę w dziedzinie budowy silników.

Nie porównujmy siników XB do 1125 bo to inna para kaloszy.

Silnik XB był moim zdaniem bezawaryjny i wymagał mało uwagi jeśli używało się dobrego oleju. Silnik 1125 to jednostka chłodzona cieczą, z hydraulicznym sprzęgłem, regulowanym luzem zaworowym, bardziej skomplikowana... Są tego wady i zalety.

Nie jest on aż tak awaryjny lecz wczesne modele wymagały kilku poprawek (cieknące po kilku tysiącach km oringi w kapie sprzęgłowej, ciut cieknąca uszczelka w pompie płynu chłodzącego itp). Wszystkie takowe sprawy łatwo usunąć.

Tak czy owak lubię obydwa te silniki - i obydwa dają ogromną przyjemność z jazdy, a dają ją nieco w inny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich,

Stalem sie miediac temu posiedaczem Ulyssesa z 2006 roku. Kupilem z komisu i tutaj wlasnie sie zaczal problem, bo w salonie moto bylo odpalane jak to w salonie do demonstracji i pewnie jeszcze nie dogrzewal sie silnik.

Przy kupowaniu wszystko dzialalo jak trzeba, ale od czasu kiedy przywiozlem go do garazu nie chce odpalac. Widac bylo ze jest slaby akumulator juz wczesniej wiec nabylem nowy i nadal jest kicha. Rozrusznik kreci ale silnik nie chce zapalic.

Podejrzewam ze trzeba wyczyscic swiece. Ma ktos jeszcze jakis inny pomysl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze mnie dupa nie mechanik, ale swiece wymien na nowe, orginalne harleyaki grosze kosztuja, i kable wymien tez. W samochodzie kiedys zadzialalo :)

 

Komis ci nie pokryje kosztow naprawy ?

Edytowane przez dolarek69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wręcz powiem że lepiej kupić tańsze i zwykłe NGK DCPR9E. Ostatnio w dwóch Buellach zawiodły mnie nowe świece irydowe.

Z resztą wolę wymienić częściej a taniej.

Tak jak przedmówcy napisali - wymień świece.

Świece lubią robić psikusy jeśli odpala się motocykl na krótko.

Po założeniu nowych świec - odpalaj motocykl tylko w celu konkretnych jazd, a nie żeby w garażu posłuchać przez minutę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno irydowe swiece sie sprawdzaja lepiej w dluzszych trasach a na wycieczki typu 10km do pracy i z powrotem lepsze sa zwykle HD. PO zalozeniu nowych trzeba conajmniej z kilkadziesiat km zrobic, zeby sie porzadnie wszystko wygrzalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

jestem nowym uzytkownikiem forum i jednoczesnie prawie nowym posiadaczem buly ;-)

Szukalem czegokolwiek o crash padach do buella na forum, jednakze nie udalo mi sie nic znalezc. Wiecie moze na ile sie sprawdzaja np. takie LSLe? na jednym angielskim forum znalazlem opinie ze przymocowanie ich do silnika powoduje jego uszkodzenie w momencie upadku maszyny np na parkingu, spotkaliscie sie moze z takimi przypadkami?

Moze mozecie polecic jakies konkretne modele, czy lepiej mimo wszystko lepiej zaplacic za kosmicznie drogie AC (w moim przypadku wyliczyli ma na 2900 rocznie)

 

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie gratuluje prawie posiadania ;)

 

Tak na zdrowy rozum to zadna firma nie wypuscilaby sprzetu uszkadzajacego motocykl, za drogo by ja to kosztowalo. W stanach sadza sie o byle g...

 

Zamowilem sobie tylnia lampe led i kierunkowskazy led. Ma ktos pojecie czy mozna gdzies dostac przerywacz do kierunkowskazow led czy tez musze uzyc opornikow ?

 

Ja mam AC, pady sa brzydkie :)

Edytowane przez dolarek69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prawie gratuluje prawie posiadania ;)

 

Dzięki, zdążyłem na nim pojezdzic pol ostatniego sezonu stad prawie nowy posiadacz ;-))

 

Ja mam AC, pady sa brzydkie :)

 

Cos tak czuje za roznice 1000zl to brzydote przeboleje ;-)). Tak serio to chyba dodam wspolwlasciciela po 50-tce i bede mial nizsze AC ;-)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...