maarp Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 WiesiekQ - masz problem z gumowymi isolatorami ramy, znany problem z wczesnymi X1 oraz wcześniejszą resztą tubersów. Nie ma problemu :-) wymieniasz na nowe i po kłopocie!! Jeśli potrzebujesz skontaktuj się ze mną - mam takowe nowuitkie. Dolarek - co do wydechu Free Spirits to nie ma się co podniecać tym "średnim zakresem", bo sama pusta pucha niewiele zdziała, fakt że jest fajna bo pluje do przodu ale dość kosztowna gdyż minimum 3500pln, jakość powinna być niezła aczkolwiek wolę wydechy malowane, kryte ceramiką lub carbon zamiast czystej nierdzewki. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Maarp - to chyba nie jest pusta pucha, zerknij sam 404 chyba pomyliles te z jej sportowym bratem, ktory wazy o polowe mniej 405 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Wg mnie tłumiki na obu fotografiach są identyczne. Co do rzekomej 405 waga nie jest podana. Poza tym nigdy nie widziałem żeby producent miał w ofercie tłumik z symbolem 405. Nie wykluczone że jest to błąd na tej stronie. I jeszcze jedno, strona wprowadza klientów w błąd co do nazwy producenta. Moim zdaniem bajer tylko w tym że system jest lekko przekombinowany i ma wylot z przodu. Dodaje to tylko niepotrzebnie wagi. A tak to po prostu pucha z nierdzewki. Ot co. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 To kiszka. Przed "pomacaniem" nie ma co kupowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hayabusarider Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Witam, Jaka opinia panuje o Buell 1125 ?? Czy silnikowo chodzi o awaryjność, jest lepszy/gorszy od XB ?? Czy nie uważacie że przy glebie 1125 do wymiany jest w pierwszej kolejności chłodnica?? Czy słyszeliście aby przy glebie na buell została przetarta rama, tak aby zapaliło się paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Silnik w Buell 1125 to robota Rotaxa. Rotax jako producent ma raczej dobrą renomę w dziedzinie budowy silników. Nie porównujmy siników XB do 1125 bo to inna para kaloszy. Silnik XB był moim zdaniem bezawaryjny i wymagał mało uwagi jeśli używało się dobrego oleju. Silnik 1125 to jednostka chłodzona cieczą, z hydraulicznym sprzęgłem, regulowanym luzem zaworowym, bardziej skomplikowana... Są tego wady i zalety. Nie jest on aż tak awaryjny lecz wczesne modele wymagały kilku poprawek (cieknące po kilku tysiącach km oringi w kapie sprzęgłowej, ciut cieknąca uszczelka w pompie płynu chłodzącego itp). Wszystkie takowe sprawy łatwo usunąć. Tak czy owak lubię obydwa te silniki - i obydwa dają ogromną przyjemność z jazdy, a dają ją nieco w inny sposób. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Znalazlem ciekawy sklep w niemczech. Link dla chetnych:www.speed-of-color.de Co za lajza kasuje moje posty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Witam wszystkich,Stalem sie miediac temu posiedaczem Ulyssesa z 2006 roku. Kupilem z komisu i tutaj wlasnie sie zaczal problem, bo w salonie moto bylo odpalane jak to w salonie do demonstracji i pewnie jeszcze nie dogrzewal sie silnik.Przy kupowaniu wszystko dzialalo jak trzeba, ale od czasu kiedy przywiozlem go do garazu nie chce odpalac. Widac bylo ze jest slaby akumulator juz wczesniej wiec nabylem nowy i nadal jest kicha. Rozrusznik kreci ale silnik nie chce zapalic.Podejrzewam ze trzeba wyczyscic swiece. Ma ktos jeszcze jakis inny pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 (edytowane) Ze mnie dupa nie mechanik, ale swiece wymien na nowe, orginalne harleyaki grosze kosztuja, i kable wymien tez. W samochodzie kiedys zadzialalo :) Komis ci nie pokryje kosztow naprawy ? Edytowane 8 Marca 2011 przez dolarek69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Świece wymień na irydowe i będziesz miał spokuj do XB9 NGK DCPR9EIX koszt około 60zł za sztukę ale masz pewność że nie zawiodą kiedy trzeba. Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 A ja wręcz powiem że lepiej kupić tańsze i zwykłe NGK DCPR9E. Ostatnio w dwóch Buellach zawiodły mnie nowe świece irydowe. Z resztą wolę wymienić częściej a taniej.Tak jak przedmówcy napisali - wymień świece.Świece lubią robić psikusy jeśli odpala się motocykl na krótko.Po założeniu nowych świec - odpalaj motocykl tylko w celu konkretnych jazd, a nie żeby w garażu posłuchać przez minutę. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piach Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Podobno irydowe swiece sie sprawdzaja lepiej w dluzszych trasach a na wycieczki typu 10km do pracy i z powrotem lepsze sa zwykle HD. PO zalozeniu nowych trzeba conajmniej z kilkadziesiat km zrobic, zeby sie porzadnie wszystko wygrzalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Witam wszystkich, jestem nowym uzytkownikiem forum i jednoczesnie prawie nowym posiadaczem buly ;-)Szukalem czegokolwiek o crash padach do buella na forum, jednakze nie udalo mi sie nic znalezc. Wiecie moze na ile sie sprawdzaja np. takie LSLe? na jednym angielskim forum znalazlem opinie ze przymocowanie ich do silnika powoduje jego uszkodzenie w momencie upadku maszyny np na parkingu, spotkaliscie sie moze z takimi przypadkami?Moze mozecie polecic jakies konkretne modele, czy lepiej mimo wszystko lepiej zaplacic za kosmicznie drogie AC (w moim przypadku wyliczyli ma na 2900 rocznie) Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 (edytowane) Prawie gratuluje prawie posiadania ;) Tak na zdrowy rozum to zadna firma nie wypuscilaby sprzetu uszkadzajacego motocykl, za drogo by ja to kosztowalo. W stanach sadza sie o byle g... Zamowilem sobie tylnia lampe led i kierunkowskazy led. Ma ktos pojecie czy mozna gdzies dostac przerywacz do kierunkowskazow led czy tez musze uzyc opornikow ? Ja mam AC, pady sa brzydkie :) Edytowane 13 Marca 2011 przez dolarek69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Prawie gratuluje prawie posiadania ;) Dzięki, zdążyłem na nim pojezdzic pol ostatniego sezonu stad prawie nowy posiadacz ;-)) Ja mam AC, pady sa brzydkie :) Cos tak czuje za roznice 1000zl to brzydote przeboleje ;-)). Tak serio to chyba dodam wspolwlasciciela po 50-tce i bede mial nizsze AC ;-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.