Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

endurko swietna sprawa, tymbardziej, ze u Ciebie w Jeleniej sa doskonałe tereny. Nie wiem jakiego Husaberga masz ale FE 550 wyrywa nadgarstki. :notworthy:

 

endurko swietna sprawa, tymbardziej, ze u Ciebie w Jeleniej sa doskonałe tereny. Nie wiem jakiego Husaberga masz ale FE 550 wyrywa nadgarstki. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam

przygotowując BUŁKĘ na nowy sezon odkryłem kilka awarii i potrzebna mi pomoc:

 

1 - tylna tarcza wykrzywiona ale to akurat wynikło po rozsypaniu się łożyska w kole po stronie pasa czy ktoś wie jakiej tarczy mogę użyć zamiennie - cena jest istotnym warunkiem wymiany,

 

2 - ślimak pompy oleju na granicy używalności może ktoś dorabiał coś takiego lub posiada cena jak wyżej ,

 

pozdrawiam i i najlepszego w tym nowym sezonie !

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Buellów!!!

Niedługo stane się posiadaczem Lightinga XB12STT z 2007 r. :icon_mrgreen:

Na razie jest on jeszcze za wodą, ale może pod koniec stycznia będzie już u mnie.

Się ładnie przedstawię...

Śmigam już parę latek na moto. Do tej pory był to Intruder VS 1400. Przyszedł jednak czas na zmiany i po długich rozmyślaniach (wyboru pomogło mi dokonać także to Forum I Wasze posty :notworthy: ) zdecydowałem sie właśnie na Lightinga XB12.

Mam oczywiście wiele pytań, ale może na początek sie tylko tutaj ładnie wkomponuję w zacne towarzystwo "Piekarzy" :wink:, a potem się zacznie... :icon_razz:

 

ps. chciałem foto wkleić, ale nie wiem jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję!

Doskonały wybór!

STT to jeden z najciekawszych wg mnie podmodeli Buella. Mam nadzieję że będzie w oryginale czyli oryginalne osłony lag, dziobek i pola numerowe zamiast setów pasażera??

Ja swoją XB12 przeedytowałem właśnie na styl STT (z wyjątkiem pól numerowych bo nie bardzo pasują do krótkiego tyłka).

Pozdrawiam kolejnego wielbiciela pieczywa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zaczynam :smile:

Dla mnie motocykle to podróże. Jak wygladają dalsze trasy na Buellu? Czy ktoś z Was pomyka gdzieś tam daleko i jak sobie radzicie z bagażem?

Ja znalazłem takie coś - moim zdaniem w miarę pasuje...

http://www.polo-motorrad.de/pl/speedpack.html

Pasuje też czasem coś zapakować na krótkie traski jakieś narzędzia, bluzę, drugie rękawice itp.

Może to...

http://www.polo-motorrad.de/pl/rearbag-ca-...r-stauraum.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem jak jest na ULY :

- miał tendencje do podnoszenia się przy jeździe z kuframi,

- bardzo wygodny na trasie,

- małe spalanie 4-4,5l/100km,

- bajeczne przyśpieszenie i dźwięk miły dla otoczenia,

- zakręty kończyły się zbyt szybko,

- za mało zakrętów na drogach,

- lepiej miej rezerwowy pas jeśli jedziesz po kamienistopiaskowych drogach,

 

tak wyglądał mój na trasie ->

http://lh4.ggpht.com/_d7eJcApmn1U/TRvRCmPO...00/DSC_8075.jpg

 

 

 

maarp a jakaś większa tarcza ? na tył Buella

 

Edytowane przez talaxon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam możliwość przerobienia mocowania i myślę nad innym zaciskiem (znalazłem to gdzieś na jakimś forum , przeróbka polega na zmianie zacisku i mocowania a całość schowana jest za wahaczem)

 

Siemka ja mam tak zrobione schowany dwu tłoczkowy zacisk brembo i zmieniona pompa hamulca tylnego jest o niebo lepiej.

Tarcze tylnią mam jakby ktoś potrzebował leży i się kurzy.

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pięknie ! a będzie nam dane zobaczyć to dzieło ? ( jakaś mała fotka )

 

początkowo myślałem o zacisku BREMBO od skutera (taki wpadł mi w ręce ) ale zbyt szeroki rozstaw mocowanie zmusi mnie do poszukania jeszcze innego zacisku lub założenia tarczy o większej średnicy tyle że nie wiem od czego by pasowała taka tarcza , macie panowie jakieś sugestie ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z innej beczki. Jak byśmy hymnu jakowegoś potrzebowali, to

Dla wszystkich piekarzy :icon_mrgreen:

Dzisiaj zaczyna sie ruch koło mojej maszyny.

A jako, że nadal nie wiem jak foty wkleić, wklejam linka

http://www.roadtrackandtrail.com/new_vehic...790&pov=1886242

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że Twój moto niewiele ma już wspólnego z STT. Przeedytowany na zwykłego Longa.

Ale nic to! Przyjemność z jazdy taka sama!!

 

Chłopaki co do zacisków tylnych nie ma się co spuszczać - po prostu do przodu kupcie 8 tłoczkowe :-D Polecam! Hamuje nieźle a jeszcze lepiej wygląda!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje fachowej porady i liczę że ktoś z Kolegów mi pomoże.

Od jakiegoś czasu w moim Buellu X1,na nierównościach pojawiły się stuki podobne do tych, jakby dobijał tylny amortyzator. Udało mi się zlokalizować ten stuk, który pochodzi z długiej śruby( ośki) , przechodzącej przez tylny wahacz. Na obu końcach tej ośki między wahaczem a ramą są okrągłe poduszki gumowe.

Wygląda to tak, jakby silnik ze skrzynią i wahaczem były jednym monolitem, i na to nałożona jest z góry rama

z przednim zawieszeniem, która opadła około centymetra, dotyka do ośki i stuka.

Dodałbym zdjęcia, tylko nie wiem jak.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...