Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie . Wczoraj nabyłem Ulysseska model 2006 i miałbym wielką prośbe , mógłby mi ktoś podesłać serwisówką do niego? A tak nawiasem mówiąc to niezły diabełek z niego. Tak przy okazji ma ktoś jakiś dobry patent na lekko skorodowany kolektor wydechowy bo całość psuje ten rudy kolor elementu.

Edytowane przez audica80

Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain

Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin

Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und Blei

Da Dieselkraftstoff

Benzin! Benzin! Benzin!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeczywiście patent z odświeżeniem jest ok , tylko zstanawiam się czy po wyczyszczeniu smarować to czymś czy może oddać do wykonania ceramiki

Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain

Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin

Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und Blei

Da Dieselkraftstoff

Benzin! Benzin! Benzin!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od biedy wystarczy termoodporny spray (krótkotrwałe rozwiązanie). wystarczający na fabryczny tłumik jest również lakier proszkowy (na tego typu puchach sprawdza się wyśmienicie), najdroższym rozwiązaniem jest powłoka ceramiczna (szkoda pieniędzy na ceramikę w ostatnim "ogniwie" układu wydechowego).

Ot, i cała filozofia. :-)

Przy okazji odświeżania można się pokusić o "podgłoszenie" tłumika - ale to jak kto lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o sam kolektor bo tłumik jest srebrny jardine ,

Edytowane przez audica80

Ich brauche keine Hilfe, kein Koffein, kein Kokain

Ich brauche Öl für Gasolin, sondern Dynamit und Terpentin

Explosive wie Kerosin, mit viel Oktan und Blei

Da Dieselkraftstoff

Benzin! Benzin! Benzin!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie się czy do BUELLi serii XB można dostać tylna lampę z zintegrowanymi z kierunkowskazami?
Można :-) Info wysłane na priv.

 

Jak jest do XB lampa, to do 1125R też musi pasować. Poproszę o info.

Również bym prosił o info na temat crash padów na ramę do 1125.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie, dawno sie nie odzywałem bo miałem maszynę w serwisie ( XB12R rok 2004 )... w ciągu ostatniego roku w sumie tak z 7 miesięcy :( zacznę od początku... na jesieni 2010 roku pewien orzeł wjechał mi w dupę jak stałem na czerwonym świetle. Maszyna wylądowała w warszawskim ASO ( chyba wszyskim znane ;) ) na wiosnę odebrałem sprzęta, przejechałem 300 km i wyjechałem z długiego szybkiego zakrętu ze zblokowanym tylnym kołem... silnik w widowiskowy sposób wydał z siebie ostatnie tchnienie !! przyczyna... panowie wymieniając wahacz zapomnieli napełnić go olejem !! chłopaki poczuli się do winy i wymienili mi wszystko, słownie wszysko w silniku ze starego silnia został blok i pokrywa zaworów... miałem nadzieję że problem zniknął tak szybko jak sie pojawił. Niestety sprzęt nie działa tak jak powinien a kolesie ze wspomnianego ASO nie są w stanie ogarnąć tematu... maszyna nie ma w ogóle "dołu" dławi sie przy dodawaniu gazu... na niskich obrotach po dodaniu gazu mija sekunda nim w ogóle nastąpi jakaś reakcja. Na wyższych biegach pod obcążeniem stracił elastyczność, na 5 biegu przy 3500 obrotów nie ma siły przyśpieszać... w wysokich partiach obrotów ciągnie jak nalęży. Typowy obiaw... nie da sie go postawić na gumę z tak zwanego odjęcia, nie reaguje odopowiednio szybko na "ten ruch nadgarstka"... dodam że mam seryjny filtr a tłumik jardine one....

 

Panowie znachorzy od silników, bardzo ładnie proszę o pomoc. wdzięczności mojej nie będzie końca ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechalem zobaczylem przejechalem sie i kupilem

w garazu stoi X1 z 2001r

teraz przygotowanie X1 do sezonu i w droge

ps

tak jak sie wczesniej zastanawialem czy motocykl bedzie odpowiedni do mojego wzrostu (wygoda) to stwierdzam ze jest ok x1 wcale nie jest malym motocyklem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autotrade...age/1?logcode=p Siema pytanko do Maarp czy pod taki tlumik bedzie pasil plug ten co Ty masz w swoim 1125 . http://www.autotrade.../1501?logcode=p bo pod remusa to nie ma problemu co nie ? Sory ze linki a nie foty ale nie moge wstawic takiej rozdzielczosci . Edytowane przez dariap74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zostały usunięte posty z ogłoszeniami. dla mniej spostrzegawczych informacja: giełda znajduje się na pasku u góry

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzis znowu pekla mi przednia obejma na tlumik... zakladalem ja zgodnie z service manualem, jedyna roznica to polozenie sruby (zamiast byc na gorze tlumika, byla z boku). Dokrecalem na wartosci podane w manualu. Macie jakies rady jak to ustrojstwo zalozyc zeby nie pekalo? mnie dokrecic, czy dokrecac na goracym tlumiku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...