mati27d Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Mam mały problem , jak wiadomo rzędówki mają to do siebie że troche wibrują w pewnym zakresie obotów , ale moja kawa po przekroczeniu 6000 obr zaczyna grać każdym elementem plastikowym i nie tylko , próbowałem dokładnie wszystko poskręcać troche pomogło ale po czasie wszystko wróciło do stanu wcześniejszego , i teraz mam takie pytanie czy jest jakiś sposób żeby to chociaż troche zniwelować te drgania , albo ktoś ma jakiś patent na te plastiki? motocykl to kawa z750s z 2005 roku po przebiegu 10tkmSłyszałem że podobno regulacja zaworów troche zniweluje te drgania , ale ile w tym prawdy , kontrole zaworów mam dopiero przy 24tkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ja bym przykleił może filc do plastików w miejscach styku i przykrecania do ramy...na sruby bym nałozył podkładki sprężynowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ja bym przykleił może filc do plastików w miejscach styku i przykrecania do ramy...na sruby bym nałozył podkładki sprężynowe... lepiej chyba zlikwidować przyczynę a nie leczyć skutki :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) tylko że wibracji silnika nie da sie zlikwidować co najwyżej zmniejszyć jeżeli jest taki sposób , co do podkładek filcowych brzydko by to wyglądało ze wzgledu na doleganie plastków do siebie , są ciasno spasowane Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez mati27d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Mam mały problem , jak wiadomo rzędówki mają to do siebie że troche wibrują w pewnym zakresie obotów , ale moja kawa po przekroczeniu 6000 obr zaczyna grać każdym elementem plastikowym i nie tylko , próbowałem dokładnie wszystko poskręcać troche pomogło ale po czasie wszystko wróciło do stanu wcześniejszego , i teraz mam takie pytanie czy jest jakiś sposób żeby to chociaż troche zniwelować te drgania , albo ktoś ma jakiś patent na te plastiki? motocykl to kawa z750s z 2005 roku po przebiegu 10tkmSłyszałem że podobno regulacja zaworów troche zniweluje te drgania , ale ile w tym prawdy , kontrole zaworów mam dopiero przy 24tkm A kto Ci powiedział że 4cylindrowy silnik ma dokuczliwe wibracje ?Co to za parch ?Musiał mocną glebę zaliczyć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 W zetach to normalne, szczegolnie stare modele maja to do siebie ze czuc mocno drgania, wlasnie tak jak piszesz od 6 tys zaczyna sie czuc motocykl pod tylkiem :biggrin: w nowszym modelu to zostalo troche zniwelowane aczkolwiek mi to nie przeszkadza, wczeszniej latalem V-ka moze dlatego tez nie robi to na mnie wrazenia....tak czy inaczej nie przejmuj sie tylko dokrecaj dobrze srubki i lataj;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 sprzęt gleby nie miał a o wibracjach kiedyś tam czytałem na forum że rzędówki maja taka przypadłośc może trafniejsze bedzie nazwanie tego mrowieniem niosącym sie po całym motocyklu i wprawianiem w wibracje elementów przedniej owiewki Złoty a u ciebie też coś brzęczy? bo mnie to strasznie irytuje takie brzęczenie a jest ono wyczuwalne miedzy 6000 a 8000 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Powinno ci pomoc synchro gaznikow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 hmm w z750 2005 juz jest wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 sprzet jest juz na wtrysku a dodatkowo niedawno mialem sprawdzana synchronizacje wtrysku ksiazka przewiduje przy12tkm kontrole , ja zrobilem troche wczesniej przy okazji serwisu wiosennego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Ja mam nowy model i akurat ta przypadłość została już wyeliminowana, żadna synchronizacja wtrysków ani regulacja w tym wypadku nic nie pomoże. Ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.