jurer Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Witam, do niedawna tylko tu zaglądałem, teraz piszę w tym dziale :) otóż wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem motocykla jakim jest WSK 175 Rocznik 1983. Motor z papierami, wszystkie numery zgadzają się z ramą i nr silnika. Otóż jak to bywa uratowałem sprzęt od wiejskiego tuningu. Zresztą co widać już ktoś coś pokombinował. Oto fotki:http://www.bikepics.com/members/jurer/83wsk175/Chodzi mi o przywrócenie jej do prawie pełnego stanu oryginału. Dodam że kupiłem ją od pierwszego właściciela, a motorem zajmował się wnuczek który ją "stjuningował" Według wnuka to przerobił on tylko lagi, (mam oryginał), i lampa tzn ten przedni stelaż dorzucił także przedni błotnik i opony które były od nowości. Niby wkład jest od oryginału a obudowa od ciągnika.. co by chyba się zgadzało bo od dołu obudowy jest dziura na kable. Sedno: W gąszczu różnych wsk i "tjuningowców", poszukuję zdjęcia które pokaże w miarę oryginalny stan. Przydały by się szczegółowe zdjęcia. Jeśli ktoś takowe posiada proszę o pomoc. Proszę pisać na forum lub na PW lub na [email protected]Jak wrażenia i sugestie?Jeśli chodzi o 125 to wiem jak powinny wyglądać ale 175 to raczej rzadziej się spotyka :P http://www.allegro.pl/item336891663_nowka_...do_wsk_125.htmlCo myślicie o tej lampie? O co chodzi z tą zasówką? Nigdzie raczej się z tym nie spotkałem.. Motor jeżdżący i palący, już dziś przestawił mi się zapłon i WSK jedzie do tyłu. :clap: Za to kocham te motory :D Czy to normalne w WSK'ach że jak jest wbity 1 bieg to dźwignia lata.. tzn nie jest sztywna jak w dzisiejszych motocyklach. W motorynkach tak nie było. Tłumik trzyma się na opasce zaciskowej, bo ktoś urwał to ucho od ramy.. prosiłbym o szczegółowe zdjęcie tego... Jak był podświetlany licznik w wsk? Bo ktoś tam wstawił czerwoną diodę... A może to jest KOBUZ? Jak powinna wyglądać z tyłu lampa bo jak widać kable idą po błotniku.. Edytowane 31 Marca 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Zajrzyj do automobilisty z tamtego roku sa bardzo ładnie opisane wszystkie modele mwsk 175 to bedzie chyba najlepszy patent:-) a bryka jest naprawde fajna:-) szkoda ze nie eksportówka to by była masakra! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Z tego co wiem, to przód na aluminiowych półkach miały WSK Dudek i WSK Perkoz. Ale Dudek miał wysoką kierownicę i wydech poprowadzony górą. Więc masz najprawdopodobniej Perkoza. Gratuluję :).http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...ode=view&id=111na szybko znalazłem. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 (edytowane) No ale skąd tu wziąć zeszłoroczne wydania automobilisty? No miałem też blisko mnie Dudka.. ale za drogo chciał, a ja szukałem coś taniego plus remont. A dudek był w cenie tej i remontu.Aster to nie może być Perkoz bo rama nie jest podwójna. Ale za to mam miejsce z przodu na włącznik stopu.. tak jak w perkozie. Nie wiem czy w Kobuzach też takie były? rodzaj silnika to 059. W czwartek powinenem się za nią wziąć. Wiecie to wycięcie na kranik mi się nie podoba.. tak jak by bak był nie orgynialny. Bo w większości kobuzach i wsk był ten płaski. a nie jajko... ech. Niby nic nie zmieniane no ale wiecie jak to. Widać za to że o silniku prawde mówił że prawie nic nie grzebane. Jeszcze oryginalne śruby, i na głowicy są te dziury i na cylindrze też w użebrowaniu i na głowicy są te rurki gumowe w nie wsadzone. Edytowane 31 Marca 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Archiwalne egzemplarze można zamówić w redakcji Automobilisty, wyślą na adres. Z tego co pamiętam to w numerze 6/2007 był opis WSK 175 enduro. Tu jest troche info: http://www.automobilista.com.pl/ Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Więc masz najprawdopodobniej Perkoza. Aster - nie bluźnij.......... Nie wszystko co ma zmieniony sprzód musi być od razu Perkozem;Na zdjęciach widać zwykłego Kobuza (ten niebieski) ze zmienionym przodem (założony jest od "Sportówki" - one też miały alu półki - podobnie jak Bąk, Lelek); Ciekawią mnie tylko uchwyty przedniej lampy.......Co do reszty - to bak jest dołożony ze starszego modelu, błotniki powynny byc "płytkie", siodło prawdopod. jest od 125..................ale i tak fajny motórek ci sie trafił......Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Siodło napewno zmienione bo mówił wnuk właściciela. Uchwyt lampy przedniej to nie wiem skąd oni to wzięli.Bo mam oryginalne góry amorków bodajże od razu z uchwytami. W czwartek dokładniejsze fotki wszystkiego co mam no i mam nadzieje coś już przy niej porobić. Paolo zrobię Ci zdjęcia tych uchwytów przynajmniej postaram się. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Przerobione elementy WSK: Półki, uchwyty lampy, lampa, uchwyty zegarów. Ja bym to tak zostawił;] Przemalował tylko na ciekawszy kolor. www.polmot.prv.pl w galeri masz sporo danych:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam ja również dołączyłem do posiadaczy WSK 175, niedawno kupiłem ten sprzęt od I właściciela, moja WSK jest z 1976 roku, jak widać oryginalne malowanie się nie uchowało no ale co tam, nieoryginalna była lampa z tyłu ale już dopadłem oryginał, nie wiem czemu ale zostały zmienione tylne amortyzatory a konkretnie to 1 kolo założył od CZ, z czasem będę ją chciał odrestaurować ale muszę na razie złożyć do kupy sprzęt do jazdy a później bawić się z zabytki :icon_evil: a tutaj fotkihttp://www.bikepics.com/members/wilq88/76wsk175/pzdr Edytowane 25 Kwietnia 2008 przez WilQ_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.