Skocz do zawartości

Regulator napięcia


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Można. Szukaj serwisu zajmującego się naprawa hermetycznych agregatów chłodniczych. Silnik sprężarki w takim agregacie pracuje w oleju i jest narażony na wysoką temperaturę i agresywne środowisko. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni lakier pokrywający drut nawojowy oraz odpowiednia izolacja rdzenia . Jak potrafią dobrze przezwoić taki stojan silnika to naprawia tez twornik alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można. Szukaj serwisu zajmującego się naprawa hermetycznych agregatów chłodniczych. Silnik sprężarki w takim agregacie pracuje w oleju i jest narażony na wysoką temperaturę i agresywne środowisko. Kluczem do sukcesu jest odpowiedni lakier pokrywający drut nawojowy oraz odpowiednia izolacja rdzenia . Jak potrafią dobrze przezwoić taki stojan silnika to naprawia tez twornik alternatora.

 

 

tak samo tych z serwisu agregatow chlodniczych mozna odeslac do warsztatow motocyklowych bo alternator ma podobne warunki pracy jak silniki sprezarek w agregatach :wink: teoretyzujesz czy wiesz, ze serwisuja te uzwojenia, jak masz namiary na nich to wrzuc na forum ja i wielu innych bedziemy wdzieczni

 

przy moim stanie wiedzy zgadzam sie z Piotrem sluszny wybor to oryginal

 

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tak samo tych z serwisu agregatow chlodniczych mozna odeslac do warsztatow motocyklowych bo alternator ma podobne warunki pracy jak silniki sprezarek w agregatach :) teoretyzujesz czy wiesz, ze serwisuja te uzwojenia, jak masz namiary na nich to wrzuc na forum ja i wielu innych bedziemy wdzieczni

 

przy moim stanie wiedzy zgadzam sie z Piotrem sluszny wybor to oryginal

 

pozdrawiam

 

Wiem jak zbudowany jest agregat bo przed 14 laty sam zajmowałem sie przezwajaniem takich. Niestety nie dam ci zadnego adresu. Musisz poszukac w swoim regionie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przezwojony w Toronto altek i pracuje jak nowy, cala filozofia to jak slusznie Brezniew pisze odpowiedni drut, a wlasciwie drut pokryty odpowiednim lakierem i sprawa zalatwiona.

W Wwie musi byc tego typu warsztat, tzn przezwajajacy agregaty chlodnicze - trzeba przejrzec Panorame Firm :icon_rolleyes:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, kupiłem sobie alternator. Nie ma przebicia, przynajmniej z tego co teraz miernikiem sprawdziłem. 170 zł poszło w piach. Żeby było śmieszniej, urwał mi się dziś błotnik w GSie i do wyjebania jest zadupek i kawałek błotnika. Nie ma to jak mieć ku*wa szczęście, a naprawiłem mu przyspieszacz i zmieniłem napęd - nacieszyłem się jazdą jak cholera.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, moje jest do dupy, ale mam nadzieję że jeszcze nie umrę ;) Założyłem w końcu ten cholerny alternator, spędziłem nad tym cały dzień i dzięki pomocy brysia w końcu działa, ale nie do końca. Światła jakby pulsują, tak samo kontrolki, kierunki zapalają się na sekundę na stałe a dopiero potem zaczynają szybko mrugać. WTF? Alternator sprawdzony, żadnych zwarć czy przebicia. Może podładować akumulator? Miał jakieś 9 V, możliwe że nie może go naładować w czasie jazdy? Teraz jak wracałem było coraz gorzej, w garażu sprawdziłem ładowanie i bez świateł jest..... 7! a ze światłami ok 10. No ku*wa, co za krzywa jazda.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, sprawdziłem na akumulatorze od GSa - 14V bez obciążenia. Oba akusie od DRa miały zwarcie na celach, a jak podłączyłem stały to żarówka zaświeciła jak xenon i się spaliła. Jedzie nowy akuś. Sękju za pomoc :icon_eek:

 

 

 

Jeszcze mam pytanie, czy koszulki termokurczliwe będą odporne na olej i temperaturę? Bo alternator z instalacją w tym deklu połączyłem zalutowanymi konektorkami w koszulkach termokurczliwych.

 

Bo w końcu mam piękne ładowanie, wszystko świeci i jest super :banghead:

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa koszulki a koszulki. generalnie one maja zabezpieczyc tylko poprzez swoje scianki kontakt miedzy przewodami. nawet jak puszcza gdzies i w polaczenie lutowane wejdzie olej to sie nic nie stanie. grunt, zeby nie "pracowaly", czyli nie ocieraly sie o siebie, bo predzej czy pozniej sie przetra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, mojej sagi pt. elektryka w DR 600 ciąg dalszy. Dziś wywaliło mi bezpiecznik 25A - ładowanie na ciepłym silniku po jeździe 15 V. Regulator był stary. Wróciłem do domu, podpiąłem inny, już też był u mnie kiedyś (taki sam jest) i nie ma ładowania. Włożyłem stary, też nie ma. Napięcie międzyfazowe - 26 cośtam V. HELP!

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...