Skocz do zawartości

Przerywanie w okolicach 7-9 tys. obrotow


bartek-wawa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam. Moj problem polega na tym ze podczas jazdy moto (nsr80) przerywa gdy wskazówka obrotomierza wchodzi na 7 tys.Kręciłem śrubką od składu powietrza i to samo jest.Czym to może być spowodowane.???Moze za bardzo dozownik jest podkręcony i dostaje za duzo oleju i to przez to co??Mam nadzieje ze mi pomożecie.

 

Ps.Tłok jest nowy.

Edytowane przez bartek-wawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, jezeli na wolnych obrotach chodzi dobrze to oznacza to ze na wysokich dostaje za mało paliwa. Albo ustaw iglicę, na najniższym zabku, albo kup nową dyszę. Moja jest przez kogoś rozwiercona i nie idzie wyregulować. Dysza do tego moto kosztować będzie 9 zł do standardowego faźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śrubka od składu mieszanki nie ma nic do przerywania na wysokich obrotach. Ona służy jedynie do ustawiania obrotów w miejscu. Później skład reguluje się za pomocą pływaka, dyszy główniej i filtra powietrza.

 

Przeczyść gaźnik, przeczyść filtr, przeczyść świecę - powinno być lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie świeca.......

 

jak staniesz w miejscu dasz gaz do oporu i obrotomierz leci do 7tys i potem szaleje 6-7tys mimo trzymania gazu na full to świeca lub przebity przewód WN

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na biegu jałowym jest dobrze wkręca sie do 12 tys.obrotów.Problem pojawia sie podczas jazdy moto przerywa właśnie podczas 7 tys. nieraz 8 tys. różnię bywa.Przewód WN wymieniałem aktualnie mam nowy od fiata 126p el. i tez próbowałem na innej świecy i to samo.A może to wina cewki WN jak sadzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

 

Honda, ktora dosiadasz w tej chwili tak juz ma, co wynika z zastosowania modulu zaplonowego ze zmiennym punktem zaplonu. Kazdy egzemplarz cierpi na to samo. nic ci nie pomoze regulacja skladu mieszanki wszerz i wzdluz zakresu. a nawet jesli stwierdzisz ze jest OK, to wcale tak nie bedzie, to tylko zludzenie.

 

jesli na prawde Ci to przeszkadza- ratuja Cie dwie rzeczy- zmiana wydechu na wydech od mbxa(bedzie mial kosmiczny dol i bedzie krecil max 11-12 tys.) badz co generalnie lepsze- wymiana modulu zaplonowego na taki, jaki siedzi w MBX(jest na 5 wtyczek). motocykl dzieki temu bedzie mial troche lepsze odejscie na niskich obrotach, ale utnie gore, i nieco zmniejszy sie spalanie ze wzgledu na zmieniona charakterystyke silnika.

 

 

tyle. i nie sluchaj ze to to a to tamto.

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No bo to jest silnik wysokoobrotowe i wogole 2T ja tez mam podbnie w swojej znczy do 6 tys nie mam mocy znczy malo :icon_twisted: poznije od 7-9 juz ma kopyto z tym ze wlasnie tak jakos dziwni ejst jaky przerywalo ajkby swieca czy cos no i poznije powyzej 9 tys to juz zpaierdzila ostro :icon_biggrin: z tym ze ja mialem przebicie w przedowndzie wysokiego napiecai i msyalem ze cewka mi sie spalilo i mzoe jeszcze wysztko nie byc ok ale wydaje mi sie ze to jest normalne raczej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...