superbike Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Czesc wszystkim posiadam Aprilie tuareg rally 50/80 z 1990r. ---- moj problem polega na tym ze po zwiekszeniu pojemnosci na 80cm3 silnik (minarelli am4) chodzi bardzo nierownomiernie- czyli nie osiaga pelnej mocy a predkosc max jest w granicach 40km/h,--- przed remontem targal w granicy 85km/h. ---- Co moze byc przyczyna? lub co mam zrobic aby w pelni i plynnie wykorzystac moc silnika.---- w silniku zostal usuniety NICASIL i wbita zostala tuleja (tlok wertex) .--- Pomozcie bo juz nie wiem co mam robic -moto zachowuje sie tak jak bym zatkal mu tlumik ewentualnie mial uszkodzona swiece (a jest nowa) NORMALNIE ZGROZA :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 nierównomierna praca silnika= 70% wina zapłonu 20% gaźnika 10% inne....... a przebicia kabel WN nie ma ?? wszystkie styki są ,,pewne'' (nie latają np wtyczki na cewce zalonowej ??) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Mowisz ze robiles remont, wkrecasz go na najwyzsze obroty, a dotarles go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 jakies inne info? ---- moze gaznik jest zly i wymaga wymiany na inny (wiekszy) --- motorek byl robiony przez MOTOR-TECH i nie wymaga dotarcia ( tak mi powiedziano ) - a i dostalem wskazowke ze te APRILIE zyja najlepiej na gazniku Simsona.--- wtedy bedzie o.k ale patrzalem i sa roznice w mocowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 No to sam sobie odpowiedziales na pytanie, zrob tak jak ci mowili z tym gaznikiem.Mocowanie da sie przerobic, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 to ja juz nic nie wiem :icon_biggrin: zerkne moze na zaplon moze tam tkwi problem--- w sobote rozbieram na czesci pierwsze.----- nie da rady to zmienie silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 nie poddawaj sie tak szybko popatrz poszukaj. mozę za mało paliwa dostaje.....moze go dusi przez nieodpowiedzni filtr powietrza.....z zapłonem raczej nic sie nie stało. zdejmij tłumik na chwile i zoabcz jak dzierga.....poszperaj troche nic łątwo nie przychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) WLASNIE WYTARGALEM GAZNIK :bigrazz: i po rozkreceniu moim oczom ukazala sie dysza ale ostro wydlubana jakims wiertlem ( stary wlasciciel cos mieszal ) - mam nadzieje ze to jest przyczyna , a jak nie to kope dalej. --2 piwka na sobote i posiedze sobie przy apce. :buttrock: Edytowane 27 Marca 2008 przez superbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 WLASNIE WYTARGALEM GAZNIK :buttrock: i po rozkreceniu moim oczom ukazala sie dysza ale ostro wydlubana jakims wiertlem ( stary wlasciciel cos mieszal ) - mam nadzieje ze to jest przyczyna , a jak nie to kope dalej. --2 piwka na sobote i posiedze sobie przy apce. :icon_question: Pewnie to jest przyczyna bo go zalewalo, moj znajomy tez czyscil gaznik w ts350 i postanowil wyczyscic dysze wiertarka :buttrock: Za chwile dzwoni do mnie ze po zlozenie motor nie zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 no wlasnie- jadac powoli kapota , ale jak juz sie rozkreci to czuc jakby prawie zaraz mialo byc wszystko o.k -- swieca czarna jak smola a wczesniejsza NGK moze pare sek. popracowala i padla ---po wyjeciu mokra jak moja zona wieczorami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Czyli wszystko wskazuje na to. Kup dysze poskladaj i zdaj relacje jak sie fura sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 (edytowane) gaznik wyczyszczony,umyty,i co nie ino---- i co stwierdzam? ;) nadaje sie na zlom ;) ----nawet obrotow nie mozna podciagnac bo srubka regulacyjna wyrobila juz kanal w przepustnicy a sama przepustnica jest tak luzna ze ktos juz kiedys podklejal to kawalkiem miedzi aby mialo to rece i nogi :icon_rolleyes: -ale niestety byl to jakis magik bo zrobil to kropelka .-------gaznik to ( Dell'Orto SHA 14/12B )--- i cos wydaje mi sie ze jest za maly dla cylindra o poj 80cm3.--- no i mam problem co kupic? -to samo czy juz cos lepszego i wiekszego? - no i co to ma byc aby silnik fajnie pracowal? Edytowane 27 Marca 2008 przez superbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Żeby silnik poprawnie pracował należy mu się regulacja gaźnika, (ewentualna zmiana dyszy, lub całego gaźnika- najlepsza i najdroższa opcja).W kolegi Rs 125 robiliśmy remont też w motor techu i gościu nawet na tłoku napisał docierać min.6h! na tłoku! i narysował strzałkę gdzie powinien być wydech.Zacznij od regulacji, ewentulanie spróbuj kupić nową przepustnicę.. jak coś to google.pl bo nie wiem gdzie takowe można dostać, larsson? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 (edytowane) Witam! no chyba mam ten sam gaxnik i w nim jak mniemam nie ma regulacji....on jest niby wyregulowany już na stałe. zmiana dyszy też nic nie daje bo nie da sie go wyregulować i kicha. obroty to ja w nim ustawiam śróbką na lince od gazu tuż przy gaziorze.....jak ją wykrece to cała iglica idzie do góry.....proste. no chyba że ta wersja "B" ma regulacjie to moge sie mylić bo są różne. przy osiemdziesiątce ten gaźnik to porażka....zresztą tak samo jak przy 50cc. moim zdaniem 21mm to bedzie odpowiednia opcja.... Edytowane 28 Marca 2008 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 (edytowane) Dokladnie wersja 'B' a regulacja jest tylko do obrotow- i nic wiecej.- jest mocno zniszczony ale co jak co to postaram sie go zregenerowac - bo i tak co mi szkodzi bo w koncu jest do wywalenia i po wyplacie kupie nowy - a dwa jutro zrobie fotki silnika i gaznika to bedziecie widziec co tam w ramie APKI zyje.(tzn bedzie) :buttrock: Witam kolegow ponownie---- nie zgadniecie co bylo z moja APRILIA? - popijajac spokojnie piwko i dumajac nad uszkodzeniem motorka postanowilem konkretnie przeleciec wszystko.--- za pkt nr 1 wzialem gaznik.---- umylem go pod woda z dodatkiem LUDWIKA , oczywiscie osuszylem i przedmuchalem kompresorem , nastepnie dorobilem wklad filtra powietrza z gapki fotela mojej matki , ---- docialem nowe uszczelki od krocca i gaznika -membrana itd.-------- zmienilem i uszczelnilem polaczenie z filtrem powietrza, podokrecalem wszystko i TUAREG nabral zycia---- malo nie spadlem.-------------- co jak co kazdemu kto pomogl lub staral sie jak mogl bardzo dziekuje-- JESTESCIE WIELCY :crossy: - NIE MA TO JAK BRAC OD JEDNOSLADOW.------POZDRAWIAM WSZYSTKICH NA DUZYCH jak i na malych jedosladach.-----uklony dla was :notworthy: Edytowane 29 Marca 2008 przez superbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.