Skocz do zawartości

świeca


rambo100194
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem i nie wiem od czego on jes od przbicia świecy czy od przerywacza albo tezmoże od gażnika pomuście mi chłopcy simson jak jest zimny to ma naj nisze obroty i jak da sie gazu to nie chce wejść na obroty wogule a po przejechaniu 1 km nagżeje sie i jedzie normalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to pomyliles dzial- simson jak smiem sie domyslac zaworow sie nie doczekal.

 

po drugie na przyszlosc pisz jak wyzej powiedzial- mnie chaotycznie. to nie boli.

 

po trzecie opisz dokladnie jak to sie dzieje- czy podczas dodania gazu na zimnym tak jakby buczy i jak dasz duzo gazu to zgasnie albo w ogole chodzi masakrycznie? jak dla mnie to cos nie-halo z gaznikiem- daje za duzo paliwa i silnik sobie nie radzi w niskich temperaturach...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem i nie wiem od czego on jes od przbicia świecy czy od przerywacza albo tezmoże od gażnika pomuście mi chłopcy simson jak jest zimny to ma naj nisze obroty i jak da sie gazu to nie chce wejść na obroty wogule a po przejechaniu 1 km nagżeje sie i jedzie normalnie :banghead:

Najprawdopodobniej masz zużyty tłok, który "kasuje" luzy dopiero po nagrzaniu się. Ale na podstawie twojego opisu to tylko mozna zgadywać a nie doradzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej masz zużyty tłok, który "kasuje" luzy dopiero po nagrzaniu się

 

dokładnie. Ja tak mam w ogarze z tym że u mnie słychać jeszcze takie dzwonienie (oznaka dużego luzu pierścieni)

 

słychać takie metaliczne dzwonienie na wolnych obrotach takie jakbyś jakąś cienką blaszką pukał w druga zbliżone do dzwonka ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

umnie na zimnym moge go pociągnąć do 9tys obrotów i niemuli , simek to tez 2t, u góry chłopaki dobrze ci mówią , najpierw wyreguluj gaźnik, jak nic nieda to moze być to tłok

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem rozregulowany gaźnik to podczas jazdy przy dodaniu gazu silnik zamulił, po chwili wkręcał się na obroty. Palił też ogromne ilości paliwa (na moje oko 6-7 l\100km) po wyregulowaniu już jest znacznie lepiej. Ale jak będziesz regulowac to pamiętaj że znaczenie ma nawet najmniejsze przekręcenie śrubki (nawet o 1-2 mm) :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...