rambo100194 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 mam problem i nie wiem od czego on jes od przbicia świecy czy od przerywacza albo tezmoże od gażnika pomuście mi chłopcy simson jak jest zimny to ma naj nisze obroty i jak da sie gazu to nie chce wejść na obroty wogule a po przejechaniu 1 km nagżeje sie i jedzie normalnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 No ciezko rozszyfrowac , co tu nasmarowales ... moze raz jeszcze , powoli ze slownikiem w lapie i mniej chaotycznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 po pierwsze to pomyliles dzial- simson jak smiem sie domyslac zaworow sie nie doczekal. po drugie na przyszlosc pisz jak wyzej powiedzial- mnie chaotycznie. to nie boli. po trzecie opisz dokladnie jak to sie dzieje- czy podczas dodania gazu na zimnym tak jakby buczy i jak dasz duzo gazu to zgasnie albo w ogole chodzi masakrycznie? jak dla mnie to cos nie-halo z gaznikiem- daje za duzo paliwa i silnik sobie nie radzi w niskich temperaturach... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 mam problem i nie wiem od czego on jes od przbicia świecy czy od przerywacza albo tezmoże od gażnika pomuście mi chłopcy simson jak jest zimny to ma naj nisze obroty i jak da sie gazu to nie chce wejść na obroty wogule a po przejechaniu 1 km nagżeje sie i jedzie normalnie :banghead:Najprawdopodobniej masz zużyty tłok, który "kasuje" luzy dopiero po nagrzaniu się. Ale na podstawie twojego opisu to tylko mozna zgadywać a nie doradzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Najprawdopodobniej masz zużyty tłok, który "kasuje" luzy dopiero po nagrzaniu się dokładnie. Ja tak mam w ogarze z tym że u mnie słychać jeszcze takie dzwonienie (oznaka dużego luzu pierścieni) słychać takie metaliczne dzwonienie na wolnych obrotach takie jakbyś jakąś cienką blaszką pukał w druga zbliżone do dzwonka ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7acek Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Niczym sie nie musisz martwic motor kiedy jest zimny nie wkreca sie dobrze na obroty ! Kiedy sie rozgrzeje jest oki to normalny przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 umnie na zimnym moge go pociągnąć do 9tys obrotów i niemuli , simek to tez 2t, u góry chłopaki dobrze ci mówią , najpierw wyreguluj gaźnik, jak nic nieda to moze być to tłok Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Jak miałem rozregulowany gaźnik to podczas jazdy przy dodaniu gazu silnik zamulił, po chwili wkręcał się na obroty. Palił też ogromne ilości paliwa (na moje oko 6-7 l\100km) po wyregulowaniu już jest znacznie lepiej. Ale jak będziesz regulowac to pamiętaj że znaczenie ma nawet najmniejsze przekręcenie śrubki (nawet o 1-2 mm) :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.