Skocz do zawartości

ORGINALMACHINERY


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:icon_twisted:

 

skaner w oczach czy jaki ch..? :icon_mrgreen:

a tak powazniej to gdzie widzisz podroby? :P

 

Goska

Ma "nieordżinalny" lakier i powietrze w kołach .

Dość wymienić błotnik ,jego mocowanie ,regler , blok , skrzynię, dźwigienki i inne pierdoły - tylko po co? Żeby się przechwalać jakim to jest się specem nie jeżdżąc ? Zawracanie dupy . Ale że mam być miły to motorek bardzo fajoski . Nawet więcej - bardzo fajoski bez względu na to czy mam być miły . Nie ma potrzeby rozprawiać nad tym czy orgynał czy nie ,zwłaszcza że kryteria każdy ma różne a jak ktoś będzie zbokiem ( por. z osobowością anankastyczna ) to się czepi byle by się czepić np że przewody paliwowe są bez oplotu . Każda ingerencja mechaniczna ( podziabanie śrubokrętem) to już ingerencja w masę historyczną pojazdu . Nie wierzę w czern i biel - dla mnie kryteria są nieco bardziej złożone np Koszt motocykla , opis właściciela lub restauratora pojazdu , wartość rynkowa części ,cechy użytkowe , kompromisy ,wygląd i wiele innych . Skład procentowy różny w zależności od modelu czy rocznika- też różnie. Dosyć złożona sprawa . Dla wybrzydzaczy na brak motocykli takich jak z fabryki wyjechały jest to : http://www.made-in-china.com/image/2f0j00T...1-URAL-M72-.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze- to ja zapodam ciekawy kasek.

 

emka z 1946

http://images29.fotosik.pl/179/594ac07d39373313.jpg

(pozniej dorzuce wiecej zdjec)

 

Goska

 

Śmiem twierdzić że napewno kilka śrub i nakrętek nie jest oryg. Poza tym napewno uszczelniacze w silniku i napędzie, smar w łożyskach tez juz nieoryginalny a same łożyska kto wie....

 

;) :icon_mrgreen: :crossy:

 

pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to teraz ja.

http://img366.imageshack.us/my.php?image=10000141eu7.jpg

No fachowcy do dzieła. Powietrze w kołach jest oryginalne, odnotowane w ksiażeczce gwarancyjnej. :banghead:

No i to:

http://img89.imageshack.us/my.php?image=pa...p8180299oj4.jpg

i jeszcze to:

http://img139.imageshack.us/my.php?image=1366770755rs0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to mi chodziło, wiec troche uzupełnie kryteria, ma byc min.90% orginał, nie przesadzajmy z powietrzem i smarami, pytam poważnie, np. janek orginalny to nie orginalne srubki z epoki ale w miare wierne owdzorowanie stanu fabrycznego. I ema jak jest 50 rocznik to ma miec skrzynie z lat 50 a nie wstek z dniepra i i błotniki z urala, i tu własnie uwagi Prince'a bardzo sa na miejscu, licze na lincz bez skrupułów na wszystkie "orginały" i własnie pokazcie inne pojazdy, bo z tego co widze, to tylko ruski sie robi jak chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to teraz ja.

http://img366.imageshack.us/my.php?image=10000141eu7.jpg

No fachowcy do dzieła. Powietrze w kołach jest oryginalne, odnotowane w ksiażeczce gwarancyjnej. :icon_twisted:

No i to:

http://img89.imageshack.us/my.php?image=pa...p8180299oj4.jpg

i jeszcze to:

http://img139.imageshack.us/my.php?image=1366770755rs0.jpg

 

Na Janka nie znam się ale pierwszy link i widzę....tlumik od Jawy/CZ....porażka...

 

Na drugim foto widze tylko Janka i nie wiem co powiedzieć, natomaist na trzecim foto widzę WFM która ma niefabryczny smar na łańuchu :icon_question:

 

A tera tak na serio. Może nie ruski bo nie mam takowych moto ale cos z WFM i SHL.

 

Otóze foto nr.1. SHL M11 -stan 100% oryg. nigdy nie remotnowana (zwroc uwagę na lakier). Nieoryg. sa dodatki czyli bagażniki boczne ale to można zdjąć.

http://www.bikepics.com/pictures/1117910/

 

foto nr. 2. WFM 125 S34 - oryg. prawie bo malowana pędzlem na trywialny kolor no i te gumy na baku przyklejone Butaprenem, siedzenie od WSK dla lepszego komfortu...ale poza tym wszytko oryg. tez od 1 właściciela kupiona niedawno, przebieg ponad 50 tys km !!!! I nadal śmiga...byle jak ale smiga...ale sami ocencie ile to % oryg, jest bo sam nie wiem..

http://w3.bikepics.com/pics/2008/01/12/bik...145408-full.jpg

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Janka nie znam się ale pierwszy link i widzę....tlumik od Jawy/CZ....porażka...

Hehehe - jaki tłumik???

To jest "Junakowe cygaro" - oryginalny tłumik z Junaka a nie z Jawy/CZ;

Ten bordowy Janek to chyba z listy "Dziki Junak" - kiedyś przeglądałem galerię i zdjęcia kolegi i widziałem go. Faktycznmie - wysokiej rangi oryginał........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooops. To dałem ciała. Myślałem że od Cesi wydech bo ten wystający pręt mnie zmylił. Ale Janek i tak pierwsza klasa. Jak patrzę na Janka w oryg. stanie to aż nawet mi się podoba.

 

Kiedyś u mnie w okolicy starsza pani miała oryg. Janka z wózkiem ktory został po męzu który dawno zmarł i chciała go sprzedać za 1500PLN ale coś się ociągała, poradziła się syna czy zięcia ile to je warte i wyszło na to ze zawołalo 8 tys za niego....ach...wsciekłem sie ze nie sprzedała od razu tylko się naradzała z rodziną.. :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to mi chodziło, wiec troche uzupełnie kryteria, ma byc min.90% orginał, nie przesadzajmy z powietrzem i smarami, pytam poważnie, np. janek orginalny to nie orginalne srubki z epoki ale w miare wierne owdzorowanie stanu fabrycznego.

Troche nie rozumiem. Czyli co, mam dawaś foty oryginalnych motorów (lakier itp.) czy oryginalnych motorów po remoncie??

Edytowane przez GaCek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też mnie się tak wydaje:

 

Moto bez remontu i nie spaskudzone = oryginał

 

Moto po remoncie = x% oryg. a My mamy ocenić ile jest tych 5 oryginału

 

Moto bez remontu ale okaleczone = wrak albo pasztet

 

To coś jakby dział smieszne aukcje gdzie wyszydzane są rózne paszkwile/bazyliszki/wydumki lecz tu trochę poważniej zajmiemy się oceną odrestaurowanych motocykli...

 

czy o to chodzi? Czy raczej też mamy tu szydzić z pasztetów? :icon_mrgreen:

 

pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...