Skocz do zawartości

rusek z silnikiem 126 p


Rekomendowane odpowiedzi

ee lipton :) przerost formy nad treścią :D

no nie wiem czy przerost, to jest ratbike na bazie układu napędowego z czołgu :clap:

co prawda ciężko tym jeździć ale za to postawić takiego pod barem i nikt już nie zobaczy innego motocykla na parkingu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja dalej nie widzę sensu silnika 126p w Rusku. No chyba, że się walnąłeś lekko w pisaniu posta i mówimy o 125 :buttrock:.

Purysta się znalazł :icon_exclaim:

 

Co powiecie na silnik Daihatsu Charade 1,0 diesel?

38 KM w trzech garnuszkach, a momentu chyba więcej jak w rusku i zakres obrotów użytecznych podobny.

Jak rzeźbić, to na całego :icon_razz:

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Eeeee, to od razu włózmy tam silnik z DeTa:)(taki spychacz) po co sie rozdrabniac:)albo z V2 :biggrin:

Tez mysle że kfiat to lipa,mozna wszystko nawet komara piec załorzyc to by dopiero wyugladało, ale tu trzeba by zgrac przełożenia przeciez w skrzyni z silnikiem, piec to moze by i starczył, bo te fiatowskie 19KM(nie oszukujmy sie, te co miały wiecej jak 19KM to szły na export, wiem bo znajomy robił na hamowni:) to by uciagneły ale trzeba by przekonstruowac skrzynie biegów, o tym wszyscy zapomnieli, inna jedynke, inna czwórke itd, wtedy by szedł bardzo elastycznie i fajnie i wkrecał by sie na obroty itd, czyli miłej zabawy, a propo, ciekaw jestem kto ma w wieprzu wiecej jak 24km?chyba tylko ....zapomniałem, była taka akcja na forum ktos zrobił dniepra od absolutnego "zera" wszystko nowe, lepsze, dorobione, uzdatnione i to było to, ale koszty koszty.Ale o czym tu mówimy, przeciez chodzi o to zeby wrzucic kfiata na sztuke a nie pieprzyc sie w dokładna robote, dobrze zauwazyłem? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

JESTEM TU NOWY, A TEMAT WYŚWIECHTANY JAK SWIAT. MIAŁEM TAKI MOTOCYKL Z SILNIKIEM MALUCHA, ALE ZE SKRZYNIĄ OD IFY BK. FATALNA KOMBINACJA. ZE WZGLĘDU NA WIECZNY BRAK KASY ZAWSZE CHCIAŁEM SAM ZBUDOWAĆ CIĘŻKI MOTOCYKL NA BAZIE TAKIEGO SILNIKA, ALE RAZEM ZE SKRZYNIĄ TEŻ OD MALCA. NAWET TAKĄ PROFESJONALNIE PRZEROBIŁEM, ALE SKŁADAJĄC ELEMENTY MOTOCYKL WYDAWAŁ MI SIĘ STRASZNIE DŁUGI.PERFEKCYJNIE DOKONAŁ TAKIEJ KOMBINACJI KOLEGA PASCHKE Z POZNANIA, GENIALNIE ZROBIONY MOTOCYKL NAPĘDZANY ŁAŃCUCHEM. GOŚĆ RUSZA Z DWÓJKI, BO JEDYNKA ZA MOCNA. TO CO DO MOCY. JEŚLI CHODZI O POŁĄCZENIE ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW OD RUSKA, TO NAJWAŻNIESZA JEST OSIOWOŚĆ, ALE TO TEŻ MOŻNA POMINĄĆ, GDY PĘKA WYSPRZĘGLIK, BO SKRZYNIA NIE JEST W OSI SILNIKA, A WYSTARCZY CZASEM UŁAMEK MILIMETRA WYSTARCZY DOROBIĆ TAK NAZWIJMY TO GRZYBEK, CZYLI Z JEDNEJ STRONY JEST TA CZĘŚĆ O PRZEKROJU KOSTKI, KTÓRA WCHODZI DO TARCZY SPRZĘGŁA I ZAKOŃCZONE WKLĘSŁA CZĘŚCIA, O FI NAWET CENTYMETRA O KTÓRĄ OPIERA SIĘ SKRÓCONY WYSPRZĘGLIK.DO WYSPRZĘGLENIA SILNIKA WYSTARCZY 1,5 MM, WIĘC TEN PATENT DZIAŁA, BO SAM GO CHYBA WYMYŚLIŁEM. CO DO DRGAŃ, TO NAJPIERW MIAŁEM SILNIK NA SPRĘŻYNIE OD MALUCHA, POTEM NA PODUSZKACH, ALE Z TEGO CO PAMIĘTAM NAJLEPIEJ BYŁO UMOCOWAĆ SILNIK NA SZTYWNO W RAMIE I PODKRĘCIĆ NIEZNACZNIE OBROTY. ALE NIE POLECAM TAKICH KOMBINACJI, GDYŻ PO PIERWSZE NAPRAWDĘ SIĘ WSZYSTKO ROZKRĘCA, PO DRUGIE DUŻO PRZERÓBEK I ZABAWY, NAWET ZBIORNIK TRZEBA PRZERABIAĆ, BO POKRYWA ZAWORÓW, NAWET PO ODCIĘCIU WLEWU OLEJU NIE MIEŚCI SIĘ W RAMIE, PO TRZECIE TE MOTOCYKLE w ogóle NIE SĄ CHODLIWE, ALE TO w ogóle. KOSZT TAKIEGO MOTOCYKLA Z TOCZENIEM , SPAWANIEM I ZMARNOWANYM CZASEM TO MINIMUM KILKASET ZŁOTYCH, KTÓRYCH SIĘ NIGDY NIE ODZYSKA. SAM CZAJĘ SIĘ TERAZ NA BMW R 80, LUB R 100, ALE NIE CHCĘ PRZEKŁADAĆ SAMEGO SILNIKA, BO SKRZYNIA RUSKA TEŻ NIE WYTRZYMUJE TAKICH MOCY, WIĘC PRZEŁOŻĘ CAŁY NAPĘD WRAZ ZE SKRZYNIĄ, KARDANEM, DYFREM I CAŁYM TYLNYM WAHACZEM. NIE BĘDZIE WSTEKI, ALE ILE SIĘ JEJ UŻYWA- SPORADYCZNIE DLA GAPIÓW. JESTEM W TRAKCIE BUDOWY SAMA Z SILNIKIEM OD BUELLA, I POMIMO, ŻE TO SILNIK MOTOCYKLOWY, TO BOJĘ SIĘ JAKI BĘDZIE EFEKT KOŃCOWY, BO RÓŻNIE BYWA, WIĘC PROPONUJĘ WZIĄĆ KREDYT, KUPIĆ BMW, ZROBIĆ PRZERÓBĘ I SPŁACAĆ SOBIE SPOKOJNIE PO PARĘ ZŁOTYCH MIESIĘCZNIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no...soczysty, treściwy post w temacie sprzed 2 lat. Nie pisz dużymi literami bo nie da się czytać. Taka rada na przyszłość. Pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...