patrykt7 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam! Mój problem polega na tym, że w chłodnicy na zimnym silniku poziom płynu chłodniczego jest mniej więcej w połowie chłodnicy, gdy w zbiorniczku jest pomiędzy min i max. Czy tak powinno być? Natomiast gdy korek jest odkręcony i dodam gazu to poziom płynu w chłodnicy podnosi się, a poza tym jeszcze gdy go mocniej przegonię to wywala mi płyn przelewem w zbiorniczku. O co tu chodzi? Proszę o pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Prawdopodobnie termostat do wymiany. Niech ktoś to potwierdzi. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ...poziom płynu chłodniczego jest mniej więcej w połowie chłodnicy... Witam uzupelnij poziom plynu... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
africa2 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Też obstawiam za termostatem, ale też może byc wina korka. Korek w chłodnicy nie tylko spełnia funkcję korka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Powiem do tego wszystkiego jeszcze, że moto mi się nie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusxmoto Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) Wg mnie jak wyzej mozliwy termostat .... sprawdz czy plyn czysty tzn czy nie czuc spalin bo podobne objawy daje uszkodzona uszczelka pod glowica ... lub masz zapowietrzony ukladpozdro :) Edytowane 16 Marca 2008 przez Arkadiusxmoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 O ile poziom plynu w chlodnicy i zbiorniczku jest taki jak ma byc (tzn plynu nie jest za duzo ) i po nagrzaniu zaczyna wybijac plyn przez zbiorniczek a silnik sie nie przegrzewa, to to jest prawie pewny znak uszkodzonej uszczelki lub ewentualnie zwichrowanej glowicy. ( czy motocyckl byl kiedykolwiek przegrzany ? ) Dla swietego spokoju sprawdz najpierw korek,ale raczej to nie jest jego wina.Wiele japonskich samochodow ma korki ktore pasuja do twojego motocykla,Roznia sie tylko cisnieniem przy ktorym on otwiera polaczenie do zbiorniczka,tzn np 0.9 ,1.0 ,1.1 itd.Numer ten znajduje sie na korku.Mozesz korek pozyczyc z jakiejs puszki do sprawdzenia. Termostat do takich objawow nic niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 korek? wcześniej przez korek wywalało mi płyn..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 korek? wcześniej przez korek wywalało mi płyn..... To w koncu przez korek czy przez zbiorniczek ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Wcześniej wywalało i tym i tym, ale zauważyłem że korek nie jest dostatecznie dociśnięty więc podgiąłem jego zaczepy aby bardziej przylegał i przestało wyciekać korkiem, ale przelewem nie przestało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Zmień uszczelkę pod głowicą, wali Ci kompresja w układ chłodzenia. Druga przyczyna to nierówna płaszczyzna przylegania głowicy do cylindra, przeważnie efekt zbyt mocnego dokręcenia głowicy( bez mierzenia momentu kluczem dynamometrycznym),głowicę trzeba splanować. Trzecia przyczyna mikropęknięcie materiału głowicy w okolicy komory spalania. Trzeba oddać do warsztatu zajmującego się naprawami głowic samochodowych, mają sprzęt do sprawdzenia tego typu usterek pod ciśnieniem.Pozdrawiam!Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Zmień uszczelkę pod głowicą, wali Ci kompresja w układ chłodzenia. Druga przyczyna to nierówna płaszczyzna przylegania głowicy do cylindra, przeważnie efekt zbyt mocnego dokręcenia głowicy( bez mierzenia momentu kluczem dynamometrycznym),głowicę trzeba splanować. Trzecia przyczyna mikropęknięcie materiału głowicy w okolicy komory spalania. Trzeba oddać do warsztatu zajmującego się naprawami głowic samochodowych, mają sprzęt do sprawdzenia tego typu usterek pod ciśnieniem.Pozdrawiam!Robert +1. Dodam tylko ze o ile motocykl dlugo byl jezdzony z takimi objawami to nic z tym sie nie da zrobic z wyjatkiem zamiany na dobra glowice.Glowica na zimno moze byc idealnie plaska a po nagrzaniu zwichrowana.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie wiem czy to ważne, ale stało się tak po wywrotce.... wcześniej nie było nic z tych objawów, po wywrotce sie tak zaczęło ale silnik nie jest draśnięty gdyż był to tylko lekki szlif na prawą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie wiem czy to ważne, ale stało się tak po wywrotce.... wcześniej nie było nic z tych objawów, po wywrotce sie tak zaczęło ale silnik nie jest draśnięty gdyż był to tylko lekki szlif na prawą stronę.No, to pełne zaskoczenie. :bigrazz: Albo zbieg okoliczności albo sprawdź cały układ chłodzenia. Po wywrotce jedynym elementem czułym na wstrząs może być termostat. Chyba że masz gdzieś niewielki otwór po szlifie i pompa dodatkowo zaciąga powietrze. nic więcej nie przychodzi mi do głowy.Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Więc ostatecznie co jest najbardziej prawdopodobne? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.