ABG Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W 929 powoli zaczyna mi dokuczać zajebiste spalanie.Ostatnio przy agresywnej miejskiej jeździe zrobiłem 80km za 50zł, ufff. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A zredukuj, przy dużych obrotach i dużej prędkości na niższy bieg bez sprzęgła, to zobaczysz co daje używanie sprzęgła. Zresztą jeździj sobie jak chcesz, tylko nie mów innym, że to nie szkodzi skrzyni biegów. Przepraszam wszystkich,że robię tu OT. Po pierwsze, pojazd silnikowy zawsze powinien mieć opcję odłączenia silnika od napędu. Podyktowane jest to m.in. dynamiką jazdy, bo gdyby nie to samochody miałyby żagle...Po wtóre, idąc Twoim tropem gdyby sprzęgło zawsze miało by być używane to miałoby synchronizator.Przykład który podałeś niczego nie dowodzi, jeśli przekroczysz obroty to będzie buba, ale sprzęgło nic tutaj nie da, bo zastosowanie antyhoppingu wprowadzona się dopiero teraz. Należy podkreślić,że świadome i umiejętne zastosowanie tej techniki (która jest tutaj opisana przez Tomka Kulika http://forum.motocyklistow.pl/Przegazowka-...ly-t70896.html)na prawdę jest nawet korzystniejsze. Jeśli ktoś ma słabą technikę zmiany biegów to i używając sprzęgło spali je i skrzynię również rozwali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W 929 powoli zaczyna mi dokuczać zajebiste spalanie.Ostatnio przy agresywnej miejskiej jeździe zrobiłem 80km za 50zł, ufff.Takie drogie paliwo macie w warszafce? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jak narazie przeglądając informacyjnie allegro nie znalazłem nic ciekawego, godnego zaufania na pierwszy rzut oka (do 15000zł). Czegos zawsze jakiemus motocyklowi brakuje albo ma za duzo lub po szlifach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A może VTR Sp-1 ? Tylko rzędówka i tylko spośród tych co wymieniłem no chyba, że się ciekawa 929 znajdzie to jestem w stanie dopłacić max do 16000zł. Konkretnie będę o tym myślał w czerwcu, teraz głównie chodziło mi o informacje na temat nieszczęsnej skrzyni w R1. A które roczniki nie miały już tej wady (nie licząc zakatowanych modeli i niedbałości ze strony właściciela)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 usterka 2 była fabryczna w modelu 98-99 ponoc robili to i niektóre maja to zapisane w papierach ale ja takiej jeszcze nie spotkałemjak będziesz kupował to sprawdzaj dokładnie moc bo widziałem kilka sztuk zdławionych na 100KM ja mam 2001 teraz będzie 3sezon i spisuje się bez zarzutuzgadzam się z opinia że ciężko kupić r1 w dobrym stanie sam szukałem pół rokuco do pozycji też nie narzekam bez problemu zrobiłem trasę Pń-Brno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 r1 hmmmmmmmmm jest poprostu piekna i to z każdego rocznika i to by przemawiało i przemawia do mnie nastepny motor to r1 i nic innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 fajer 954 wg mnie nie nalezy do udanych. wahacz polaczony z silnikiem to knstrukcja ktora w moim przypadku zaskutkowała peknieciem bloku silnika. W dodatku 2 razy. Od tego czasu nie przyznaje sie ze kiedykolwiek miałem inny sprzet niz kawa. Oczywiscie w latach 98-00 kawasaki nie miało litra wiec pozostaje tylko dziewiatka ktora osobiscie gardze i opluwam hehe. Wiec jesli chciałbys kawasaki to dopiero 2004 pozostaje do rozpatrzenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 kup se gixera 3/4. za 16 spokojnie kupisz k3, moze nawet k4. mocy bedziesz mial wystarczajaco bo bajk jest lekki, i zapierdziela niemilosiernie. pierwsza generacja r1 to juz mocno przestarzaly sprzet, ciezko znalezc dobra sztuke, a 3/4 w gixie ma takie same osiagi jak stare r1( dla porownania moc na kole r1-ok 135km, gsxr- 120). szybciej niz 250 raczej rzadko bedziesz jezdzil, a do tej predkosci gixer sie calkiem fajnie zbiera :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dzieki za propozycje ale będę wybierał tylko spośród Hondy albo Yamahy. Jak nie trafię na jakąś ciekawą R1 to będę szukał wśród CBR 900 SC33. To co mi się w Bladym podoba to zajebiście wielki bak i moto ogólnie fajnie zbite, świetna sylwetka. R1 ma inną sylwetkę, typowy przecinak, równie piękna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dzieki za propozycje ale będę wybierał tylko spośród Hondy albo Yamahy. Jak nie trafię na jakąś ciekawą R1 to będę szukał wśród CBR 900 SC33. To co mi się w Bladym podoba to zajebiście wielki bak i moto ogólnie fajnie zbite, świetna sylwetka. R1 ma inną sylwetkę, typowy przecinak, równie piękna. chyba bardziej SC44 czyli 929 jak masz 15 koła do wydania, ale co fakt to fakt, SC33 jest wygodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Dziś podjechałem do komisu pooglądać sprzęty i stal tam Fireblade rocznik 97. Zaczerpnąłem tez trochę informacji na temat Bladych i R1. Dowiedziałem sie ze Yamaszki lubią brać olej co od razu dyskwalifikuje taki motocykl spośród mojego wyboru. Jednak widząc Bladego na żywo inaczej podchodzi się do sprawy. Zdecyduję się na Hondę SC 33 r.98/99, teraz tylko kwestia wyboru dobrej sztuki. w sumie jedną Hondę już mam :D Civic. Fajnie mieć dwie w garażu :bigrazz: Edytowane 17 Marca 2008 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dziś podjechałem do komisu pooglądać sprzęty i stal tam Fireblade rocznik 97. Zaczerpnąłem tez trochę informacji na temat Bladych i R1. Dowiedziałem sie ze Yamaszki lubią brać olej co od razu dyskwalifikuje taki motocykl spośród mojego wyboru. Jednak widząc Bladego na żywo inaczej podchodzi się do sprawy. Zdecyduję się na Hondę SC 33 r.98/99, teraz tylko kwestia wyboru dobrej sztuki. w sumie jedną Hondę już mam :) Civic. Fajnie mieć dwie w garażu :) no fakt blady olej lubi trzymać przy sobie, mi w SC33 97 rok bierze około 300ml do wymiany czyli na 6000km co daje jakieś 50ml na 1000km, szczątkowe wręcz co do wersji to w SC44 podnieśli znacznie moc no i już wtryski nie gażnik, jeśli koniecznie SC33 to 99 rok powinieneś kupić do 14tys ale przemyśl poważnie, wtrysk to wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 nie chce nic mówić ale...za 16 tyś to miałbym honde 1100 xx która to osiągami wciąga nosem i r1 i bladego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) nie chce nic mówić ale...za 16 tyś to miałbym honde 1100 xx która to osiągami wciąga nosem i r1 i bladego... Na osiągach aż tak mi nie zależy. Wszystkie te motocykle mają mocy w cholerę. Akurat te motocykle najbardziej mi się podobają, blady bo szeroki, R1 bo wygląda jak strzała. Teraz trwałość tych sprzętów, bo jak pisałem ma to być maszyna na kilka lat. Mam jeszcze czas na przemyślenia, wiem że napewno Honda. Czy SC 33 czy SC 44 to już poczekam i zobaczę na ile fundusze pozwolą. Edytowane 17 Marca 2008 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.