Skocz do zawartości

VR6


Prałat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Widzisz ty nie piszesz co ty wiesz tylko co kumla kumpel powiedział kumplowi

 

 

ja to widzialem na wlasne oczy , do jego warsztatu mam ok 800m czesto wpadam na "ploty" , zreszta on sam to stwierdzil , gdyby nie opel i ford to na chleb by nie zarobil :) , znajomek z bylej roboty mnial vectre B 2.0 tdi , sterownik pompy kosztowal go jedyne 3 tys zl , a to typowe w tym modelu. Dlamnie opel stoi na rowni z daewoo i hiundaiem i nikt mnie nie przekona ze jest inaczej. O zawieszeniu nie ma co gadac , bo na polskie drogi ? to tylko czolg sie nadaje , a i ten pozrywal by gasienice , zachodnie auta ( tymbardziej audi) robione jest na gladkie i rowne drogi. Jedyne co to Vectra B ma bardzo ladna bude , bo w srodku juz raczej skromnie.

 

Ale co ciekawe w Australi zauwazylem sporo opli , tyle ze produkowane tam pod nazwa HOLDEN , ale zapewne tak jak ich FORDY , bazuja na podzespolach japonskich aut. Ale buda prawie identyczna.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomek z bylej roboty mnial vectre B 2.0 tdi , sterownik pompy kosztowal go jedyne 3 tys zl , a to typowe w tym modelu.

 

Silniki opla z rodziny DTI i DTL (1.7, 2.0, 2.2) to kompletne niewypały. To, że się psują sterowniki w tych pompach nie dziwi żadnego mechanika, a koszt 3000 zł to i tak mało :) Nierzadko trzeba zapłacić więcej. Zresztą Opel szczęścia do diesli chyba nigdy nie miał. Omegi z TDS'em na pokładzie także nie słynęły z bezawaryjności.

 

sq9jkt - widzę, że jesteś ślepo w te ople zapatrzony. Po pierwsze poświęć minutę więcej na pisanie posta, bo aż się czytać Twoich postów nie da. Po drugie - blacha w starszych oplach leci z jednego podstawowego powodu - źle zaprojektowanych tylnych nadkoli, w których to zbiera się woda. Po trzecie - ople mają bardzo toporne i nieprecyzyjne skrzynie biegów, nie wiem jak Ciebie, ale mnie by to osobiście denerwowało.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ok wtakim razie polecam vw audi :)

Powiem tak jak kto chce takie auto kupi

Ja nie jestem zapatrzony w ople pisze jak jest jeśli chodzi o porównanie gIII vr6 z VB 2,5v6

pisałem że warty grzechu jest vektra b z silnikiem 2.5 v 6 w benzynie a nie dizel bo fakt dizle to lipa w oplach i nie tylko w oplach, jedyne dizle które są godne polecenia to mercedesa

Edytowane przez sq9jkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się zgadzam z przedmówcą.

Chcecie porządnego diesla, to kupcie mercedesa.

 

A co do opli:

Przez dwa lata natłukłem astrą (93r 1,6 8v) prawie 50tyś i poza klockami, olejem i tłumikiem nie robiłem nic.

Teraz już 2-gi rok tłukę vectrę B (98r 1,6 16v) Przez ponad 20 tyś wymieniłem tylko końcowy tłumik i tylne tarcze. Auto ma już prawie 220tyś (pewne) i swoje bajki o zalanych silnikach i przepalaniu oleju możecie sobie wsadzić w...

Jak ktoś nie wierzy, to zapraszam.

 

Owszem, może i opel diesli nie potrafi robić, ale silniki z lini ecotec są jednymi z najlepszych w klasie. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie sa bajki o spalonym oleju;) To nowy opel astra;) Gdybym sam nie dolewał tego oleju to bym nie wierzył:P

 

Audi i silnik 2.5 V6 to mieszane uczucia. Zreszta jak sie kupuje auto z V6 to chyba ma sie obraz kosztu robocizny rozrzadu. W przypadku audi to robota zajmuje cały bozy dzień. Silnik pracuje dosc głośno ze wzgledu na pompowtryskiwacze. Do tego słynny problem zacierajacego sie wałka rozrządu. Mimo wszystko autkiem jeździ sie przyjemnie mieciutko, kapitalna 6 biegowa skrzynia biegów dokładnie wybiera nie trzeba używac siły, dobrze zestrojona, no może 1 zbyt krótka.

 

Merol i jego nowe ropniaki to zmory mechaników zrobiłem 3 takie autka padała elektronika (nie było reguły co dokładnie) auto robione straszliwie delikatnie.

 

Możecie mnie ukamienować ale według mnie najlepsze silniki w obecnym czasie montuje Fiat !

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to wprowadzasz tu mętlik temat jest o vr6 i opiniach ewentualnie porównaniach a ty piszesz o klekotach , ja wiem że piszesz o 2.5tdi ale inni nie pozatym nijak sie to ma do tematu i kilku ostatnich postów

Ja kończe w tym temacie bo nie lubie filozofi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mnie ukamienować ale według mnie najlepsze silniki w obecnym czasie montuje Fiat !

 

I tu się z Tobą, wueska, zgodzę. Fiat ma całkiem udane te swoje diesle.

Co do Mercedesa - era tej marki skończyła się na modelu W124. Późniejsze to kompletne niewypały. Diesle przepchane elektroniką nie słyną z niezawodności. Może dlatego, że teraz cała elektronika robiona jest w Chinach (tak, nawet Mercedes ma chińskie podzespoły). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Mercedesa - era tej marki skończyła się na modelu W124. Późniejsze to kompletne niewypały.

 

o dzizas :biggrin:

 

czyżby cię W221 zawiodła? a może jakiś inny nowy model MB, który miałeś był szczególnie awaryjny?

 

sorry za OT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe z reguły się nie psuje...pogadamy jak te auta będą miały po kilka lat, trochę nawiniętych kilometrów i zaczną się ujawniać różne niedociągnięcia fabryki - jestem w 100% pewny, że coś "elektronicznego" w tym aucie będzie notorycznie siadać. ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie golf 3 ma kilka wad które dyskwalifikują go.

 

Już mówię : ZAJEBISTY BRAK ERGONOMII

- kierownice trzymasz między nogami(mimo regulacji). Powinna być bliżej kierowcy.

- w związku z tym że kiera jest "wbita" w deske rozdzielczą na pedał hamulca naciskasz bokiemm stopy i przy tym ocierasz kolanem o wieniec kierownicy. Niebezpieczne.

- Ciasne fotele w których nie da się wyregulować zagłówka. Najbardziej niebezpieczne fotele wg NCAP.

- Mam około 190 cm wzrostu i po wyprostowaniu oparcia fotela w pozycje bardziej sportową (pionową) i obniżeniu siedziska uderzam głową o sufit. Płaski tani technologicznie dach.

 

- przedni napęd. Przy takiej mocy to pomyłka. wg mnie.

 

Nawet gdyby 3-ka vr6 miała 5 milionów kW to bym nie wydał na nią moich pieniędzy.

 

Ma fajny dźwięk silnika ale jak dla mnie to samochód robiony dla krasnali.

 

Moc jest ważna ale równie ważna jest ergonomia.

Edytowane przez BIL

Ludzi sie hoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...