kilant Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 wg. mnie szparunki jak najbardziej pasują, kawał dobrej roboty, pięknie wyszła, podobnie ten śliczny junak na tle kilku zdjęć dbaj o nie..takie coś w garażu mieć mmmm ;>powiedz mi tylko ile kosztowały chromu, np. na felgach, tłumiku, i czy sam przygotowywałeś pod chrom czy dałeś surowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Tłumik i kolanko są nowe,więc nie chromowałem:) Felgi są malowane proszkowo,a nie chromowane:) Za chromy dałem 650zł,ale np kierownicę już kupiłem gotową bo moja była za bardzo przegnita:) Wszystkie elementy do chromowania zostały tylko przeze mnie wyczyszczone z rdzy do gołej blachy,całą resztą zajął się gość który mi to chromował:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Piękna jest. Stan początkowy miałeś gorszy niż ja,ale efekt końcowy powala z nóg. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Witam! Mam takie pytanko,otóż w mojej WFM jest kranik paliwa na tzw suwak,nie ukrywam,że jest dosyć kłopotliwy w użytkowaniu,bo albo ciągle trzeba go uszczelniać,albo zapycha się i podaje za mało paliwa. Czy dało by się go zastąpić jakimś innym kranikiem,np. z shl lub innego motonga? Który będzie pasował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Kranik oryginalny, o którym piszesz, jest bardzo łatwy do naprawy. Po pierwsze trzeba zdemontować z jednej strony okrągłą blaszkę do przesuwania. Metoda na to to umiejętne zeszlifowanie pilnikiem roznitowanego materiału trzymającego blaszkę do suwaka lub ścięcie go niewielkim przecinakiem. Następnie rozkręcamy kranik, większa część to korpus, mniejsza to wkrętka dociskowa suwaka. Kolejnym etapem jest wyjęcie suwaka i ewentualne jego wyrównanie na płótnie sciernym lub szlifierce do płaszczyzn. Jak nie jest wytarty to nic nie trzeba robić. Teraz potrzebny będzie korek od wina lub szampana, ale prawdziwy z korka a nie zlepionych wiórów korkowych. Z takiego materiału wycinamy 2 okrągłe uszczelki, które zapewniają szczelność suwaka. Grubość trzeba dobrać na podstawie pomiaru przede wszystkim głębokości gniazda w korpusie pod suwakiem. Uszczelka musi być o ok 1-2 mm grubsza. W międzyczasie możemy elementy kranika pocynkować by był ładny. Teraz składamy całość. Do korpusu wkładamy uszczelkę korkową, suwak, kolejną uszczelkę którą dociskamy nakrętką. Tu też trzeba pokombinować z grubością tak by uzyskać efekt przesuwania się suwaczka z niewielkim oporem i jednocześnie by nakrętka była dokręcona na maksa. Kolejna czynnoć to ustawienie suwaka w pozycji otwrtej i wykonanie na wylot otworu wiertłem o odpowiedniej średnicy. Dzięki temu benzyna będzie leciała ze zbiornika. Kolejną czynnością jest umieszczenie takiego kranika w słoiku z paliwem na kilka dni. W tym czasie korek nasiąknie benzyną i stanie się gąbczasty. To zapewni szczelność kranika. Teraz można sprwdzić czy suwak przesuwa się ( możliwe, że trzeba będzie nieco poluzować nakrętkę lub pocienić podkładki). Jak jest ok to zakuwamy blaszkę przesuwki i cieszymy się oryginalnym szczelnym kranikiem, którego wszyscy nam zazdroszczą.Dla leniwych można zamiast oryginału wstawić każdy kranik z Komara, WSK, Junaka i nawet Jawy itp. ale zawsze będzie się to w takim ładnym motocyklu rzucać w oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Dzięki za wskazówki! Właśnie zauważyłem po ostatnich doświadczeniach,że do uszczelniania najlepiej nadaje się korek z wina :) A co do innych kranów to miałem już założony np. z komara,ale chyba miał za małą przepustowość bo przy wyższych obrotach po prostu brakowało mu paliwa i zaczynał się dławić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Ślicznie Ci wyszła ta WFM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 24 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Dwie fotki już na żółtych blachach :) http://www.imagic.pl/files/view/25815/IMG_20140906_174005512.jpg http://www.imagic.pl/files/view/25815/IMG_20140906_173948808.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cid Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Super odszykowana WFM-ka :) przymierzam się do odrestaurowania swojej wfm i chciałbym zacząć od regeneracji przodu. Widziałem ze Kolega GACEK się ogłaszał ze robi takie regeneracje, ale chyba od 2 lat sie nie loguje, także chyba go nie złapie ;/ macie jakieś namiary może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.