Skocz do zawartości

Zielona WFM M06 1955


qlimaxDJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aha:) Najwięcej zabawy będzie jak zawsze z bakiem:P Jakoś nie jestem przekonany do sprayów właśnie za ich właściwości zmywające:P U mnie będzie złoty akryl rzucony (RAL 1036) ,a szerokość linii w WFM to podajże 2,5 mm katalogowo:) A powiedz mi jak dobierałeś zielony kolor? I masz może zdjęcie złożonej stacyjki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szerokość szparunków to 4 mm tyle przynajmniej mają na elementach które ja posiadam i mówię tu o oryginalnym malowaniu a posiadam wiele części z oryginalnymi szparunkami do wfm-ki,ja użyłem 3mm taśmy bo jak robiłem piątką to wyszło 6mm,a teraz jak użyłem 3mm to jak na złość wyszło 3mm :angry:

a kolor zielony był dobrany według oryginalnego na podstawie miejsca gdzie jeszcze nie wypłowiał a mianowicie

jak odkręcisz od górnej półki osłonę lagi to w miejscu gdzie styka się ona z półką jest lakier jak nowy

na zbiorniku jeszcze nie robiłem ale myślę nad tym aby zrobić szablon według oryginału przenieść to na zbiornik i dopiero oklejać

co do stacyjki to na zdjęciu nic nie zobaczysz zobaczysz tylko płytkę która jest na wierzchu i tyle a zdemontować stacyjki w całości się nie da

bo jej element który stanowi jakby obudowę jest zgrzany z czaszą lampy,ale to pewnie wiesz :)

jak by coś to pytaj, mam chyba rozebraną stacyjkę ale muszę popatrzeć w garażu

gdzie robiłeś chromy i jakie były ceny

ja mam namiar na gościa który za kierownice bierze 50 zł za felgę o ile pamiętam 100zł

pytam bo zaczynam się rozglądać gdzie zrobić chromy do osy

a koła do wfm -ki mam łącznie z tarczami chromowane nie jest to jak w oryginale ale co mi tam, ładnie wygląda

a ile kosztowało cię malowanie kół

Edytowane przez olo667
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie masz rację z tymi 4mm :P Teraz tak popatrzyłem na linijkę i to co ja miałem przed piaskowaniem to na pewno nie było 2,5 mm :rolleyes: Zrobiłem błąd bo przed piaskowaniem sobie nie odrysowałem szablonu szparunków z baku,ale jakoś to trzeba będzie wyczarować ze zdjęć :)

 

U mnie nie było możliwości dobrać z części,bo gdzie były jakieś w miarę dobre fragmenty zachowane,to każdy element miał zupełni inny odcień i musiałem dobierać "na oko" z palety volkswagena,ale właściwie wyszedł taki kolor jak u Ciebie :wink: Jutro zrobię fotki przy świetle dziennym tych elementów co mam już omalowane :wink:

 

Na temat stacyjki chodzi mi tylko,że rozbierałem ją już jakiś czas temu i nie pamiętam jak była złożona i nie chce żeby mi teraz jakieś części zostały :icon_mrgreen:

 

Chromów jeszcze nie robiłem,ale zaczynam się tym powoli interesować bo to będzie kolejny etap po zakończeniu malowania ;) Z tego co się orientowałem to wszyscy mi polecają jakiegoś gościa z Żor,czyli rzut beretem od Ciebie,jeśli dobrze zidentyfikowałem Twoją miejscówę ;) Ja koła malowałem proszkowo na szaro i kilka elementów mam już w chromie bo takie kupiłem,więc trochę też mi odpadło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze zidentyfikowałeś :) ,polecają ci galux,kiedyś słyszałem o nich nie ciekawe rzeczy i widziałem zrobione przez nich chromy elementów do starego roweru

nie podobały mi się było sporo kiepsko przygotowanych powierzchni,no ale to było z 5-6 lat temu,może teraz się wyrobili,jak zrobisz to daj znać jak wyszło

ja w sumie komplet chromów mam ale jak pisałem zaczynam myśleć o chromach do osy

no i nie wiem co zrobić z tłumikiem i kolankiem bo mam oryginał z 58 roku w niemal idealnym stanie i wygląda na to że były malowane w całości na czarno

abe812f10bf8487egen.jpg

kiedyś facet dawał mi za niego sześć stów ale nie sprzedałem :icon_mrgreen:

no i pytanie chromować czy zostawić oryginał bo w takim stanie oryginał to chyba się już nie trafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w WFM spod masy rdzy i zgnilizny na tłumiku też można było zobaczyć śladowe ilości czarnej farby,więc chyba taką miał powłokę w latach świetności ;) Wyczyściłem go drucianką z syfu i sprzedałem na allegro kiedyś tam,za jakieś 50-kilka złotych ;) Nie żałuję bo mam nówkę w chromie,a z tamtej paskudy bym nic nie urzeźbił,bo był cały do klepania...A Twój wygląda na tyle ładnie,że chyba fajnie by było zostawić go w takim stanie lub jakąś tam drobną kosmetykę zastosować ;) A kolanko nie wiem...ja bym coś z nim zrobił :icon_mrgreen:

 

Aha,mam właściwie same drobniejsze lub mniej widoczne elementy do chromu więc mogę zaryzykować ;) Myślę,że końcem roku,albo początkiem będę działał w tym temacie to na pewno tu opisze efekty ich pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile tłumik mógł być malowany w całości na czarno (chociaż końcówka raczej nie) to rura wydechowa na 120% była galwnizowana. Ponieważ jednak jakość powłok była już fabrycznie fatalna (bardzo szybko łuszczyły się i pojawaiła się korozja) wielu ludzi malowało wydechy na czarno lub sreberkiem na "kolor chromu" :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

a dlaczego oponki nie pasują ?,toż to stara stomilowska opona w paseczki,sztywna była jak diabli ,ledwo ją założyłem,a ty mówisz że nie pasuje :)

obręcze chromowane,szprychy i bębny też,wiem że oryginalne były malowane ale jakoś tak ładniej,a ja aż tak ortodoksyjny nie jestem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dobry:) Ostatnio działałem ze szparunkami,ale szczerze mówiąc zaliczyłem porażkę ze względu na kolor złoty jaki wybrałem,a raczej z braku laku byłem zmuszony użyć:P No trudno,wyszła trochę złota jajecznica,ale będę wiedział już na przyszłość:)

 

http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00567.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00568.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00569.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00577.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00579.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00578.JPG

 

Przy świetle dziennym nie wygląda to nawet tak źle :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam! Kilka fotek z frontu działań :)

 

http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00581.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00582.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00590.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00593.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00596.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00600.JPG

 

Pozostała instalacja elektryczna,linki i takie tam drobne elementy:) Może w tym tygodniu uda się zrobić pierwsze próby :)

 

Zdjęcie dla porównania jak WFMka wyglądała przed zabiegiem upiększającym:

 

http://www.imagic.pl/files/25815/./wfm%20rama_filtered.jpg

Edytowane przez qlimaxDJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czołem! I nadszedł koniec przygody z odbudową WFMki :) Maszyna chodzi,pali na dotyk i z każdym kilometrem jeździ coraz lepiej :)

 

http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00611.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00610.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00609.JPG

 

http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00608.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...