qlimaxDJ Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Aha:) Najwięcej zabawy będzie jak zawsze z bakiem:P Jakoś nie jestem przekonany do sprayów właśnie za ich właściwości zmywające:P U mnie będzie złoty akryl rzucony (RAL 1036) ,a szerokość linii w WFM to podajże 2,5 mm katalogowo:) A powiedz mi jak dobierałeś zielony kolor? I masz może zdjęcie złożonej stacyjki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo667 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 (edytowane) szerokość szparunków to 4 mm tyle przynajmniej mają na elementach które ja posiadam i mówię tu o oryginalnym malowaniu a posiadam wiele części z oryginalnymi szparunkami do wfm-ki,ja użyłem 3mm taśmy bo jak robiłem piątką to wyszło 6mm,a teraz jak użyłem 3mm to jak na złość wyszło 3mm :angry:a kolor zielony był dobrany według oryginalnego na podstawie miejsca gdzie jeszcze nie wypłowiał a mianowiciejak odkręcisz od górnej półki osłonę lagi to w miejscu gdzie styka się ona z półką jest lakier jak nowyna zbiorniku jeszcze nie robiłem ale myślę nad tym aby zrobić szablon według oryginału przenieść to na zbiornik i dopiero oklejaćco do stacyjki to na zdjęciu nic nie zobaczysz zobaczysz tylko płytkę która jest na wierzchu i tyle a zdemontować stacyjki w całości się nie dabo jej element który stanowi jakby obudowę jest zgrzany z czaszą lampy,ale to pewnie wiesz :)jak by coś to pytaj, mam chyba rozebraną stacyjkę ale muszę popatrzeć w garażugdzie robiłeś chromy i jakie były cenyja mam namiar na gościa który za kierownice bierze 50 zł za felgę o ile pamiętam 100złpytam bo zaczynam się rozglądać gdzie zrobić chromy do osya koła do wfm -ki mam łącznie z tarczami chromowane nie jest to jak w oryginale ale co mi tam, ładnie wyglądaa ile kosztowało cię malowanie kół Edytowane 8 Listopada 2012 przez olo667 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 W sumie masz rację z tymi 4mm :P Teraz tak popatrzyłem na linijkę i to co ja miałem przed piaskowaniem to na pewno nie było 2,5 mm :rolleyes: Zrobiłem błąd bo przed piaskowaniem sobie nie odrysowałem szablonu szparunków z baku,ale jakoś to trzeba będzie wyczarować ze zdjęć :) U mnie nie było możliwości dobrać z części,bo gdzie były jakieś w miarę dobre fragmenty zachowane,to każdy element miał zupełni inny odcień i musiałem dobierać "na oko" z palety volkswagena,ale właściwie wyszedł taki kolor jak u Ciebie :wink: Jutro zrobię fotki przy świetle dziennym tych elementów co mam już omalowane :wink: Na temat stacyjki chodzi mi tylko,że rozbierałem ją już jakiś czas temu i nie pamiętam jak była złożona i nie chce żeby mi teraz jakieś części zostały :icon_mrgreen: Chromów jeszcze nie robiłem,ale zaczynam się tym powoli interesować bo to będzie kolejny etap po zakończeniu malowania ;) Z tego co się orientowałem to wszyscy mi polecają jakiegoś gościa z Żor,czyli rzut beretem od Ciebie,jeśli dobrze zidentyfikowałem Twoją miejscówę ;) Ja koła malowałem proszkowo na szaro i kilka elementów mam już w chromie bo takie kupiłem,więc trochę też mi odpadło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo667 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 dobrze zidentyfikowałeś :) ,polecają ci galux,kiedyś słyszałem o nich nie ciekawe rzeczy i widziałem zrobione przez nich chromy elementów do starego rowerunie podobały mi się było sporo kiepsko przygotowanych powierzchni,no ale to było z 5-6 lat temu,może teraz się wyrobili,jak zrobisz to daj znać jak wyszłoja w sumie komplet chromów mam ale jak pisałem zaczynam myśleć o chromach do osyno i nie wiem co zrobić z tłumikiem i kolankiem bo mam oryginał z 58 roku w niemal idealnym stanie i wygląda na to że były malowane w całości na czarnokiedyś facet dawał mi za niego sześć stów ale nie sprzedałem :icon_mrgreen:no i pytanie chromować czy zostawić oryginał bo w takim stanie oryginał to chyba się już nie trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 U mnie w WFM spod masy rdzy i zgnilizny na tłumiku też można było zobaczyć śladowe ilości czarnej farby,więc chyba taką miał powłokę w latach świetności ;) Wyczyściłem go drucianką z syfu i sprzedałem na allegro kiedyś tam,za jakieś 50-kilka złotych ;) Nie żałuję bo mam nówkę w chromie,a z tamtej paskudy bym nic nie urzeźbił,bo był cały do klepania...A Twój wygląda na tyle ładnie,że chyba fajnie by było zostawić go w takim stanie lub jakąś tam drobną kosmetykę zastosować ;) A kolanko nie wiem...ja bym coś z nim zrobił :icon_mrgreen: Aha,mam właściwie same drobniejsze lub mniej widoczne elementy do chromu więc mogę zaryzykować ;) Myślę,że końcem roku,albo początkiem będę działał w tym temacie to na pewno tu opisze efekty ich pracy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 O ile tłumik mógł być malowany w całości na czarno (chociaż końcówka raczej nie) to rura wydechowa na 120% była galwnizowana. Ponieważ jednak jakość powłok była już fabrycznie fatalna (bardzo szybko łuszczyły się i pojawaiła się korozja) wielu ludzi malowało wydechy na czarno lub sreberkiem na "kolor chromu" :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo667 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 temat zamarł więc go spróbuję rozruszać i się pochwalę postępami w remoncie mojej fumkikilka aktualnych fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Oponki nie pasują ale zapowiada się fajnie. Także miałem kiedyś wfm w częściach, zielona. Ale byłem głupi...A te obręcze? Nowe czy chromowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo667 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 a dlaczego oponki nie pasują ?,toż to stara stomilowska opona w paseczki,sztywna była jak diabli ,ledwo ją założyłem,a ty mówisz że nie pasuje :)obręcze chromowane,szprychy i bębny też,wiem że oryginalne były malowane ale jakoś tak ładniej,a ja aż tak ortodoksyjny nie jestem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Spokojnie, chodziło mi o to że są stare i szkoda ich do jazdy, raczej są do postawienia moto. A o obręcze pytam bo także chcę mieć w chromie :). Nie jestem ortodoksyjny, ja przerabiam znacznie głębiej niż myślisz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dobry:) Ostatnio działałem ze szparunkami,ale szczerze mówiąc zaliczyłem porażkę ze względu na kolor złoty jaki wybrałem,a raczej z braku laku byłem zmuszony użyć:P No trudno,wyszła trochę złota jajecznica,ale będę wiedział już na przyszłość:) http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00567.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00568.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00569.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00577.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00579.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/DSC00578.JPG Przy świetle dziennym nie wygląda to nawet tak źle :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoza Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 (edytowane) szczerze mówiąc, wole malowane pędzlem, czyli pędzlowane:) Edytowane 11 Czerwca 2013 przez Brzoza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 To wcale nie wygląda tak źle. Jest jak najbardziej OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam! Kilka fotek z frontu działań :) http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00581.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00582.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00590.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00593.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00596.JPG http://www.imagic.pl/files/25815/./DSC00600.JPG Pozostała instalacja elektryczna,linki i takie tam drobne elementy:) Może w tym tygodniu uda się zrobić pierwsze próby :) Zdjęcie dla porównania jak WFMka wyglądała przed zabiegiem upiększającym: http://www.imagic.pl/files/25815/./wfm%20rama_filtered.jpg Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez qlimaxDJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlimaxDJ Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Czołem! I nadszedł koniec przygody z odbudową WFMki :) Maszyna chodzi,pali na dotyk i z każdym kilometrem jeździ coraz lepiej :) http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00611.JPG http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00610.JPG http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00609.JPG http://www.imagic.pl/files/view/25815/DSC00608.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.