wicek15 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ale widzę, że koleś się nie orientuje w temacie, więc pomyślałem, że chodzi o olej do mieszanki. Tu pisze o tłoku i docieraniu, a tu o oleju, czy nie ma tutaj jakiegoś powiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wicek... odpisuje na to co widze, widzialem Motul Transoil Expert 10W/40 wiec go polecilem :clap: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Dobra spoko koledzy hehe powiedzcie mi co jest największymi mankamentami Aprili??;/ co sie najczęciej psuje a co jest dobrą stroną tych silników?? plusy i minusy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 wszystko sie psuje jesli sie nie dba, a jest bezawaryjne jesli sie dba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 no tak ale mi chodziło o takie usterki przy któych to niezależy od właściciela coś w tym stylu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 tylko dozowniki padają bez ingerencji właściciela. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 (edytowane) nie no kur... wytłumaczcie mi dlaczego mam dawać cylinder do szlifu bo ja niewiem niemoge skumac tego zamulony chyba dzisiaj jestem więc prosze mi wytłumaczyć;] Zobacz czy na tulei cylindra nie ma grubych zarysowań i śladów "gródek" aluminium z tłoka. Jeśli ich nie ma, to tam gdzie będziesz kupował tłok, najlepiej zabierz cylinder, zmierzą średnicę tulei cylindra (czyli jej zużycie) i na jej podstawie dobiorą tłok. Jeśli zużycie tulei cylindra nie będzie się mieściło w określonej tolerancji wymiarowej tłok-tuleja dla określonego numeru szlifu (zbyt duże zużycie, rysy, gródki aluminium), wówczas kolejny szlif. Jeśli będzie się mieściło, to nowy tłok. Poszukaj na necie zestawienia wymiarowego tuleja-tłok dla twojego modelu, dla poszczególnych szlifów tulei; ewentualnie w sklepie będą mieć katalog, w którym znajdą te dane. Odnośnie dozownika oleju. Na pewno jest to wygoda, ale skręć go do min. i rób sam mieszankę. Zawsze to lepsza pewność i spokojna głowa. Edytowane 13 Marca 2008 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 słuchajcie potzrebuje sie dowiedzieć gdzie we Wrocławiu jest sklep w którym mugłbym kupić tłok wossnera kuty teflonowany ma ktoś namiary?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Z tego co wiem, to tylko tutaj http://www.g-force.pl/index.php?menu=1&cat...CFSSHMAodgHVw-gOgólnie ciężko jest znaleźć tłoki tego producenta w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 (edytowane) Zagadaj do "DiboS60" on ci doradzi. Edytowane 13 Marca 2008 przez Boczi013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Koledzy a gdybym tak miał ładnie zrobiony szlif wszystko cacy mieszanke sam bym sobie robił i wszystko dobrze poustawiane i włożyłbym tłok Meteora?? to ile bym pojeździł na tym tłoku gdyby wszystko było dobrze ustawionei niekręcąc jej powyżej 9 tys.obr.To ile bym zrobił kilometrów na Meteorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 a czy to ma jakis sens? czasem sie zapomnisz i tłok znowu pojdzie. warto dac te 200zl wiecej i miec spokuj na 10-15tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Kto co jeszce sądzi o tym tłoku?? Pilne!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Skąpy dwa razy traci, proste. Możesz zakładać Meteora, ale to bez sensu. W tym przypadku niska cena = niska jakość. Na te 200 zeta więcej za dobry tłok wyceń swój spokój i przyjemność z bezawaryjnej jazdy, albo zaoszczędź znowu 200 zeat i za miesiąc wydaj kolejne na nowy tłok i szlif.. Kup dobry tłok i tyle.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 No racja Czyli ogólnie Rotax 123 to dobry silnik a własnie mam jeszce pyatnie odnosnie tego zaworu.Do czego to w ogóle służy??;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.