Skocz do zawartości

EN 500 czy Virago 535


Rafer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...A największym zaskoczeniem dla mnie było jak po całej zimie, przy temperaturze 5-8 stopni Celcjusza odpalił od razu bez zająknięcia jakby był ciepły...

Heh, mam to samo. Jak moto stało ponad tydzień to paliło od dotknięcia, natomiast gdy było używane codziennie to trzeba było kręcić tak ze dwa trzy razy żeby zaskoczył. Znajomy miał wcześniej też 535 i potwierdził że miał coś takiego ze swoim sprzętem. A poza tym to tylko lać i jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż, przejeździłem sezon na Virago 535 i zgadzam się z opinią, że jest to doskonały motorek na początek. Ja opisałbym go tak : zrywny, dobre hamulce, łatwe prowadzenie, bardzo przyjemny dźwięk silnika, bezobsługowy, bezawaryjny i wdzięczny. Do jego słabych stron zaliczyłbym to, że on wcale mało nie pali, ma twarde zawieszenie z tyłu no i regulacja zaworów jest strasznie upierdliwa. Jeżeli kupować to raczej po roku 1991, bo od tego roku była produkowana wersja zmodernizowana. W każdym razie bardzo ważne jest to, że ten motorek "wiele wybacza" w konekście braków w wyszkoleniu 8) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czolem!

 

Znalazlem ten temat, to nie tworze nowego.

Ja tam wole Kawke EN500, bo mi sie bardziej podoba :).

 

Mala prosba do Askota - jesli tu zajrzysz, to skrobnij kilka zdan o ENce.

 

Ale o so mi chodzi?

Otoz probujemy z bratem namowic ojca na motorek. I teraz jest to dosyc realne, a wybor padl wlasnie na Kawasaki EN500.

 

Mam zatem pytanko - czy byl ten motorek opisany w ktoryms SM? Jesli tak, to ma ktos ten artykulik? Jesli tak, to moglby zeskanowac i podeslac?

Bo o Virazce 535 mam artykul, wiec jeszcze dla porownania chcialem dac ojcu do przeczytania cos o ENce :D.

 

I co mozecie mi powiedziec na temat tej oferty?

http://www.riders.pl/extra.php?run=detail&ogl=00017051

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co mozecie mi powiedziec na temat tej oferty?

http://www.riders.pl/extra.php?run=detail&ogl=00017051

 

Jak bym widział mój motorek :D - dla mnie bąba!

ps. mam pytanie do uzytkowników motorków na pasek : co zrobić by pozbyć się tego strasznego piszczenia...dodam że doraźne środki (woda z mydłem) na niewiele się zdają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłem bardzo zadowolony z EN'a Co prawda miałem go tylko dwa sezony ale NIGDY nie było z nim najmniejszego kłopotu.Nigdy jego zachowanie nie swiadczyło że cos sie popsuje.Ani razu nawet nie kichnął i nie zająknął sie. Nawt jak długo stał palił za 1-2 razem.Paił przy okazji niewiele, średnio ~4,2 l/100.

Silnik dynamiczny,bardzo dobrze przyspiesza i lubi jak go "pociagnąc" do wysokich obrotów.Rwie wtedy do przodu aż miło.Chłodzony ciecza więc nie ma strachu że sie przegrzeje. Ma tez i wady jak na choppera przystało. Dośc miekka rama.Do ~110/120 jest ok ale powyżej zaczyna troche pływać.Hamulce bardzo dobre. Nawet bęben z tyłu potrafi bez kłopotu przyblokowac kółko.Wygodniejszy w/g mnie niż Virago.Troche wiekszy i zdecydowanie tańszy.Dość szybki sprzęt.Wracając z Bolesławca we dwie osoby z pełnymi sakwami i plecakiem szedł 160 bez większego kłopotu, z tym że taka prędkośc takim motocyklem to walka o przetrwanie.

Sprzedałem na jesieni, a nowym mam nadzieje szczęśliwym nabywca został Kostek74 8) Nie pamietam ale chyba dałem Ci płytke ze skanami artykułów na temat EN500. Miałem serwisówke zrobiona na ksero, ale przepadła (to znaczy dobrze ja gdzies schowałem)

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem na jesieni, a nowym mam nadzieje szczęśliwym nabywca został Kostek74 8) Nie pamietam ale chyba dałem Ci płytke ze skanami artykułów na temat EN500. Miałem serwisówke zrobiona na ksero, ale przepadła (to znaczy dobrze ja gdzies schowałem)

 

Płytki mi dałeś , mam je ale za wiele porzytku z nich nie mam bo mi się zawieszają na kompie (mam starego grata) Mam do Ciebie proźbę podaj mi jakiś adresik sklepu ,w którym mógbym zakupić jakiś specyfik do paska -co by tak nie popiskiwał..........co do sprzętu to jak narazie sprawuje się bez zazutu! i oby tak zostało jak najdłużej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam za to serwisówkę do EN500, kiedyś sobie odbiłem, jak coś będziesz potrzebował to daj znać :-). Do paska są specjalne specyfiki, może wybiorę się do sprzedawcy HD obok mnie i spytam się co stosują na pasy napędowe i czy mozna to kupić. O ile pamietam pasek w Twoim (wcześniej Avalona) wydaje przedziwne dźwieki, pewnie wymaga czegośc co uelastyczni jego powierzchnię.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Jeżdżę EN 500 drugi sezon i coż mogę powiedzieć ? Na pewno nie jest to motorek

" mulasty ", kopa ma aż miło, co do prękości max. nie wiem, jakoś mnie nie korci sprawdzać, kłopotów jak na razie nie miałem z nim żadnych ( tfu,tfu!!!), spalanie dość miłe 4,2 - 5,2 l/100 km w zależności od pośpiechu. Nna hamulce nie mogę narzekać, natomiast na pewno nie mam porównania do innych motorków , bo nie jeździłem ! Jedno co mnie wkurza to fakt, że kierownicy nie idzie ustawić idealnie prostopadle do kierunku jazdy, nawet po regulacjach lag w półkach , w końcu i tak dochodzi do leciutkiego skręcenia w prawo. Ale AVALON potwierdzał , że miał yak samo i dałem temu spokój , cóż widocznie ten typ tak ma i tyle. Palił po zimie na dotyk, pasek akurat w moim moto nie piszczy, o czym jedynie należy pamiętać to ewentualne koszty związane z wymianą pasa są koszmarne, Kawasaki za sam pas chce ok. 1800 PLN. Zawory ustawiałem sam , da się bez większych "sztuczek", nie są na płytki, więc łatwiej, serwisówkę mam, jak ktoś potrzebuje to no problem, a do Zbyha, EN-a była opisana, mam skany i postaram Ci sie je przesłać , tylko je wygrzebie, bo na razie mam remont i wszystko stoi na głowie

Pozdrawiam - AdamS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Dzieki Askot :D.

Moze uda mi sie ojca w koncu przerobic i sobie motorek kupi ;).

Dam mu do poczytania posty z tego watku, plus artykulik z SM i zobaczymy, co sie bedzie dzialo potem :).

Jeszcze raz dzieki i czekam na skany (of korz nie pali sie).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Miałem przyjemność jeździć EN500 i naprawdę jest Ok. Jest bezawaryjny i bardzo dynamiczny. Jedyną jego wadą jest łańcuch.  

pozdrawiam

 

:) :D :) - a zeby było śmiesznie to en 500 nie jestt na łańcuch lecz na pasek :? ...który zresztą mnie wkurzaz powodu dzwięku z którym nie moge jak na razie sobie poradzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja jestem szczęśliwym właścicielem Virago 750 od kilkunasu dni!!!!

Nie mam doświadczenia z innymi motorkami...no chyba Simson ale to było kilkanaście lat temu...

NA PEWNO MOGĘ POWIEDZIEĆ,ŻE VIRAGO TO NIESAMOWITA MASZYNKA!!!!

Ja ma 175cm i czuję się na niej supe. Jestem zaszokowany reakcją otoczenia!!!! Achy....Ochy........... wspólne fotki....Niesamowite!!!!

Ona po prostu "chodzi za ręką"......i spełnia każde życzenie...( Żona jest zazdrosna....bardzo.....)

 

Polecam!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Aaron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam jestem tu nowy, tez zastanawialem sie nad en500 czy virago.

Mam 195 cm wzrostu i wezme Virago - niestety nie stac mnie 'narazie' na maszyne wieksza a za Virago jestem dlatego ze ma napewno nizsze obroty - a ja po tajfunie na ktorym zdalem wczoraj prawko mam dosc motorkow co zeby ladnie leciec musza miec wysokie obroty :D

Najbardziej mi sie dzwiek z suzuki ls 650 podoba ale na niej to wygladam jak .... hm nie powiem szkoda gadac.

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...