kuku54 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam. Wczoraj jezdzilem moto ze 3 godz mocno mu wstawiając, wszystko bylo git ale w pewnym momecie jak na chwile odpuszczalem to przy puszczeniu gazu i po chwili wcisnieciu sprzegła motor dostawał 6 tysi obrota na sprzegle po kilkudziesieciu sekundach schodzil z obrota do normalnych, jak zgasilem motor i odpalilem to na luzie normalnie wchodził i zchodził na obroty ale po ujechaniu kawalka znów to samo, ale w pewnym momecie doszło jeszcze przyduszenie na wolnych obrotach przy zmianie biedu gdzies tak w zakresie od 3 tysi ale jak przeszło to motor szedł git jak sie jednak zatrzymalem to juz nie ruszylem na luzie wchodzil plynnie na obrota na biegu dusil sie i nie dalo sie ruszyc jak go odaplilem to dusil sie i na luzie chodzil rowno na wolnych ale nie dalo rady dodac gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 stary jak świat problem......na przyszłośc użyj szukaj...... na 90% gaźnik zasyfiony albo coś z układu paliwowego że nie dostaje benzyny (za uboga mieszanka=podwyższone obroty=bardzo słaby) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm666 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 na poczatek wyczysc gaznik, pozniej ustaw mieszanke (podejrzewam, ze trzeba skrecic powietrze troche) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 zla regulacjagaznika proponuje wyczyscic i ustawic gaznik jak nalerzy a na przyszłosc wyszukiwarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 gaznik czyscilem i regulowalem 5 godz jazdy temu filtr powiertza nowy tez 5godz na nim, ale przeczyszcze go znów, sory za zalozenie temata który juz był :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 filtr powiertza nowyStożek za 30 zł? To już wiesz czego wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Podobne objawy wystepuja kiedy walniety jest siemmering od strony zaplonu tamtedy lapie lewe powietrze i jak wczesniej mowiles, szaleje na obrotach i gasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Stożek za 30 zł? To już wiesz czego wina. filtr jest taki jak powinien (innego nie da sie zalozyc) Podobne objawy wystepuja kiedy walniety jest siemmering od strony zaplonu tamtedy lapie lewe powietrze i jak wczesniej mowiles, szaleje na obrotach i gasnie. jak by tak bylo to paliwo moze wyciekac na magneto ?? da to sie sprawdzic bez zdejmowania magneta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 raczej wchodzi lewe powietrze niz wychodzi paliwo. Przy wymianie filtra konieczna jest regulacja gaźnika. Spróbuj opuścić przepustnicę w ostateczności i zobaczyć. Jesli bedzie chodzil lepiej to dostaje za duzo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuku54 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) raczej wchodzi lewe powietrze niz wychodzi paliwo. Przy wymianie filtra konieczna jest regulacja gaźnika. Spróbuj opuścić przepustnicę w ostateczności i zobaczyć. Jesli bedzie chodzil lepiej to dostaje za duzo powietrza. jak wymienilem filter to musialem opuscic iglice na sam dol bo tak zalewal sie caly czas, a teraz w ogóle nie nic sie nie dzieje jak próbuje rególowac gaznik moge sobie wkrecac sróbki i wykrecac i nic Edytowane 12 Marca 2008 przez kuku54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 jak wymienilem filter to musialem opuscic iglice na sam dol bo tak zalewal sie caly czas, a teraz w ogóle nie nic sie nie dzieje jak próbuje rególowac gaznik moge sobie wkrecac sróbki i wykrecac i nicMusi być nagrzany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jak wkrecasz srobe do konca i moto nie gasnie to ciagnie gdzies lewe powietrze. sprawdz kruciec czy nie jest popekany i inne mozliwe miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Przy uszkodzonym uszczelniaczu na zaplonie moze wydobywac sie olej w sladowych ilosciach, czesto magneto jest lekko tluste :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Przy uszkodzonym uszczelniaczu na zaplonie moze wydobywac sie olej w sladowych ilosciach, czesto magneto jest lekko tluste smile.gif prawda tylko że trzeba sie kawałek przejechać tego nie widać po chwili... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.