Skocz do zawartości

dusi sie na wolnych obrotach po dodaniu gazu


kuku54
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj jezdzilem moto ze 3 godz mocno mu wstawiając, wszystko bylo git ale w pewnym momecie jak na chwile odpuszczalem to przy puszczeniu gazu i po chwili wcisnieciu sprzegła motor dostawał 6 tysi obrota na sprzegle po kilkudziesieciu sekundach schodzil z obrota do normalnych, jak zgasilem motor i odpalilem to na luzie normalnie wchodził i zchodził na obroty ale po ujechaniu kawalka znów to samo, ale w pewnym momecie doszło jeszcze przyduszenie na wolnych obrotach przy zmianie biedu gdzies tak w zakresie od 3 tysi ale jak przeszło to motor szedł git jak sie jednak zatrzymalem to juz nie ruszylem na luzie wchodzil plynnie na obrota na biegu dusil sie i nie dalo sie ruszyc jak go odaplilem to dusil sie i na luzie chodzil rowno na wolnych ale nie dalo rady dodac gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary jak świat problem......na przyszłośc użyj szukaj...... na 90% gaźnik zasyfiony albo coś z układu paliwowego że nie dostaje benzyny (za uboga mieszanka=podwyższone obroty=bardzo słaby)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stożek za 30 zł? To już wiesz czego wina.

 

filtr jest taki jak powinien (innego nie da sie zalozyc)

 

 

Podobne objawy wystepuja kiedy walniety jest siemmering od strony zaplonu tamtedy lapie lewe powietrze i jak wczesniej mowiles, szaleje na obrotach i gasnie.

 

jak by tak bylo to paliwo moze wyciekac na magneto ?? da to sie sprawdzic bez zdejmowania magneta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wchodzi lewe powietrze niz wychodzi paliwo. Przy wymianie filtra konieczna jest regulacja gaźnika. Spróbuj opuścić przepustnicę w ostateczności i zobaczyć. Jesli bedzie chodzil lepiej to dostaje za duzo powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wchodzi lewe powietrze niz wychodzi paliwo. Przy wymianie filtra konieczna jest regulacja gaźnika. Spróbuj opuścić przepustnicę w ostateczności i zobaczyć. Jesli bedzie chodzil lepiej to dostaje za duzo powietrza.

jak wymienilem filter to musialem opuscic iglice na sam dol bo tak zalewal sie caly czas, a teraz w ogóle nie nic sie nie dzieje jak próbuje rególowac gaznik moge sobie wkrecac sróbki i wykrecac i nic

Edytowane przez kuku54
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymienilem filter to musialem opuscic iglice na sam dol bo tak zalewal sie caly czas, a teraz w ogóle nie nic sie nie dzieje jak próbuje rególowac gaznik moge sobie wkrecac sróbki i wykrecac i nic

Musi być nagrzany silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy uszkodzonym uszczelniaczu na zaplonie moze wydobywac sie olej w sladowych ilosciach, czesto magneto jest lekko tluste smile.gif

 

prawda tylko że trzeba sie kawałek przejechać tego nie widać po chwili...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...