sitars Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Zapowiada się temat roku.Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 eeeee, może nie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabinek Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 pewnych rzeczy nie rozumiemchcesz jezdzic na R6 i pytasz sie jak wchodzic w zakręty????troche to dziwne :biggrin:)a na rowerze nigdy nie jezdziłes? tu jest tak samo. trzeba zrównowazyc siłe odsrodkową zeby nie wypasc z zakretu a tak swoją drogą to o tym przeciwskęcie pierwszy raz słysze, tez musze poćwiczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DnieprRider Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Nie zawadzi poczytać "Motocyklisty Doskonałego". Jest tam też rozdział o pokonywaniu zakrętów. Bardzo fajnie wyłożona teoria. Dobrze sobie tą teorię przemyśleć a potem zacząć wprowadzać ją w czyn. Przykładem tego co pisze Hough o wchodzeniu w zakręt jest "okno wlotowe" - miejsce na jezdni, w którym powinno się zacząć manewr skrętu, by wyszedł on jak najpłynniej.Jeszcze raz polecam lekturę (w sam raz na początek pierwszego sezonu) Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Nie pytaj sie jak wchodzić w winkle - tylko sie zapisz na porządne szkolenie - nie obraź sie ale wg mnie poprostu brak ci umiejętnosci.Uwazaj na siebie i od maszyny nie rządaj zbyt wiele - bo sie mozesz przeliczyć. powodzeniapzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) HO HO :P R6 na pierwsze moto... Oj będą gleby, oj będą...Niekoniecznie. Osobiście bałbym się trochę R6 na pierwsze moto, bo wiem, co wybaczył mi GS500 i Cagiva River, ale... Wszystko jest dla ludzi. Trzeba ćwiczyć, myśleć i analizować zachowanie motocykla. pozdr Edytowane 11 Marca 2008 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Znajdź sobie kilkupasmową drogę z długim zakrętem i ćwicz na nim zmianę pasa ruchu. Od biedy może być (bardzo) duże rondo ale tutaj lepiej trenować wieczorem, kiedy ruch jest mały. Uważaj na malunki na jezdni - mogą być śliskie.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Nie rozumie po co mu się kłaść w zakrętach? ;) przecież może zwalniać przed nimi do 30km/h a za zakrętem odwijać ile fabryka dała. Toż to jego pierwsze moto R6, jak kupi na drugie gsxr1000 za pół roku bo R6 będzie za słaba to będzie coś tam próbował się składać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jupik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 (edytowane) Nie rozumie po co mu się kłaść w zakrętach? ;) przecież może zwalniać przed nimi do 30km/h a za zakrętem odwijać ile fabryka dała. Toż to jego pierwsze moto R6, jak kupi na drugie gsxr1000 za pół roku bo R6 będzie za słaba to będzie coś tam próbował się składać... chyba nie piszesz tego na poważnie... umiejętność składania sie w zakrętach jest przecież zaj...ście ważna, takie coś może mu nie raz życie uratować i to niekoniecznie w zakręcie, ale np na prostej kiedy będzie musiał nagle zareagować... i wtedy bez takiej umiejętności może być nieciekawie... :wink: pozdr Edytowane 11 Marca 2008 przez Jupik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 chyba nie piszesz tego na poważnie... oczywiście, że nie :biggrin: tym niemniej jak widać niektórzy mają odwrócony system myślenia: najpierw motocykl, najlepiej sportowy, żeby się ładnie kumplom opowiadało ile ma KM, później odwijanie na prostej, bo to "wrażenia", następnie korespondencyjna nauka jazdy w winklach przez forum... ciekawe, czy dobre rady (bo ewentualne zwiedzanie rowu ma większe szanse) skłonią gościa do poważniejszego zainteresowania się nauką jazdy na motocyklu (nie mylić z nauką zdawania egzaminu, bo tą być może ma za sobą)? do autora tematu: skoro nikt ci nie powiedział do tej pory, że jazda na motocyklu to nie odwijanie 130KM na prostej, to lepiej poszukaj w okolicy dobrej szkoły nauki jazdy i zainwestuj w doszkoleniejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 przyjedz do lublina na tor to ja Cie naucze :P i pokazemy im ze r6 sie nadaje na 1 moto :P albo na majowke w zielonej gorze sie pokaz :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hehe, dobrze że autor pyta o zakręty, a nie jak to to na koło postawić :) zakręty to najfajniesza sprawa na moto ;) reszta jest niczym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 hehe, dobrze że autor pyta o zakręty, a nie jak to to na koło postawić :icon_mrgreen: ...nie mów hop :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 i pokazemy im ze r6 sie nadaje na 1 moto :icon_mrgreen: nadaje sie tez bardzo dobrze na konkretnego dzwona w pierwszym sezonie , choc widze ze kolega juz jakby bardziej dojrzały (32 ) wiec moze ma wiecej do stracenia niz młodzi gniewni. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Dajcie człowiekowi spokój. Ma swoje lata, dorosły jest. Jak widac za speca sie nie uważa skoro zapytał więc zamiast po nim jeździć lepiej mu pomóc chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.