Shinigami Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Mam do was pytanie. Z uwagi na skromna ilosc tematow o motocyklach typu TRIAL nie moge znalezc zadnej informacji na temat predkosci maksymalnej takiego sprzetu :biggrin: Na stronach producentow tez nic a facet importujacy takie sprzety do sprzedazy na allegro uznal pytanie za glupi dowcip :D Btw Chodzi mi o v-max 50ccm-125ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) trial i v-max? :evil: a po co? :banghead: dobra, dobra, nie bede az takim zgrywusemjezeli chcesz znac orientacyjna vmax to porownaj przelozenia skrzyni biegow i przelozenia na koło z silnikiem enduro/cross tej samej klasy, wynik zapewne bedzie zblizony.. ale na serio.. po co ci vmax w trialu? :banghead: Edytowane 8 Marca 2008 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Bo chce wiedzieć ile najwięcej na tylnim będzie mógł dawać :wink: CHoć pytanie dość... kontrowersyjne bo trial i v-max nie idą w parze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HusqvarnaCR Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 W założeniu jeżeli kupuje sie TRIALA to sie chyba śmiga po jakiś skałach lub specjalnych torach z przeszkodami a na co dzień można sie pobawić jak na BMX'ie ;p hehe nie znam dnych technicznych takich motorków ale z założenia mają przekładnie na moc .... dużych prędkości ci taki Trial nie osiągnie ;p Pzdr :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 jak nie znasz to po sie oddzywasz??? shinigani spytał tak trudno odpowiedziec normalnie? a nie wysnuwac jakies teorie poprostu go to intersuje i finał ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Bardzo mnie dziwi postawa nie których forumowiczów... jak pyta jaki jest v-max to zaraz jest a po co ci?? po co v max w Trialu czy nie można odpowiedzieć na pytanie kolegi nie zadająć tych głupich pytań "A po co..."[pzdro Edytowane 8 Marca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) jak nie znasz to po sie oddzywasz??? shinigani spytał tak trudno odpowiedziec normalnie? a nie wysnuwac jakies teorie poprostu go to intersuje i finał ! Shiningami :cool: Ale dziekuje za wyrozumialosc :) Taka reakcja byla do przewidzenia :wink: Sprecyzuje na tyle na ile moge :) Pare miechow temu szukalem Triala do jazdy na wsi ale "ekspert" w dziedzinie powiedzial ze lataja max po 30kmh ale ze koles lekko niestabilny pytam jeszcze raz. Jesli Trial jest w stanie pojechac 60 to wiecej mi nie trzeba, wiem ze stary trial i poj. 260ccm mogl pojechac ok 90kmh (dane z bikez.com) Edytowane 8 Marca 2008 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 czasami ziomki ganiają trialami razem z crossowcami i endurobojami, wiec wnioski wyciagnij sam :)wiem ze Grey Cinamon z forum interesowal sie tematem, wyslij mu PW Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ja interesowalem sie tematem, i spokojnie pojedziesz te 80-90km/h.Wiecej nie, ale po co.Skrzynia w trialu jest zestopniowana bardzo ciasno, a moment obrotowy jest gigantyczny, przez co niektore odcinki mozna spokojnie jechac na samym 3 czy 4 biegu. Ps. Nie wiem jak jest z pojemnosciami o jakoch mowisz, choc do setki juz sie to jakos odnosi. Pamietaj ze zawsze w razie czego mozesz sie bawic zebatkami, jesli predkosc okaze sie rzeczywiscie ze niska. 30km/h - to smieszne :) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Nowsze modele mają dłuższy ostatni bieg - służy do dojazdu między odcinkami zawodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Porownalem sobie za i przeciw, kupno triala nie ma sensu z powodu wysokiej ceny ( brak uzywek ) i braku czesci zamiennych, poszukam sobie DT50 i poczekam na egzamin kat A ( niestety zapisy od wiosny O_o ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Jezdzilem na takim ale na 280 mysle ze idzie kolo 100 a taka 125 gdzies z 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Porownalem sobie za i przeciw, kupno triala nie ma sensu z powodu wysokiej ceny ( brak uzywek ) i braku czesci zamiennych, poszukam sobie DT50 i poczekam na egzamin kat A ( niestety zapisy od wiosny O_o )Triale mają niewysilone silniki, części zużywają się dużo wolniej jak w crossówce. Za 8-9k dostaniesz używaną trialówke, a jest to wybór jest 100 razy lepszy od DT50 jeśli chodzi o technikę jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Triale mają niewysilone silniki, części zużywają się dużo wolniej jak w crossówce. Za 8-9k dostaniesz używaną trialówke, a jest to wybór jest 100 razy lepszy od DT50 jeśli chodzi o technikę jazdy. 8000 to przesada :) to ma byc sprzet na krotko (chyba ze czas oczekiwania na kat A bedzie ok 2 miechow to wtedy juz kupie Triala jako sprzet docelowy ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Triala spokojnie kupisz za 4-5k - np. Beta Techno, Yamaha TYZ.Beta to wdzieczny sprzet, za taka kase znajdziesz motocykl z konca lat 90.Na Yamahah TYZ jezdzila swego czasu Kadra Polski, wiec motocykl tez raczej dobry (kwasniewski im sprezentowal :)) Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.