piczu$ Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam Moje suzuki ts xk 50 r.1993 straciło bardzo na mocy mianowicie gdy go odpale lapie obroty 6 tys za chwile przestaje a jak sie rozgrzeje to niedosc ze łapie niskie obroty (na 1 łapie 6 a puzniej do 5,5 do 5)to predkosc spadła. jak go kupiłem znakomicie szedł a teraz to jak romet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Coś mi się wydaje, że łapie lewe powietrze, albo przez simering na wale, albo popękał kruciec gaźnika (niestety nie wiem jak to wygląda w Suzuki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piczu$ Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 ale jeden bład zrobiłem go składajac nie załozyłem jednej linki prawdopodobnie od oleju (to ta która jest razem z gazem podpienta) i moze pierscienie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 hehehehehe ;d Raczej tlok do wymiany bo go przytarles :) cylek do szlifu :) i jezdziles bez mieszanki ? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 ale jeden bład zrobiłem go składajac nie załozyłem jednej linki prawdopodobnie od oleju (to ta która jest razem z gazem podpienta) i moze pierscienie do wymiany Jeździłeś bez oleju.Rozbieraj silnik czym prędzej, jeżeli kawałek pierścienia nienarobił Ci bałaganu to dokupisz tylko tłok nadwymiarowyzrobisz szlif i będzie śmigał. Mogło być gorzej np. zatarty wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 zatarty będzie na stófke porób fotki jak zdejmiesz cylek pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piczu$ Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 jezdziłem bez tej linki około 30 min az mi nie zgasł zastanawiam sie nad kupnem nowego cylindra z tłokiem i tam takie tam cylinder to picek gorzej z silnikiem zeby sie nic nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Właśnie cylinder to pikuś, bo pamietaj że jest jeszcze wał + łożyska. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 kup od razu cylinder tuningowy, nowe lozyska na wal najlepiej z luzem C3 albo C4. Przy okazji zmien lozyska i simmeringi w calym silniku, i na wieku zapomnisz o tym ze trzeba cos tam robic :icon_mrgreen: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piczu$ Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 heh skad ja wezme tyle czesci do niego w sklepie mieloch jest cylinder 70ccm(tłok pierscienie uszczelki sworzen ) ale nie wiem gdzie znajde smeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Simerki dostaniesz w kazdym sklepie z łożyskami, podajesz numer, albo mają na miejscu, albo Ci zamówią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piczu$ Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 numer czyli czego numer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Numer czyli wymiary, albo bierzesz stary simering i idziesz z nim do sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piczu$ Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ile mnie to wyniesie około 600zł czy wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 tłok i cylinder wszystko zalezy od jakości i producenta. zobacz sobie gdzieś w sklepie, szlif to różnie ale nie powinno przekroczyć 80zł simmeringi ogólnie nie są takie drogie. jakieś pare złoty za jeden. łożyska zalezy od wymiaru ale też cena tych na wał koło 20zł za jedno. no i oczywiście wszystko zalezy od tego czy dasz to wszystko do warsztatu czy będziesz robił sam te rzeczy które sie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.