kiki Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Moto to VFR 800'98. Problem polega na tym- jako, że wcześniej juz synchronizowałem u siebie gazniki (w rc24) chcialem też zrobic to teraz z wtryskiem w obecnej maszynie. Na gaźnikach sprawa jest o tyle prosta ze na kazdym musi byc takie same podcisnienie i tak samo myslalem że sprawa ma sie z wtryskami. A tu niestety w serwisówce takie rzeczy piszą:http://img174.imageshack.us/my.php?image=beztytuuho0.jpgJuż teraz to głupi jestem :) . Rozumiem, że najpierw trzeba wyrównać podcisnienie a potem na 3 i 4 garze zmiejszyć je o dane wartości (mmhg-tor???)???. Edytowane 8 Marca 2008 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Moto to VFR 800'98. Problem polega na tym- jako, że wcześniej juz synchronizowałem u siebie gazniki (w rc24) chcialem też zrobic to teraz z wtryskiem w obecnej maszynie. Na gaźnikach sprawa jest o tyle prosta ze na kazdym musi byc takie same podcisnienie i tak samo myslalem że sprawa ma sie z wtryskami. A tu niestety w serwisówce takie rzeczy piszą:http://img174.imageshack.us/my.php?image=beztytuuho0.jpgJuż teraz to głupi jestem :) . Rozumiem, że najpierw trzeba wyrównać podcisnienie a potem na 3 i 4 garze zmiejszyć je o dane wartości (mmhg-tor???)???. Witam problem ten pozostawilbym pod kontrola komputera, ale to moja indywidualna ocena... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 komputer steruje dawką paliwa, a prawidlowe podcisnienie jest utrzymane przez uchylone lekko przepustnice powietrza a tego juz komupter nie wyreguluje :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Moim zdaniem ta czynnośc nazywa się - synchronizacja przepustnic wtryskowych. U siebie robiłem ostatnio taką synchronizację i jest poprostu banalna :banghead:Polega dokładnie na tym samym jak w przypadku gaźników - ustawienie tego samego podcisnienia na każdej przepustnicy. Prostota polega na tym, ze odchodzi nam czyszczenie gaźników, ustawienie poziomu paliwa w komorach, ustawienie mieszanki itp. W układach z wtryskiem ta synchronizacja ma duzo mniejsze znaczenie dlatego, ze w przeciwieństwie do gaźników niezależnie od różnicy podcisnień na poszczególnych przepustnicach, każdy gar i tak dostanie taką samą dawke paliwa którą wtrysnie wtrysk z rozkazu komputera. Poprostu synchronizujemy przepustnice aby wpadały te same dawki powietrza do każdego z cylindrów(nie ma to wpływu na ilośc zasysanego paliwa) - u mnie po synchro jak i przed praktycznie bez zmian :icon_exclaim: U mnie w Haynesie-e jest to pokazane bardzo prosto bo i sama czynnośc jest dzicinnie prosta. U Ciebie pewie tez, wiec zadbaj o to aby w kazdym cylindrze było dokładnie to samo podciśnienie i po sprawie. Choc tak jak mówiłem, przy wtryskach synchro jest mało znaczącą sparwą :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 tylko chodzi ze w serwisówce podają inf ze na 3 i 4 wtrysku podcisnienie ma byc inne w stosunku do pozostalych- i tu mam dylemat wlasnie Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 3-ci cylinder o 20 mniej od 1-go, a 4-ty o 10 mniej od 1-go. Więc gdzie się podział 2-gi cylinder??? Jak ma być ustawiony 2-gi, tak iak pierwszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Dokladnie tak, jako ze to V4. Najwyrazniej gazniki 3 i 4 ustawia sie na mniejsze podcisnienie w porownaniu z 1 i 2. Podobnie w olejakach suzuki na rk amerykanski, srodkowe gazniki ustawia sie na nizsze podcisnienie niz skrajne. Czlowiek uczy sie cale zycie i glupi umiera :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 no własnie - moze to juz wina serwisówki?? bo ona dotyczy modelu interceptor-czyli na rynek amerykanski:), a moj model to europejski :P. Kurde, musze kupic jakiegoś haynsa, albo clymera i wtedy zobacze i porównam jak to ma byc dokładnie w tym modelu ustawione :crossy: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Moim zdaniem ta czynnośc nazywa się - synchronizacja przepustnic wtryskowych. To są chyba przepustnice powietrza,może sie mylę ale w większości silnków z wtryskiem powietrze idzie przez przpustnicę,kolektor ssący a na samym końcu są wtryskiwacze.Chodzi tu o jak najmniejsze straty mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.