paullus Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 w zeszłym roku jak kupiłem srada to jest 600 z 1999r. miałem problem ze świecami to jest nic się nie działo dopóki się dobrze nie zgrzaly jakies 40 km po tym dystansie juz coraz częściej stawał .... odłaczają się 2 gary potem następne dwa i kaplica pokręciłem troszke rozrusznikiem i zapalił następne 15 km mozna jechac i zmieniłem juz 2 sierpniu przejechane na nich jakies 7 klocków i dzieje się to samo dzisiaj w dodze do rzeszowa po jakichs 70 km padł myślałęm ze to gaźniki (moze jakies paliwo trefne) kręciłem rozrusznikiem kręciłem az sie rozładował aku;/ wbiłem sie do jakiegos gościa na garaż porozkręcałem powyczyszczałem i ale odziwo tam czysto nic nie zatkane poskręcałem i git jedzie ale juz w drodze powrotnej po jakichs 70 km ciągłej jazdy padłł :) :) POwiedzcie co to moze być czy to napewno świece ? mogą sie tak szybko zepsuc ? przpalic ? moze jakies ch**owe kupiłem ? NGK CR9E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ja obstawiam świece. Pewnie nie przygotowałeś ich odpowiednio do pracy. Po założeniu nowych świec i odpaleniu moto nie powinno się go od razu gasić, tylko przejechać z 5 km, żeby się odpowiednio nagrzały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ja obstawiam świece. Pewnie nie przygotowałeś ich odpowiednio do pracy. Po założeniu nowych świec i odpaleniu moto nie powinno się go od razu gasić, tylko przejechać z 5 km, żeby się odpowiednio nagrzały. ale one były zmieniane 7 miechów temu i do tej pory chodziło dobrze ... to wątpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 A robiłeś z nimi to o czym pisałem? Bez tego szybko swieczki siadają, a z tego co piszesz świece jak w morde szczelił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 A robiłeś z nimi to o czym pisałem? Bez tego szybko swieczki siadają, a z tego co piszesz świece jak w morde szczelił.teraz to juz nie pamiętam ... musze je odkręcic i zobaczyc jak wygladają znacie jakies lepsze wytrzymalsze świece pasujące do tego modelu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Kupuj zamienniki swojego modelu świec, ale firmy Denso, dzisiejsze NGK, to nie to z przed paru lat, spadają na psy z wykonaniem. Jak weźmiesz jedną świecę i pojedziesz do motoryzacyjnego, to według katalogu dobiorą Ci nowy kpl. Denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 spróbuje je moze jeszcze przeczyścic i zobaczyc czy bedzie to działać ... nie jestem do końca pewnien czy to one :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 7 miechów na jednych świecach ? to ja 3x w roku zmieniam niezależnie od przebiegu x] a propo ngk, patrz żeby były produkcji japońskiej , inne się sypią po zalaniu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 7 miechów na jednych świecach ? to ja 3x w roku zmieniam niezależnie od przebiegu x] 3 razy w roku :icon_rolleyes: Całkiem ciekawe - to chyba raz na 3 lata wymieniasz głowice :icon_eek: Świece dobrze jest wymienić co roku - ale ja wymieniam co 2-3 sezony i nigdy nie mam problemów z uruchomieniem silnika. Ostatnio zamieniłem NGK na Denso i jestem z tej zmiany bardzo zadowolony :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 No faktycznie te dzisiejsze NGK to totalny badziew jest (być może chodzi o miejsce produkcji a co za tym idzie jakość). Już Champion wydaje mi się lepszy, wywnioskowałem to z autopsji. Myślałem nad zakupem irydowej NGK ale wydatek rzędu 60 zł za świece mi się nie uśmiecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paullus Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) no to mówicie zeby zmieniac co sezon ? mi sie wydawało ze co jakies 20 tys trzeba zmieniac... :icon_rolleyes:a z odpaleniem silnika to nigdy problemu nie miałęm gorzej jest jak sie zagrzeje i sam stanie Edytowane 7 Marca 2008 przez paullus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 nie, nie zmieniam co 3 lata głowicy, przecież świecę ręką się dokręca + obrót kluczem o ok 120st a tak jeszcze jedna myśl, napewno masz prawidłową ciepłotę świec ? Olej w silniku dobry ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 No faktycznie te dzisiejsze NGK to totalny badziew jest (być może chodzi o miejsce produkcji a co za tym idzie jakość). Już Champion wydaje mi się lepszy, wywnioskowałem to z autopsji. Myślałem nad zakupem irydowej NGK ale wydatek rzędu 60 zł za świece mi się nie uśmiecha. Nom. Champion to chyba naj naj siweczki jakie kieydkolwiek miałem. Moze to nie GSXR to to była Jawa TS350 i mialem w niej Championki, stwierdzilem ze czas na nowe spiczki weic kupiel ISKRA - padly po 2 km. Wlozylem stare Champy i dalej jazda az kupie inne. kupilem NGK odpowiednie do danego moto i tez padly ale po 1000km wiec wlozylem stare Champy. Smigalem na nich jakeis 10k km biorąc pod uwagę jazdę na mieszance paliwa z tanim MIXOL`em to nieźle. przestałem kupowac nowe spiczki bo i tak wszytkie siadały więc zamiast wymiany przeprowadzałem wypalanie Championow tak smigałem 3 lata na nich aż Zjawa padła na dobre. Jak ją sprzedałem w częsciach to zalowalem ze nie zatrzymałem tych starych Championów bo by się przydały do SHL-ek i WFM-ek. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Moim zdaniem to nie jest wina świec. Coś jest z prądem, jak się zagrzeje przepustowość prądu jest mniejsza. Odpal moto w ciemności ze ściągniętym zbiornikiem, zobacz czy nie ma gdzieś choinki, posprawdzaj cewki, przeczyść wszystkie styki. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Nom. Champion to chyba naj naj siweczki jakie kieydkolwiek miałem. Moze to nie GSXR to to była Jawa TS350 i mialem w niej Championki, stwierdzilem ze czas na nowe spiczki weic kupiel ISKRA - padly po 2 km. Wlozylem stare Champy i dalej jazda az kupie inne. kupilem NGK odpowiednie do danego moto i tez padly ale po 1000km wiec wlozylem stare Champy. Smigalem na nich jakeis 10k km biorąc pod uwagę jazdę na mieszance paliwa z tanim MIXOL`em to nieźle. przestałem kupowac nowe spiczki bo i tak wszytkie siadały więc zamiast wymiany przeprowadzałem wypalanie Championow tak smigałem 3 lata na nich aż Zjawa padła na dobre. Jak ją sprzedałem w częsciach to zalowalem ze nie zatrzymałem tych starych Championów bo by się przydały do SHL-ek i WFM-ek. mialem podobnie w MZ :icon_mrgreen: Championki byly juz ta kwypalone ze nie mialy prawie elektrody , a eta dalej latala , inne swieczki padaly w zastraszajacym tempie. Do KLR-a uzywam Denso , pale i gasze na zimno dowoli i nigdy nie mialem klopotu , nawet po zalaniu nie wykrecam ich , chwila krecenia i moto pali. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.