Skocz do zawartości

Mam mały wielki problem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w zeszłym roku jak kupiłem srada to jest 600 z 1999r. miałem problem ze świecami to jest nic się nie działo dopóki się dobrze nie zgrzaly jakies 40 km po tym dystansie juz coraz częściej stawał .... odłaczają się 2 gary potem następne dwa i kaplica pokręciłem troszke rozrusznikiem i zapalił następne 15 km mozna jechac i zmieniłem juz 2 sierpniu przejechane na nich jakies 7 klocków i dzieje się to samo dzisiaj w dodze do rzeszowa po jakichs 70 km padł myślałęm ze to gaźniki (moze jakies paliwo trefne) kręciłem rozrusznikiem kręciłem az sie rozładował aku;/ wbiłem sie do jakiegos gościa na garaż porozkręcałem powyczyszczałem i ale odziwo tam czysto nic nie zatkane poskręcałem i git jedzie ale juz w drodze powrotnej po jakichs 70 km ciągłej jazdy padłł :) :) POwiedzcie co to moze być czy to napewno świece ? mogą sie tak szybko zepsuc ? przpalic ? moze jakies ch**owe kupiłem ? NGK CR9E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam świece. Pewnie nie przygotowałeś ich odpowiednio do pracy. Po założeniu nowych świec i odpaleniu moto nie powinno się go od razu gasić, tylko przejechać z 5 km, żeby się odpowiednio nagrzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam świece. Pewnie nie przygotowałeś ich odpowiednio do pracy. Po założeniu nowych świec i odpaleniu moto nie powinno się go od razu gasić, tylko przejechać z 5 km, żeby się odpowiednio nagrzały.

ale one były zmieniane 7 miechów temu i do tej pory chodziło dobrze ... to wątpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robiłeś z nimi to o czym pisałem? Bez tego szybko swieczki siadają, a z tego co piszesz świece jak w morde szczelił.

teraz to juz nie pamiętam ... musze je odkręcic i zobaczyc jak wygladają znacie jakies lepsze wytrzymalsze świece pasujące do tego modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj zamienniki swojego modelu świec, ale firmy Denso, dzisiejsze NGK, to nie to z przed paru lat, spadają na psy z wykonaniem. Jak weźmiesz jedną świecę i pojedziesz do motoryzacyjnego, to według katalogu dobiorą Ci nowy kpl. Denso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 miechów na jednych świecach ? to ja 3x w roku zmieniam niezależnie od przebiegu x]

 

a propo ngk, patrz żeby były produkcji japońskiej , inne się sypią po zalaniu

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 miechów na jednych świecach ? to ja 3x w roku zmieniam niezależnie od przebiegu x]

 

 

3 razy w roku :icon_rolleyes:

Całkiem ciekawe - to chyba raz na 3 lata wymieniasz głowice :icon_eek:

 

Świece dobrze jest wymienić co roku - ale ja wymieniam co 2-3 sezony i nigdy nie mam problemów z uruchomieniem silnika.

 

Ostatnio zamieniłem NGK na Denso i jestem z tej zmiany bardzo zadowolony :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie te dzisiejsze NGK to totalny badziew jest (być może chodzi o miejsce produkcji a co za tym idzie jakość).

Już Champion wydaje mi się lepszy, wywnioskowałem to z autopsji.

 

Myślałem nad zakupem irydowej NGK ale wydatek rzędu 60 zł za świece mi się nie uśmiecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mówicie zeby zmieniac co sezon ? mi sie wydawało ze co jakies 20 tys trzeba zmieniac... :icon_rolleyes:

a z odpaleniem silnika to nigdy problemu nie miałęm gorzej jest jak sie zagrzeje i sam stanie

Edytowane przez paullus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie zmieniam co 3 lata głowicy, przecież świecę ręką się dokręca + obrót kluczem o ok 120st

 

 

a tak jeszcze jedna myśl, napewno masz prawidłową ciepłotę świec ? Olej w silniku dobry ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie te dzisiejsze NGK to totalny badziew jest (być może chodzi o miejsce produkcji a co za tym idzie jakość).

Już Champion wydaje mi się lepszy, wywnioskowałem to z autopsji.

 

Myślałem nad zakupem irydowej NGK ale wydatek rzędu 60 zł za świece mi się nie uśmiecha.

 

 

Nom. Champion to chyba naj naj siweczki jakie kieydkolwiek miałem. Moze to nie GSXR to to była Jawa TS350 i mialem w niej Championki, stwierdzilem ze czas na nowe spiczki weic kupiel ISKRA - padly po 2 km. Wlozylem stare Champy i dalej jazda az kupie inne. kupilem NGK odpowiednie do danego moto i tez padly ale po 1000km wiec wlozylem stare Champy. Smigalem na nich jakeis 10k km biorąc pod uwagę jazdę na mieszance paliwa z tanim MIXOL`em to nieźle. przestałem kupowac nowe spiczki bo i tak wszytkie siadały więc zamiast wymiany przeprowadzałem wypalanie Championow tak smigałem 3 lata na nich aż Zjawa padła na dobre. Jak ją sprzedałem w częsciach to zalowalem ze nie zatrzymałem tych starych Championów bo by się przydały do SHL-ek i WFM-ek.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nie jest wina świec. Coś jest z prądem, jak się zagrzeje przepustowość prądu jest mniejsza. Odpal moto w ciemności ze ściągniętym zbiornikiem, zobacz czy nie ma gdzieś choinki, posprawdzaj cewki, przeczyść wszystkie styki.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Champion to chyba naj naj siweczki jakie kieydkolwiek miałem. Moze to nie GSXR to to była Jawa TS350 i mialem w niej Championki, stwierdzilem ze czas na nowe spiczki weic kupiel ISKRA - padly po 2 km. Wlozylem stare Champy i dalej jazda az kupie inne. kupilem NGK odpowiednie do danego moto i tez padly ale po 1000km wiec wlozylem stare Champy. Smigalem na nich jakeis 10k km biorąc pod uwagę jazdę na mieszance paliwa z tanim MIXOL`em to nieźle. przestałem kupowac nowe spiczki bo i tak wszytkie siadały więc zamiast wymiany przeprowadzałem wypalanie Championow tak smigałem 3 lata na nich aż Zjawa padła na dobre. Jak ją sprzedałem w częsciach to zalowalem ze nie zatrzymałem tych starych Championów bo by się przydały do SHL-ek i WFM-ek.

 

 

mialem podobnie w MZ :icon_mrgreen: Championki byly juz ta kwypalone ze nie mialy prawie elektrody , a eta dalej latala , inne swieczki padaly w zastraszajacym tempie. Do KLR-a uzywam Denso , pale i gasze na zimno dowoli i nigdy nie mialem klopotu , nawet po zalaniu nie wykrecam ich , chwila krecenia i moto pali.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...