MichalRS3 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam!! Muszę powymieniać płyny w swojej KAWIE ZX6R (J1). Robię to 1-y raz. Może ktoś mógłby polecić jakiś dobry olej oraz płyn hamulcowy i chłodniczy??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...=92189&hl=dot+4 to dotyczy płynu hamulcowego http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...76&hl=jaki+olej ten temat dotyczy oleji http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...yn+ch%B3odniczy to dotyczy płynu chłodniczego ]znalezienie tego i odpisanie zajęło mi 3 minuty - opcja szukaj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalRS3 Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Wiem, wiem :) Ale chodzi mi też o poglądy i rady użytkowników, którzy już testowali różne oleje i płyny. Tak czy inaczej dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Wszystkie markowe oleje są podobnej jakości, hamulcowe również, Do chłodnicy wystarczy zwykle borygo. A tak btw to wszystko masz już w archiwum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszx-6r Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Plyn hamulcowy: DOT4Plyn chlodzacy:Zielony,albo ewentualnie blekitny np.Petrygo(borygo nie jest zalecane do chlodnic aluminowych)Olej:10W-40(polsyntetyk),albo 10W-50(syntetyk) API SJ(ewentualnie API SH,API SG) z JASO MAa co do marki to kazdy inaczej to widzi,ja leje Castrola,albo Shell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elan Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 W instrukcji pisze, żeby używać płynu hamulcowego DOT4, ale nie pisze nic o tym czy może być syntetyczny. Mam moto z 2006r jak myślicie czy mogę wlać syntetyk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 'W instrukcji pisze, żeby używać płynu hamulcowego DOT4, ale nie pisze nic o tym czy może być syntetyczny.Mam moto z 2006r jak myślicie czy mogę wlać syntetyk ?' Z tego co mi wiadomo to plynow hamulcowych nie rozroznia sie na syntetyki, polsyntetyki i mineraly - cos pomieszales :flesje: Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elan Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 (edytowane) Z tego co mi wiadomo to plynow hamulcowych nie rozroznia sie na syntetyki, polsyntetyki i mineraly - cos pomieszales :DNic nie pomieszałem. Kupowałem ostatnio do samochodu, syntetyk był 2 razy droższy Edytowane 22 Kwietnia 2008 przez elan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Temat walkowany dziesiatki razy.. jezeli masz napisane ze masz wlac DOT4 to po co chcesz kombinowac z syntetykiem?? Syntetyk ma oznaczenie DOT5 i w zadnym wypadku nie wolno go stosowac zamiennie z DOT4 czy DOT3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elan Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Temat walkowany dziesiatki razy.. jezeli masz napisane ze masz wlac DOT4 to po co chcesz kombinowac z syntetykiem?? Syntetyk ma oznaczenie DOT5 i w zadnym wypadku nie wolno go stosowac zamiennie z DOT4 czy DOT3.Ehhh...Pytałem o DOT4 syntetyczny, czytaj ze zrozumieniem. Zachowujecie się jakby to była jakaś nowość, że płyny hamulcowe też są na bazie mineralnej jak i na syntetycznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Faktycznie, sory. Ale nie przesadzaj z tymi kosztami-wlasnie widzialem w ktoryms sklepie interntowym syntetyczny DOT 4 w cenie niecale 8 zl.. A do swojego motocykla wlejesz to co bedziesz uwazal za lepsze, bo jak moze zauwazyles w dyskusji o olejach ilu jest uzytkownikow tyle opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elan Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Ale chodzi mi o to czy w ogóle mogę wlać syntetyka, producent moto nic o tym nie pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Ale chodzi mi o to czy w ogóle mogę wlać syntetyka, producent moto nic o tym nie pisze. Jeśli w serwisówce jest napisane że DOT4 to lej DOT4. Jeśli na płynie jest napisane DOT4 to znaczy że jest to DOT4. Czy syntetyczny czy nie, to DOT4 oznacza że pasuje do twojego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Tego nie jestem pewien, ale chyba wiekszosc plynow hamulcowych jest dzis na bazie syntetycznej. Mineralny z syntetycznym jest wg sprzedawcow mieszalny wiec raczej nie powinno byc problemow ale glowy nie dam.. Chemikiem nie jestem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.