Pavello Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 witam wszystkichwreszcie remont mojej " kataryny " zakonczony . To co chcialem zrobic zostalo zrobione tzn.zregenerowany wał ( nie najlepiej ale to okazalo sie przy skladaniu , ze ma male bicie )zostawilem tak i zobaczymy co bedzie , walek rzrzadu przeszlifowany + utwardzenie + nowa panewka zawory od Paradowskicch + dotarcie gniazd , nowe tloki + pierscienie ( polonez 1,6) lozyska z luzem C 3 austriackie ,co moglem to poprawialem i ulepszalem ( dalem nowa pompe oleju od urala ), nowe sprzeglo ,w skrzyni wymienione uszczelniacze i oringi (nowy zabierak itp.) na razie zrobione 55 km. i jest ok. nic nie kapie , tloki nie "puchna" . Zrobie jeszcze 100 _ 150 km. i zmienie olej i wyreguluje zawory , gazniki, ew. zaplon .jezeli jest coś co musze jeszcze zrobic to prosze o podpowiedzi bo jest to moj pierwszy generalny remont i moglem o czyms zapomniec . Wazne ze sam przy wszystkim bylem i jak cos bedzie nie tak to moge miec tylko do siebie pretensje . To tyle pozdrawiam wszystkich i czekam na wasze uwagi ( wszelkie, te krytyczne rowniez ) Paweł :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Dawales jej troche ognia na niskich biegach ?Jak nie to proponuje to zrobic i wymienic olej najdalej po 100 km.Na ten sam mineralny. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Gdzie robiłeś wał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavello Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witaj Adamiedzieki za szybką odpowiedź.Nie dawałem ostrego ognia, narazie delikatnie ją docieram. Posłucham Twojej rady i wymienię olej na nowy po 100km.Jeżeli masz jeszcze jakieś rady dla mnie to będę Ci bardzo wdzięczny. Pozdrawiam, Paweł. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 zregenerowany wał ( nie najlepiej ale to okazalo sie przy skladaniu , ze ma male bicie )zostawilem tak Gdzie regnerowales wal? Jak zrobili Ci takiego walka to czemu nie reklamowales uslugi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavello Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 wal robilem w lomiankach u szymczakow ,ale mi skopali a ja nie wiedzialem wtedy na co zwrocic uwage przy odbiorze ( teraz juz wiem _ lepiej pozno niz wcale) wzieli kupe kasy a robota taka sobie . przygotuje drugi do regeneracji ale chyba nie w Lomiankach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Zadnego delikatnego docierania, rozgrzej silnik do temperatury pracy wolno jezdzac i ognia na dwojce i trojce tak do 80% obrotow, potem zejscie z obrotow i powtorka na wysokie obroty kilka razy w te i z powrotem, potem stop i chlodzenie silnika, a po pol godz znowu jazda w gore obrotow i w dol, ale dajac mu odpoczynki i starajac sie przed jazdami w gore obrotow miec silnik rozgrzany, potem na wysokich obrotach trzymac go krotka i zjazd w dol, zeby go z kolei nie przegrzac.Docieranie to praca a nie zabawa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 wow. To tak się dociera silniki? Czy dotyczy tylko rusków? Można tak zrobić np. z SHL czy WFM? :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Mozna, ale ten sposob docierania dotyczy 4 suwow.Z 2 suwami tego nie probowalem. Problemem bedzie usuniecie produktow docierania, bo przeciez oleju sie nie wymienia :crossy:. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidiusz25 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam!więc tak Pavello moim skromnym zdaniem jeżeli masz tłoki od poloneza to ja ze zbytnio docieraniem sie nie przejmował,(na 99,99%one nie mogą spuchnąć tak żeby je zatarło!!!!to nie produkcja "nowej"Rosji!!!!)robiłeś remont skrzyni?tam nie ma się co psuć,można remont zrobić na wymianie tylko łożysk i simmeringów i wystarczy(po zbadaniu oczywiśćie czy wszystkie zębatki są całe!)i najważniejsze;co z elektryką?pewnie masz prądnice?jeżeli tak to proponuje zaopatrzyć się w nowy wirnik prądnicy(nie jest drogi75zł.na allegro)a jak padnie prądnica to zapewniam Cię że za regeneracje zapłacisz ok 90-100zł.!no i ja bym zmienił regulator prądnicy na elektroniczny(mam taki w swoim zaprzęgu i jest super)to tyle moim zdaniem oczywiście! :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Może się podzielisz wiedzą i zdradzisz od czego masz ten regler, i jeszcze jedno coraz więcej osób zaczyna narzekac na regeneracje wałów Panów z Łomianek z ul. Kwiatowej pewnie mają za dużo zleceń bo robią na odpiernicz się a to boli, zwłaszcza klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavello Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Witam dzieki za porady , rzeczywiscie w skrzyni wymienilem uszczelnienia ( tylko ) i zabierak walka.pradnice mam 3 i na bierzaco robie im niezbedne poprawki . Mam regler staregotypu RR 302 . Powiedz jaki zalozyc elektronik to chetnie to zrobie . Mam instalacje 6v z (- ) na masie . teraz walcze z dyfrem , musze cos wykombinowac bo zabieraki ze sprzeglem gumowym cofaja sie na walku i trze mi o rame ze aż iskry ida . Jeszcze nie wiem jaki bedzie efekt tych poprawek ale mam nadzieje ze bedzie ok.Pozdrawiam i czekam na namiary tego elektronicznego reglera . Paweł :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) Witam dzieki za porady , rzeczywiscie w skrzyni wymienilem uszczelnienia ( tylko ) i zabierak walka.pradnice mam 3 i na bierzaco robie im niezbedne poprawki . Mam regler staregotypu RR 302 . Powiedz jaki zalozyc elektronik to chetnie to zrobie . Mam instalacje 6v z (- ) na masie . teraz walcze z dyfrem , musze cos wykombinowac bo zabieraki ze sprzeglem gumowym cofaja sie na walku i trze mi o rame ze aż iskry ida . Jeszcze nie wiem jaki bedzie efekt tych poprawek ale mam nadzieje ze bedzie ok.Pozdrawiam i czekam na namiary tego elektronicznego reglera . Paweł :crossy:Że "cafa się do tyłu"^^? Na wałku powinny być pierścienie ograniczające .Elektronikę kupisz w w sklepie z rzeczami do cezetki czy emzetki , albo zlecisz albo na allegro jeden ma z minusem , drugi gość z plusem na masę jak nie to mówił że robi też z minusem . Najdroższa opcja to zamówić do wykonania pod siebie w jakiś gazecie ze starzyzną sie ogłasza . Tak więc do wyboru do koloru . Byleś z nadmiaru przy mechanicznym nie został :banghead: Edytowane 5 Marca 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Firma cyklo z warszawy:http://www.cyklo.acn.waw.pl/Oldtimer/oldindex.htmCena za robocizne 80zł.Regler wstawiają w puche:http://www.k-750.yoyo.pl/IMGP5320.JPGPolecam Co do panów z Łomianek to już tracą klientów, jak zobaczyłem ich robote u znajomego to wał poszedł jeszcze raz do roboty tylko że u fachowca , z Łodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidiusz25 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 sorki że tak póżno odp.ale mam utrudniony dostęp do komopa!ten regulator kupiłem od Jawy 350 za 28zł!(komputr mi się zepsoł a tam miałem wszystkie adresy sklepów itp.gdzie zamawiałem:(ale ta firma jest z opola,jak odnajde pozostałości z paczki to napisze jaka)na allegro jest też gośćiu co robi elektroniczne za 50złotaczy czy coś takiego..elektryka to podstawa!Mażą mi się jeszcze żarówki typu LED do zaprzęgu celem oszczędzenia prądnicy ale na 6Volt nigdzie nie robią-tylko niemcy mają za eurasy:(ale o tym już pisałem w innym temacie!moge powiedzieć tyle że jakbym miał te Ledy to zapłon elektroniczny wtedy zakładam i bujam się dnie i nocy!!hehehea może ktoś się spotkał z takimi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.