Damiano Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam mam do was takie pytanie, kumpel ma Poloneza truck'a, cieka nim po polach i lasach, ale chce zablokować mechanizm różnicowy żeby można było polatać bokami w zakrętach. I tu mam do was pytanie jak go zablokować, czy trzeba go wyjmować? Mam nadzieje że pomożecie.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ?????Co ty w ogole opowiadasz????Jak zablokujesz mechanizm roznicowy to rozerwiesz jego obudowe na pierwszym zakrecie i bedzie po zabawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Blokuje się - najlepiej przez zaspawanie tych małych zębatek (satelity). W necie jest dużo takich porad nawet ze zdjęciami jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) Nie jestem obcykany tak bardzo w samochodach i sie pytam, czytałem na necie że można zablokować dlatego pytałem. Oglądałem kiedyś program w TV jak rozebrali tylny most i coś spawali i był zablokowany, ale może to był jakiś inny most. Czyli nie da sie zrobić czegoś takiego. Szkoda. To można to zrobić czy nie, może mi ktoś zaznaczyć lub wytłumaczyć dokładnie co trzeba zaspawać. http://www.info-motoryzacja.pl/zdjecia/mec...m_roznicowy.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...algetriebe1.jpgLub może jakiś artykuł o tym ja nic nie moge znaleźć. Edytowane 3 Marca 2008 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Blokuje się - najlepiej przez zaspawanie tych małych zębatek (satelity). W necie jest dużo takich porad nawet ze zdjęciami jak to zrobić. Dobrze mówisz jest to opisane w jakiejś tuning-owej gazecie chyba z lutego tylko nie pamiętam jaki tytuł był :wink: Nie jestem obcykany tak bardzo w samochodach i sie pytam, czytałem na necie że można zablokować dlatego pytałem. Oglądałem kiedyś program w TV jak rozebrali tylny most i coś spawali i był zablokowany, ale może to był jakiś inny most. Czyli nie da sie zrobić czegoś takiego. Szkoda.Wszystko się da. Poszperaj w necie na pewno coś znajdziesz a jak nie to poszukaj tu --> http://www.fsoptk.pl/forum2/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Wpisz w google "elektroszpera" i poszukaj.Generalnie w 125p i poldolotach spawanie mechanizmu roznicowego to chyba najprostrza metoda na szpere :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Wielkie dzięki Czarny za link już znalazłem, dzięki wszystkim za pomoc, w najbliższym czasie będziemy spawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 tak najprosciej to spusc olej z tylnego mostu - powinno sie tam wszystko poblokowac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (...)Jak zablokujesz mechanizm różnicowy to rozerwiesz jego obudowę na pierwszym zakręcie i będzie po zabawie.Nie przesadzaj... W Technikum robiliśmy szpery wciskając podkładki dystansowe między satelity a ich obudowę. Potrzeba było trochę siły i smykałki, by skasować luzy między satelitami, półosiami i obudową satelitów, wywołując wyraźne naprężenie między nimi, lecz doprowadzało to do zwiększenia tarcia wewnętrznego w dyfrze tak, że na luźnej nawierzchni (szuter, trawa, droga gruntowa) skutkiem był cug obu kół, zaś na suchym asfalcie nie było odczuwalnej różnicy.Most trzeba zalać olejem ATF i jazda :banghead: Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.