Skocz do zawartości

NA CO PATRZEĆ PRZY ZAKUPIE MOTOCYKLA CROSS/ENDURO ??


Rekomendowane odpowiedzi

:bigrazz: wszystko super ... A możeci coś jeszcze powiedzieć o zakupie .. chodzi mi głuwnie o silnik .. co mozna sprawdzić ... bo właściciel nam raczej nie pozwoli rozkręcić moto na czynniki pierwsze :banghead: Przy zakupie sprawdze gaźnik jeżeli nie ma tych obrotów .. wystarczy śrubokręt i zobaczy sie czy utrzema sie na obrotach ale czy można jeszcze cos sprawdzić ??

 

Sory troche dziwnie to napisałem ale sie spiesz ;| ;/ pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest padniety tłoczek to raczej sie nie da ustawić wolnych obrotów... jak koleś nie pozwoli sci.ągnąć głowicy to coś ukrywa

 

 

 

aha OK a jak pozwoli i odkręcę cylinder .. to jak tłoczka poznam że jest padnięty ?? Będzie porysowany czy jak ?? Wiecie w mechanice to jestem zielony :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie silnik powinien pracować cicho tzn. bez stuków i szmerów, tak samo po wysprzęgleniu żadne dziwne dźwięki nie powinny się wydobywać z okolic silnika. Jak będziesz jechał to rozpędź się mocno na jakimś biegu od niskich obrotów do wysokich, motor powinien dobrze przyspieszać bez samuleń w fazie średnich obrotów i przy przejściu na wysokie ale to też zależy od modelu motocykla i stopnia jego wysilenia, pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej bedzie widać ze bedzie cylek porysany i tłoczek bedzie miał luz

 

 

Jak jest cylinder porysowany to trzeba robić nicasil. W crossówce 125 2T i tak należało by tłok wymienić od razu po kupnie, ponieważ nie są to straszne koszty 270-420zł i dzieki temu wiemy na czym latamy i jaką mamy selekcję. A oglądanie tłoka nic nam nie powie o jego zużyciu, najlepszym wyjściem było by pomierzenie co jest z oczywistych względów nie możliwe. Osoba, która jeździ podobnym sprzętem kopiąc w kickstarter i po krótkiej przejażdżce powie Ci jak z kompresją. Brak wolnych obrotów nie musi oznaczać niskiej kompresji przyczyn może być wiele najczęściej to po prostu źle wyregulowany gaźnik.

 

Proszę niech się nie wypowiadają pseudo-specjaliści, bo ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest padniety tłoczek to raczej sie nie da ustawić wolnych obrotów... jak koleś nie pozwoli sci.ągnąć głowicy to coś ukrywa

 

ja ostatnio sprzedaje troche motocykli i zadnemu maślakowi nie dałbym rozbierac motoru, a nie mam nic do ukrycia bo wiem co sprzedaje, ludzie jak chcecie miec igłe to kupujcie z salonu, ile razy chce mi sie smiac z lebkow ktorzy kupujac crossowy motocykl mysla ze jedzil nim dziadek na ryby i czepiaja sie pie**ol ze plastiki obdarte ze kapy wytarte ze jakis luz, ale chwile po kupnie gnoja motor ze az zal patrzec " crossowka przeciez od tego jest" i czegos tu nie rozumiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile razy chce mi sie smiac z lebkow ktorzy kupujac crossowy motocykl mysla ze jedzil nim dziadek na ryby i czepiaja sie pie**ol ze plastiki obdarte ze kapy wytarte ze jakis luz, ale chwile po kupnie gnoja motor ze az zal patrzec " crossowka przeciez od tego jest" i czegos tu nie rozumiem ...

 

 

Nie jesteś jedyny bo ja podobnie uważam,a rozbieranie motocykli jest troche śmieszne ;)

Jakby mi zaproponował to jakiś kupiec -wyśmiałbym go :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post nr 23 żubra i post nr 24 mackona4089 to KWINTESENCJA tego tematu i to tyle

ps myślcie jak coś piszecie (sciaganie glowic i cylindrow) :) a widzieliscie na gieldzie lub w komisie ,obojetnie czy u nas czy zagranica zeby ktos takie rzeczy wyprawial z pojazdami ???? no ludzie normalnosci !!!!!!!

pozdro pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Chyba nikt nie wspomniał więc , sprawdź także każdy bieg, czy nie wyskakuje, czy nie ma jakiś trzasków przy zmianie, i czy łatwo wbić luz.

Spójrz także pod silnik, czy jest suchy,czy gdzieś się nie poci.

Jeśli masz zamiar kupić enduro to zwróc uwagę także na elektryke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

także nie bierz idealnie czystego silnika bo podstawowa zasada mówi jeśli cieknie olej =umyj silnik przed sprzedaża........ nie wiem jak silniki crossów ale zwykłe niewyżlowane 2t na wolnych obrotach jeśli słyszysz dzwonienie z cylindra (takie brzędaknie ) to oznaka

-albo wytartego cylindra

-albo zużytych pierścieni

-albo zużytego tłoka

najczęsciej jest to mix .......

 

le razy chce mi sie smiac z lebkow ktorzy kupujac crossowy motocykl mysla ze jedzil nim dziadek na ryby i czepiaja sie pie**ol ze plastiki obdarte ze kapy wytarte ze jakis luz, ale chwile po kupnie gnoja motor ze az zal patrzec " crossowka przeciez od tego jest" i czegos tu nie rozumiem ...

 

no to jest święta prawda zgadzam się

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...