HusqvarnaCR Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 :bigrazz: wszystko super ... A możeci coś jeszcze powiedzieć o zakupie .. chodzi mi głuwnie o silnik .. co mozna sprawdzić ... bo właściciel nam raczej nie pozwoli rozkręcić moto na czynniki pierwsze :banghead: Przy zakupie sprawdze gaźnik jeżeli nie ma tych obrotów .. wystarczy śrubokręt i zobaczy sie czy utrzema sie na obrotach ale czy można jeszcze cos sprawdzić ?? Sory troche dziwnie to napisałem ale sie spiesz ;| ;/ pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jak jest padniety tłoczek to raczej sie nie da ustawić wolnych obrotów... jak koleś nie pozwoli sci.ągnąć głowicy to coś ukrywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HusqvarnaCR Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jak jest padniety tłoczek to raczej sie nie da ustawić wolnych obrotów... jak koleś nie pozwoli sci.ągnąć głowicy to coś ukrywa aha OK a jak pozwoli i odkręcę cylinder .. to jak tłoczka poznam że jest padnięty ?? Będzie porysowany czy jak ?? Wiecie w mechanice to jestem zielony :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Generalnie silnik powinien pracować cicho tzn. bez stuków i szmerów, tak samo po wysprzęgleniu żadne dziwne dźwięki nie powinny się wydobywać z okolic silnika. Jak będziesz jechał to rozpędź się mocno na jakimś biegu od niskich obrotów do wysokich, motor powinien dobrze przyspieszać bez samuleń w fazie średnich obrotów i przy przejściu na wysokie ale to też zależy od modelu motocykla i stopnia jego wysilenia, pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HusqvarnaCR Opublikowano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 OK OK spoko .. ma nic nie stukać i nie szmerać .... ma mieć dobrą kompresje , ma chodzić na niskich obrotach , ma palić od kopa ... No a jaki ma być ten tłok ?? jak rozpoznam zużytego tłoka ?? ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 To raczej bedzie widać ze bedzie cylek porysany i tłoczek bedzie miał luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 To raczej bedzie widać ze bedzie cylek porysany i tłoczek bedzie miał luz Jak jest cylinder porysowany to trzeba robić nicasil. W crossówce 125 2T i tak należało by tłok wymienić od razu po kupnie, ponieważ nie są to straszne koszty 270-420zł i dzieki temu wiemy na czym latamy i jaką mamy selekcję. A oglądanie tłoka nic nam nie powie o jego zużyciu, najlepszym wyjściem było by pomierzenie co jest z oczywistych względów nie możliwe. Osoba, która jeździ podobnym sprzętem kopiąc w kickstarter i po krótkiej przejażdżce powie Ci jak z kompresją. Brak wolnych obrotów nie musi oznaczać niskiej kompresji przyczyn może być wiele najczęściej to po prostu źle wyregulowany gaźnik. Proszę niech się nie wypowiadają pseudo-specjaliści, bo ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jak jest padniety tłoczek to raczej sie nie da ustawić wolnych obrotów... jak koleś nie pozwoli sci.ągnąć głowicy to coś ukrywa ja ostatnio sprzedaje troche motocykli i zadnemu maślakowi nie dałbym rozbierac motoru, a nie mam nic do ukrycia bo wiem co sprzedaje, ludzie jak chcecie miec igłe to kupujcie z salonu, ile razy chce mi sie smiac z lebkow ktorzy kupujac crossowy motocykl mysla ze jedzil nim dziadek na ryby i czepiaja sie pie**ol ze plastiki obdarte ze kapy wytarte ze jakis luz, ale chwile po kupnie gnoja motor ze az zal patrzec " crossowka przeciez od tego jest" i czegos tu nie rozumiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 ile razy chce mi sie smiac z lebkow ktorzy kupujac crossowy motocykl mysla ze jedzil nim dziadek na ryby i czepiaja sie pie**ol ze plastiki obdarte ze kapy wytarte ze jakis luz, ale chwile po kupnie gnoja motor ze az zal patrzec " crossowka przeciez od tego jest" i czegos tu nie rozumiem ... Nie jesteś jedyny bo ja podobnie uważam,a rozbieranie motocykli jest troche śmieszne ;) Jakby mi zaproponował to jakiś kupiec -wyśmiałbym go :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 post nr 23 żubra i post nr 24 mackona4089 to KWINTESENCJA tego tematu i to tyle ps myślcie jak coś piszecie (sciaganie glowic i cylindrow) :) a widzieliscie na gieldzie lub w komisie ,obojetnie czy u nas czy zagranica zeby ktos takie rzeczy wyprawial z pojazdami ???? no ludzie normalnosci !!!!!!!pozdro pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Cześć. Chyba nikt nie wspomniał więc , sprawdź także każdy bieg, czy nie wyskakuje, czy nie ma jakiś trzasków przy zmianie, i czy łatwo wbić luz.Spójrz także pod silnik, czy jest suchy,czy gdzieś się nie poci. Jeśli masz zamiar kupić enduro to zwróc uwagę także na elektryke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HusqvarnaCR Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ok spoko thx jak możecie coś jeszcze poradzić to pioszcie .. mnie interesuje zakup crossika setki Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 użycie szukajki nie boli!!!!!!!!!!!!!!!!!! Poczytaj trochę, jak będziesz miał konkretny dylemat zapytaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 także nie bierz idealnie czystego silnika bo podstawowa zasada mówi jeśli cieknie olej =umyj silnik przed sprzedaża........ nie wiem jak silniki crossów ale zwykłe niewyżlowane 2t na wolnych obrotach jeśli słyszysz dzwonienie z cylindra (takie brzędaknie ) to oznaka -albo wytartego cylindra-albo zużytych pierścieni-albo zużytego tłokanajczęsciej jest to mix ....... le razy chce mi sie smiac z lebkow ktorzy kupujac crossowy motocykl mysla ze jedzil nim dziadek na ryby i czepiaja sie pie**ol ze plastiki obdarte ze kapy wytarte ze jakis luz, ale chwile po kupnie gnoja motor ze az zal patrzec " crossowka przeciez od tego jest" i czegos tu nie rozumiem ... no to jest święta prawda zgadzam się Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.