>ENDUROS*600< Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam serdecznie :D Mam pytanie a mianowicie czy jeśli mam dotychczas pod cylindrem w mojej Xt uszczelkę metalową spod której zaczął wyciekać olej to na jaką muszę ją wymienić????Czy musi być ona także metalowa jak dotychczasowa czy mogę użyć uszczelki papierowej (do kupienia jak na razie widze tylko wlasnie w kompletach papierowe uszczelki pod cylinder i nie wiem czy moge taki komplet uszczelek kupic i uzyc tej papierowej czy musze szukac dalej i kupic komplet w ktorym bedzie metalowa)Pozdrawiam :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 pod cylinder jest z kregielitu czy czegoś takiego (papiero guma) a pod głowice stalowa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 ja mam zwykla papierowke i trzyma. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 pod cylinder jest z kregielitu czy czegoś takiego (papiero guma) a pod głowice stalowa Własnie tu jest problem bo oryginalnie ta uszczelka jest metalowa pod cylindrem a nie z tego kregiellitu i nie wiem czy zalozyc teraz przy wymianie taka sama czy moze byc papierowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 ...kregiellitu...Klingeryt. :icon_mrgreen: A jeśli chcecie jeszcze parę ciekawych słówek to: tarnamid, textolit, ertalon, polonit, gambit, tesnit, armit, centellen - każdy trochę do czego innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Moze byc uszczelka z klinderytu, najwyzej troche cisnienie sprezania ci wzrosnie.:) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 a nie widziałem jak sie pisze! ale oryginalnie była z czegoś takiego ;] przynajmniej w ttr Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 OK wielkie dzieki za odpowiedź I jeszcze takie małe pytanie czy jeśli bede zakladal tą uszczelke to zalozyc ja na silikon czy bez niczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 ja wlasnie skonczylem skladac silnik od xt i tam faktycznie jest uszczelka stalow lakierowana. Co do uszczelek to ja skladalem na komplecie Athena i pod cylinder jak i glowice byla stalowa uszczelka wielowarstwowa lakierowana wiec jezeli kupisz taki zestawik albo chociaz sam Top-End (czyli gora silnika) firmy Athena to bedziesz mial tam stalowa. Mozna tez kupic pojedyncze sztuki w Intermotors lub w larssonie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ok wielkie dzieki wlasnie o to mi chodzilo Asmodan rozumiem ze poskladales silnik wlasnie na tę uszczelke metalowa , ja mam zamiar tez tak zrobic rozumiem ze skladajac zalozyles uszczelke bez zadnego silikonu ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 możesz użyć cienkiej warstwy hylomaru Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Tak poskladalem wlasnie na tych uszczelkach. skladajac dobrze oczysc powieszchnie i nie smaruj ich niczym tak samo jak i uszczelke. Te uszczelki sa lakierowane na czarno i po rozgrzaniu silnika ten wlasnie lakier przywiera do powieszchni sklejajac ja z uszczelka (pewnie zauwazyles przy demontazu starej ze zostalo troche tego lakieru na karterach badz cylindrze)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Dzieki sedreczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 a ten lakier to nie jest jakaś warstwa gumowa czy coś? NIe wiecie czy jest zakład który robi włśnie taki uszczelki?? TAkie pytanie na przyszłość :cool: Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.