JeLoN3 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Czy jest potrzebny kruciec gaznika motoru wsk 125ccm?? :notworthy: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Wszystkim z gory dziekuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Edytowane 27 Lutego 2008 przez JeLoN3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 a jak będzie chodził bez niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Może wyboraża sobie żey podpiąć gaźnik bezpośrednio pod komore podtłokową, etc.Jednak bez krućca nic Ci z tego nie wyjdzie niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Pewni jestescie? Cos mi sie majaczy, ze w SHL wlasnie tak mialem podlaczone gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Nie wiem jak na SHL, ale co do tego łączenia musiałbys idealnie dopasować gaźnik do tej komory, uszczelnienie dopasowanie kształtów jak chcesz to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Zadane pytanie nie jest głupie. Głupie są reakcje niektórych Kolegów.Króciec zastosowano przy kolejnej modyfikacji silnika S01, aby poprawić elastyczność - i to działa w odczuwalny sposób.Nie pamiętam od którego roku był seryjnie montowany między cylinder a gaźnik, lecz nie ma przeciwwskazań dla dokonania próby osiągów z króćcem i bez niego. Okaże się, że bez króćca "dół" jest słabszy, zaś w górnych obrotach nic się nie zmienia.Powodzenia życzę pytającemu, zaś "fachowców" odsyłam do książki o WSK. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Okaże się, że bez króćca "dół" jest słabszy, zaś w górnych obrotach nic się nie zmienia. Dół zgadza się ale góra poprawiła by się tyle że już powyżej użytecznych obrotów z króćca rezygnuje się w silnikach sportowych wysokoobrotowych no i dodatkowo to trochę poprawi rozruch bo benzyna ma krótszą trasę na której może sie skroplić. to powinno być w dziale mechanika 2T Edytowane 27 Lutego 2008 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Prosze bardzo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.