Skocz do zawartości

Kruciec gaznika


JeLoN3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zadane pytanie nie jest głupie. Głupie są reakcje niektórych Kolegów.

Króciec zastosowano przy kolejnej modyfikacji silnika S01, aby poprawić elastyczność - i to działa w odczuwalny sposób.

Nie pamiętam od którego roku był seryjnie montowany między cylinder a gaźnik, lecz nie ma przeciwwskazań dla dokonania próby osiągów z króćcem i bez niego. Okaże się, że bez króćca "dół" jest słabszy, zaś w górnych obrotach nic się nie zmienia.

Powodzenia życzę pytającemu, zaś "fachowców" odsyłam do książki o WSK.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okaże się, że bez króćca "dół" jest słabszy, zaś w górnych obrotach nic się nie zmienia.
Dół zgadza się ale góra poprawiła by się tyle że już powyżej użytecznych obrotów z króćca rezygnuje się w silnikach sportowych wysokoobrotowych no i dodatkowo to trochę poprawi rozruch bo benzyna ma krótszą trasę na której może sie skroplić.

 

to powinno być w dziale mechanika 2T

Edytowane przez teslasim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...