thefex Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 a od nieszczelnosci zaworka iglicowego benzyna nie wylewala przewodami przelewowymi poza gaznik, tzn nie lało sie spod motocykla? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Nie, wyciek byl na tyle niewielki ze przez noc nic nie wyciekalo, ale calkowicie psul wolne obroty i przejscie na wyzsze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witam ,sorki za OT ,ale pisałem wczesniej i ktos usunoł moj post. Mam problem z moja derbi sendą, mianowicie chodzi chyba o moduł zapłonowy, bo iskra pojawia sie tylko czasami i to na 5-10s a pozniej nie ma jej znowu.Gdy juz motor odpali to pochodzi chwile na wolnych obrotach i slychac jak by wypadały zapłony i nagle gaśnie.Lecz jak go trzymam na lekkim gazie to nic sie nie dzieje ,wszystko jest OK ,wkreca sie na wysokie.Jest mozliwe to ze na niskich obrotach silnika ,moduł dostaje za male napięcie?? ps.czy taki modul podejdzie do sendy http://www.sip-scootershop.com/pages/index...s%2Fdetails.php ?? bo kolega ma i mogłbym przełozyc i zobaczyc czy to własnie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (edytowane) mam moduł do sendy, mogę Ci sprzedać, pisz na gg lub priv Edytowane 1 Września 2008 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ale sprawdzałem nastepnego dnia iskra jest czały czas, sprawdzałem miernikiem rowniez i bylo dobrze.No póki co pojezdze i zobacze co bedzie dalej najwyrzej sie odezwe jak cos,dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 mam problem z modułem w drzczy to możliwe że iskra ginie pod ciśnieniem, lub jest w nieodpowiednim momencie jeśli jest walnięty moduł? mogę sprawdzić jakimiś pomiarami miernikiem czy to na pewno jest wina modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ja powiem tak: przy zepsutym module palil na 1 cylinder, na drugim cylindrze strzelał raz w gaznik raz w wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej_19 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Podepnę się pod temat. Mam problem ze swoją CBR 900 98/99r. Mianowicie po podróży ok 100km, w motocyklu nagle wszystko zgasło i już nie odpala. Nie kręci rozrusznikiem a mało tego przepala sie bezpiecznik od zapłonu po przełączeniu czerwonego włącznika w pozycje ON. Przestaje się przepalać bezpiecznik jak odepnę moduł. Przejrzałem cała instalacje i nie znalazłem nigdzie przewodu który mógłby powodować zwarcie w instalacji... Dodam jeszcze, że jak już motocykl zgasł to spaliły się wszystkie żarówki które akurat miałem włączone jak jechałem. W związku z tym mam pytanie czy to napewno jest wina modułu czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Podepnę się pod temat. Mam problem ze swoją CBR 900 98/99r. Mianowicie po podróży ok 100km, w motocyklu nagle wszystko zgasło i już nie odpala. Nie kręci rozrusznikiem a mało tego przepala sie bezpiecznik od zapłonu po przełączeniu czerwonego włącznika w pozycje ON. Przestaje się przepalać bezpiecznik jak odepnę moduł. Przejrzałem cała instalacje i nie znalazłem nigdzie przewodu który mógłby powodować zwarcie w instalacji... Dodam jeszcze, że jak już motocykl zgasł to spaliły się wszystkie żarówki które akurat miałem włączone jak jechałem. W związku z tym mam pytanie czy to napewno jest wina modułu czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna? Wygląda to tak, jakby napięcie podskoczyło znacznie ponad 14 V (które normalnie ogranicza regler). Możliwe więc, że to on spowodował uszkodzenie modułu. Palenie bezpiecznika od rozrusznika może być spowodowane sklejeniem styków w przekaźniku uruchamiającym go. To powoduje stałe zwarcie obwodu natychmiast po przekręceniu kluczyka. Myślę, że należy dokładnie sprawdzić wszystkie składowe elementy instalacji elektrycznej, bo problem raczej jest złożony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Podepnę się pod temat. Mam problem ze swoją CBR 900 98/99r. Mianowicie po podróży ok 100km, w motocyklu nagle wszystko zgasło i już nie odpala. Nie kręci rozrusznikiem a mało tego przepala sie bezpiecznik od zapłonu po przełączeniu czerwonego włącznika w pozycje ON. Przestaje się przepalać bezpiecznik jak odepnę moduł. Przejrzałem cała instalacje i nie znalazłem nigdzie przewodu który mógłby powodować zwarcie w instalacji... Dodam jeszcze, że jak już motocykl zgasł to spaliły się wszystkie żarówki które akurat miałem włączone jak jechałem. W związku z tym mam pytanie czy to napewno jest wina modułu czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna? Mialem kiedys tak samo w kawie.padl regler zje*al modul zaplonowy.wymienilem modul regler znowu go spierdolil.Dopiero za drugim razem wymienilem komplet-regler i modul i bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.