Piekarz Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Witam serdecznie. Koledzy mam taki problem z przednim hamulcem w mojej Kawie ZX6R ze mam słaby hamulec przedni. W@prawdzie klocki są już na wykończeniu ale chyba przez to nie powinna klamka dochodzić do rączki od gazu a tak u mnie jest. Wymienilem płyn na nowy, odpowietrzyłem i nic nie dało. Nie widze wycieków ani węże nie puchną (są metalowe). Czy to wina tylko klocków i po wimianie będzie już ok? Klamka ustawiona jest na poziom 1 czyli najbardziej odsunieta od rączki. Pomóżcie proszę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Lutego 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Możesz mieć także zapowietrzoną delikatnie pompę hamulcową. Jeśli to nie da rady - widocznie klocków jest już tak mało, że układ nie wydala i klamka wpada. Włóż na próby między klocek a tarczę kawałeczek jakiejś listewki i będziesz widział, czy klamka się usztywniła. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 WitamPytanie może trochę lamerskie, ale: Czy w pompach hamulcowych jest jakiś znacznik, który informuje o ilości wlanego płynu? Jest oczywiście okienko inspekcyjne, jednak tutaj wskazania są różne w zależności od tego czy jest zamontowana guma uszczelniająca i dekiel, czy też ich nie ma. W takim razie do jakiego poziomu i w jakim ułożeniu kierownicy uzupełniać płyn?Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Motocykl najlepiej na centralce, jeżeli nie ma to postaw prosto, kierownica prosto, poziom między max, a min. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Zobacz , czy u Ciebie śruba która mocuje wąż do korpusu pompy jest najwyższym punkten instalacji . Jeśli jest , przechyl motocykl tak , żeby to pompa była najwyżej . Zostaw tak chwilę , możesz poruszać klamką , powietrze powinno samo wyjść otworkiem do zbiorniczka . Im mocniej przechylisz , tym lepiej . Użyj też opcji SZUKAJ ,temat był już parę razy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Po odpowietrzeniu rączka powinna się już zrobić "twarda" i dojść do pewnego stopnia, dalej już nie.Jeśli porządnie odpowietrzyłeś, a rączka dalej idzie "dość daleko" to wytłumaczenie jest raczej tylko jedno.Zużyte klocki sa już więcej zużyte, mają mniejszą grubość już i po prostu rączka dojdzie już do manetki, a klocek nie dociska dobrze, tak jak ma dociskać do tarczy w tym położeniu rączki.W porównaniu do Was nie mam doświadczenia, ale to co napisałem udało mi się zauważyć, choćby nawet i w rowerzew moto zresztą też :flesje:Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 mój znajomy dokładnie nawet w zx6r też miał taki problem . Nie pomagało żadne odpowietrzanie , podawanie płynu przez odpowietrznik , nawet wymieniliśmy pompę hamulcową i też nic to nie dało . dopiero jak mu zdemontowałem zaciski to zobaczyłem kompletnie zapieczone tłoczki w zaciskach . po dokładnym wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystkich tłoczków - hamulce mimo cienkich klocków "jak nowe" oczywiście nie mówię że ten problem występuje u ciebie ale warto to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 mój znajomy dokładnie nawet w zx6r też miał taki problem . Nie pomagało żadne odpowietrzanie , podawanie płynu przez odpowietrznik , nawet wymieniliśmy pompę hamulcową i też nic to nie dało . dopiero jak mu zdemontowałem zaciski to zobaczyłem kompletnie zapieczone tłoczki w zaciskach . po dokładnym wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystkich tłoczków - hamulce mimo cienkich klocków "jak nowe" oczywiście nie mówię że ten problem występuje u ciebie ale warto to sprawdzić myśle że to właśnie to, że zapiekły się tłoczki. myslalełm, że klocki są słabiutkie ale jak popatrzyłem na spokojnie to są jeszcze dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.