Skocz do zawartości

Jaka jest przyczyna straty mocy??


aprilia rx 50
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe racja ale to mniej wazne niz zimering :biggrin: Nie mow ze nie wiem o co chodzi bo napisalem jak to zrobic i jeszcze raz Ci pisze ze sie da !! Tak zadales pytanie ze zrozumialem je jakbys porownywal to co pisze z Komarkiem ale jesli nie miales tego na mysli to sorka :icon_question: Forum przeciez nie jest po to zebys sie klocic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

potwierdzam ze da sie wyjąc simmering bez rozpołowiania silnika wiem co mówie bo miałem minarelli am 3 razy rzołożone w śróbki łącznie ze skrzynią.

 

skoro simmering puszcza to naewno na wale będą jakieś ślady oleju ze skrzyni. wyjmij membranki weź latarke i spróbuj sie doszukać jakiś śladów tego oleju. jak są to już wiesz że to simmer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam... Odnawiam temat gdyz wymienilem dzisiaj simmering i dalej do samo. Nie wkreca sie na obroty. Jak juz zalapie to idzie... Co to moze byc. Dodam ze nie mam regulacji skladu mieszanki paliwo-powietrze. Wie ktos co to moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

''Witam ostatnimi czasy moja Aprilka straciła bardzo na mocy, nie chce sie wkrecic na obroty, swieca jest cala czarna. Dodam ze jak dam gazu na full to przerywa i po dluzszym trzymaniu stabilizuje sie. Ale jak ja zamule to jest to samo. Czego to moze byc przyczyna??''

 

 

 

 

Witam po dluzszej przerwie. Dalej nie udalo mi sie nic zrobic. Czy przyczyna moze byc zapchany wydech/????? Nikt z was nie mial takiego problemu bo ja juz nie mam pojecia co to moze byc. Motor mocno kopci chyba ze juz go wkrece na obroty ale wtedy zostaje chmura dymu za mna i jest wszystko ok. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.Ja bym zmienił ten simmer i posprawdzał wszystkie łaczenia do filtra czy nie łapie lewepo powietrza.Pozdrawiam Mateusz P.

 

 

 

Ty to lepiej sie zastanow czy warto pisac po raz dziesiaty cos, co nie wnosi nic nowego.i to w niejednym temacie. Ja tez bym ale czasem juz nie moge.

 

 

malo prawdopodobne, ale ciezko sprawdzic jesli nie masz sruby paliwo-powietrze... bo podobne objawy mialem w NS1 jak padla uszczelka komory korbowej, tzn ta do spolawiania silnika. moja rada- odkrec korek oleju od skrzyni, albo jeszcze lepiej spustowy, wylej olej i zobacz w jakim jest stanie,

 

 

 

tylko prosze, aby teraz 10 osob nie potwierrdzilo mojej podpowiedzi, a przynajmniej jak maja to zrobic to osoby ktore cos w temacie maja do powiedzenia.

 

 

pzdr:)

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...