Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W instrukcji obsługi Warrior 1700 znalazłem taki tekst:

 

"UWAGA: Nie należy przytrzymywać dźwigni ssania dłużej niż 3 minuty, gdyż może dojść do przegrzania i przebarwienia rury wydechowej. Ponadto dłuższe użycie ssania może spowodować dopalanie. Gdy to nastąpi należy wyłączyć dźwignię ssania.

 

 

Ale zdaje się, ze Warrior nie ma ssania?

 

Tak swoją drogą mam lekko przebarwione przednie kolanko wydechowe.

 

Coś mam źle wyregulowane jeśli idzie o spalanie???

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji obsługi Warrior 1700 znalazłem taki tekst:

 

"UWAGA: Nie należy przytrzymywać dźwigni ssania dłużej niż 3 minuty, gdyż może dojść do przegrzania i przebarwienia rury wydechowej. Ponadto dłuższe użycie ssania może spowodować dopalanie. Gdy to nastąpi należy wyłączyć dźwignię ssania.

Ale zdaje się, ze Warrior nie ma ssania?

 

Tak swoją drogą mam lekko przebarwione przednie kolanko wydechowe.

 

Coś mam źle wyregulowane jeśli idzie o spalanie???

 

Worrior ma ssanie automatyczne a przebarwienia to raczej efekt przegrzania w korkach, w mieście... ten silnik nie bardzo się da wyregulować :) chyba, że wolne obroty linką pod kanapą ale to napewno niema wpływu na przebarwienia :)

 

Pozdr.

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

 

Czy kotś z was przerabiał temat szerszej opony na tył?

 

Z tego co się orientuję to na rynku z 17-tek właśnie najszersza jest 200.

Nie biorę pod uwagę przerabianie felgi i wahacza.

 

W papierach podają 200/50-ZR17 (75W) Dunlop/ D220 ST lub Bridgestone / BT020R.

 

Widziałem też gdzieś kiedyś w necie warriora na oponie samochodowej... wiem nie to przeznaczenie, ale jestem ciekaw bo patrząc na luz po obu stronach opony widać, że spokojnie podejdzie 240.

 

Ponadto znalazłem METZELERa ME880 Marathon w rozmiarze 210/50 ZR 17 M/C (78W) TL

 

A znacie coś szerszego, nowego na rynku?

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka guma będzie się spisywać na amerykańskich drogach,na naszych będzie gorzej.Ale przebiegi będą dużo większe.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się różnią ichnie drogi od naszych ;)

Ilością zakrętów.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jeździć na gumie samochodowej...

 

Dowód nr1

 

 

A tu ciekawe informacje:

Warrior z oponą samochodową

 

a dla mnie to profanacja estetyczna :) mam nadzieję, że nie wpadniesz na pomysł założenia kierownicy samochodowej :)

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Widziałem też gdzieś kiedyś w necie warriora na oponie samochodowej... wiem nie to przeznaczenie, ale jestem ciekaw bo patrząc na luz po obu stronach opony widać, że spokojnie podejdzie 240.

 

 

gdzieś czytałem, że 240 podejdzie (ofc z szerszą felgą), z resztą na ebay'u bywały zestawy opona+felga. Widziałem też zestawy z wahaczem - szerokość 280.

 

A te akcje z oponą samochodową to jakaś totalna porażka, profanacja i samobójstwo - to ostatnie pod warunkiem że nie jeździ się tylko do kościoła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin: nie no nie mam zamiaru nic znacząco przebudowywać,

musi mi narazie wystarczyć taki jaki jest:

 

FOTO-1

FOTO-2

 

Te konwersje z oponami samochodowymi to tak z ciekawości zapodałem... bo na tył motocyklowe to maksymalnie można dostać ME880 210 z 17tki.

Potem jest już spory przeskok powyżej 300 zdaje się...

 

I pozostaje tylko przerabianie rozmiaru felgi, poszerzanie wahacza, odsadzanie rolki napędu...

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin:

Te konwersje z oponami samochodowymi to tak z ciekawości zapodałem... bo na tył motocyklowe to maksymalnie można dostać ME880 210 z 17tki.

Potem jest już spory przeskok powyżej 300 zdaje się...

 

I pozostaje tylko przerabianie rozmiaru felgi, poszerzanie wahacza, odsadzanie rolki napędu...

 

To ja sie dokladam do zapytania, kto jezdzi na szerszym kapciu i fabrycznej feldze i na jakim? Podzielcie sie. Warto tez wymienic sie doswiadczeniem, ktore opony sie sprawdzily, a ktore nie.

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fajnie że poruszyłeś sprawę opon do warriora, bo tak przez zimę myślałem o wymianie zestawu opon i tak w sumie można by się zastanowić które by były najbardziej odpowiednie, do tej pory miałem oryginalne Avon, pózniej Metzeler sportec a teraz Metzelera ale bardziej do jazdy niby turystyczno sportowej, no od sporteca lepsze, chociaż i na nich przjechałem w tym roku 12 tyś zanim sięwytarły do drutów, tak zastanawiam się jakie by były najodpowiedniejsze, chociaż z drugiej strony na suchej nawierzchni to każde oby bieznik był to dobre, a na mokrej to najlepsze od poślizgu czasem nie uratują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, dzisiaj trochę polatałem...

 

Jednak dzisiaj miałem możliwość pościgania się z midnight starem 1900.

 

Midnight star 1900 - ten sam typ silnika, reszta cruiser.

Więcej o prawie 50Nm momentu, więcej o kilka koni... sam motocykl waży też o około 50kg niż warrior.

 

Ciekawostka - kilka długich prosty i kilka razy go objechałem.

Midnigtstar 1900 miał maxa 185-190km/h a warrior ponad 210km/h - fakt, ze startu do wyścigu jadąc 100km/h obok siebie odjezdzał mi przez kilka sekund o 2-3dł motocykla (tu widać przewagę większej pojemności, moment, i moc) ale po chwili go doganiałem i wyprzedzałem...

 

Fakt kolega z midnight stara był cięższy i wyższy odemnie :icon_rolleyes:

 

To takie moje kolejne spostrzezenia co do warriora :-)

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 Nm? hmm... wg hamowni ( motorcycle.com) na tylnym kole wersje US, seria: Warrior ok. 128 Nm/3700 i 75HP/4500, Midnight ok. 143 Nm/2550 i 84HP/4600. Z tym, że wg danych tech. wersja EU ma na silniku 90 KM a US 100 KM. Jeździłem Midnightem i muszę przyznać, że ma rewelacyjny ciąg od samego dołu. Praktycznie od niecałych 2000 obr. nieźle daje i ciągnie liniowo, Warrior dopiero powyżej 2700 obr. dostaje kopa i wtedy jest naprawdę ostro, aż do odcięcia. Tak jest przynajmniej u mnie (PCIII + V&H Big Shots + VBAK air kit). Nie wiem jak ma seria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a moze Wy na R1 powinniscie sie przesiasc?

 

A moze wrocimy do konkretow? Jak z tylnym kapciem? Jesli ktos kupil szerszy niz 200, to dajcie znac gdzie. Planuje tez zalozyc jakis zgrabne oswietlenie dodatkowe na lagach (uchwytach od odblaskow), zeby mnie lepiej widzieli z przodu. Czy macie jakies doswiadczenie?

 

 

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...