Piotrek218 Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 Przy paleniu gumy nie niszcza sie łazyska . A tak jak napisałes przy stawianiu na gume niszczy sie sprzegło. I jeszcze raz przepraszam cie za to co powiedziałem (napisałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 Nadal nie napisałeś, co takiego wnosisz do dyskusji Kazda dyskusja jest inna, np. w tej toczy sie juz istny armaggedon co do palenia gum, w innych cos komentuje, jak potrafie - to doradzam (o ile czyjs pomysl ma dla mnie sens) , a nie wnosi tego z3us A czy ja kogos porownuje do siebie ?!Noo chyba ze chodzi o postawione przezemnie pytania i odpowiedzi - staram sie pytac o rzeczy realne i tak samo odpowiadac... ale do nikogo nie bede sie porownywal! Zabrali mi karte motorowerowaPiotrek > wlasnie to przeczytalem w twoim podpisie ... a to czemu, za tamten wypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 Cytat:Zabrali mi karte motorowerowa Piotrek > wlasnie to przeczytalem w twoim podpisie ... a to czemu, za tamten wypadek? Niestety tak :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 Mysle ze chodzi tu o te ze silnik pracuje na wysokich obrotach bez obciazeniaJest obciążenie. Opona trąca o asfalt obciąża silnik w takim stopniu jak ma to miejsce w czasie jazdy (im lepsza opona' date=' tym większe obciążenie przenosi w czasie "palenia")chyba łożyska od tego siadają Łożyska miały by siadać od pracy bez obciążenia :?: Nie sądze. A może zachodzi jakieś zjawisko o którym nie mam pojęcia??? Wydaje mi się jednak, że nie.A jesli chodzi o stawianie na koło to niszczy sie sprzęgło' date=' które jest puszczane gwałtownie i gwałtownie zasprzeglane[/quote']Kwestia techniki jazdy.Genaralnie jednak planowanie obniża żywotność, a jesli juz to za planowaniem powinno isc np polerowanie kanałów czy wypełniacze na wale (to nie koniecznie)Nie jest prawdą, że za planowaniem powinna iść polerka i wypełniacze. Są to 3 odzielne czynności i można je wykonywać niezależnie.Najważniejsze na co trzeba zwrócić uwagę to to, że przed planowaniem (przed, nie po) powinien iść generalny remont silnika. I nie jest to tylko szlif i nie jest to tylko szlif + układ korbowodowy. Przed podjęciem jakiejkolwiek formy tuningu należy doprowadzić do ideału nie tylko silnik, ale również gaźniki, układ zapłonowy, wydechowy, ssący. Wszystko musi być w super stanie zanim weźmiemy się za jakieś usprawnienia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 Mysle ze chodzi tu o te ze silnik pracuje na wysokich obrotach bez obciazeniaJest obciążenie. Opona trąca o asfalt obciąża silnik w takim stopniu jak ma to miejsce w czasie jazdy (im lepsza opona' date=' tym większe obciążenie przenosi w czasie "palenia")chyba łożyska od tego siadają Łożyska miały by siadać od pracy bez obciążenia :?: Nie sądze. A może zachodzi jakieś zjawisko o którym nie mam pojęcia??? Wydaje mi się jednak, że nie.A jesli chodzi o stawianie na koło to niszczy sie sprzęgło' date=' które jest puszczane gwałtownie i gwałtownie zasprzeglane[/quote']Kwestia techniki jazdy.Genaralnie jednak planowanie obniża żywotność, a jesli juz to za planowaniem powinno isc np polerowanie kanałów czy wypełniacze na wale (to nie koniecznie)Nie jest prawdą, że za planowaniem powinna iść polerka i wypełniacze. Są to 3 odzielne czynności i można je wykonywać niezależnie.Najważniejsze na co trzeba zwrócić uwagę to to, że przed planowaniem (przed, nie po) powinien iść generalny remont silnika. I nie jest to tylko szlif i nie jest to tylko szlif + układ korbowodowy. Przed podjęciem jakiejkolwiek formy tuningu należy doprowadzić do ideału nie tylko silnik, ale również gaźniki, układ zapłonowy, wydechowy, ssący. Wszystko musi być w super stanie zanim weźmiemy się za jakieś usprawnienia!! Tak koło trze o asfalt, ale ilość obrotów na pewno nie jest współmierna do obciażenia, tzn po to są mw biegi. Przy np 6 tys obrotow (czy ilu tam) to juz bylaby 4 czy 3 zaleznie od silnika motoroweru, a tak masz nadal 1 a obroty wysokie. Jesli nie łozyska to na pewno pierscienie, jak jednak obstaje ze łozyska sa wytłukiwane (ale nie mam zamiaru sie kłucic :D ). Chodzi mi tez o zmniejszone smarowanie i przegrzanie silnika Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 24 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 niewiem czy sie niszczy silnik ale wiem jedno niszczymy sobie opnke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 A pies ganial ta oponke :D A lozyska sie niszcza od stale utrzymywanych wysokich obrotow, a co za tym idzie wysokich temperatur i slabego smarowania. Mylę się? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 napewno nie powinno się na wysokich obrotach trzymać bez chłodzenia!! jeśli silnik jest chłodzony powietrzem nie na wymuszony obieg, to 'palenie gumy' jest złe, bo może sie silniczek przegrzać... ta rozmowa zmierza w złym kierunku, o ile już dawno na ten tor nie weszła... skączcie te dywagacje bo są bez sensu. [shadow=red:b579a01cbb]PAX ludzie PAX[/shadow:b579a01cbb] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 25 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 emzet wlasnie to mialem powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Greddo napisał Tak koło trze o asfalt, ale ilość obrotów na pewno nie jest współmierna do obciażenia, tzn po to są mw biegi. Przy np 6 tys obrotow (czy ilu tam) to juz bylaby 4 czy 3 zaleznie od silnika motoroweru, a tak masz nadal 1 a obroty wysokie. Jesli nie łozyska to na pewno pierscienie, jak jednak obstaje ze łozyska sa wytłukiwane (ale nie mam zamiaru sie kłucic ). Chodzi mi tez o zmniejszone smarowanie i przegrzanie silnika Zalezy czy masz biegi czy nie. Jesli masz biegi to wiadomo ,że silnik ma wysokie obroty :D i wtedy może sie cośik zrabać. A jesli sie ma automata to bez roznicy ponieważ tam jest tylko jeden bieg :D wiec obroty mu nie zaszkodza. A tak jak napisałes od piłowania na jedynce moga sie zjeb** pierscienie ale wcale nie musza :D A łozyska nic nie szkodzi ,bo one chodza cały czas tak samo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Tak, czy siak "palenie gumy" nie wpływa pozytywnie na silnik.Amen :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek218 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Jesli zapierasz sie o sciane i na maxa dodajesz gazu aby tylko sie troszke kolo zakreciło napewno. Ale jesli samo sie bez zadnych problemow zakreci nie wplywa to negatywnie na silnik :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Tylko, że motorowerem zawsze trzeba sie zapierać (np nogami o podnóżki), żeby się kręciło kóleczko :D Co innego większe sprzęty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Z tymi biegami to żes przygrzał. Przeciez w skuterze obroty nie rosna do najwyzszych bo by sie silnik zje*ał. :D Czekam az seba skomentuje to co napisałem o smarowaniu, chłodzeniu i obciązeniu (to nie złosliwie pisze) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 I dlatego skuterem "spalić gumę" jest bardzo ciężko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.