Skocz do zawartości

Palenie gumy


Neos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nadal nie napisałeś, co takiego wnosisz do dyskusji

 

Kazda dyskusja jest inna, np. w tej toczy sie juz istny armaggedon co do palenia gum, w innych cos komentuje, jak potrafie - to doradzam (o ile czyjs pomysl ma dla mnie sens)

 

, a nie wnosi tego z3us

 

A czy ja kogos porownuje do siebie ?!

Noo chyba ze chodzi o postawione przezemnie pytania i odpowiedzi - staram sie pytac o rzeczy realne i tak samo odpowiadac... ale do nikogo nie bede sie porownywal!

 

Zabrali mi karte motorowerowa

Piotrek > wlasnie to przeczytalem w twoim podpisie ... a to czemu, za tamten wypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze chodzi tu o te ze silnik pracuje na wysokich obrotach bez obciazenia

Jest obciążenie. Opona trąca o asfalt obciąża silnik w takim stopniu jak ma to miejsce w czasie jazdy (im lepsza opona' date=' tym większe obciążenie przenosi w czasie "palenia")

chyba łożyska od tego siadają

Łożyska miały by siadać od pracy bez obciążenia :?: Nie sądze.

A może zachodzi jakieś zjawisko o którym nie mam pojęcia??? Wydaje mi się jednak, że nie.

A jesli chodzi o stawianie na koło to niszczy sie sprzęgło' date=' które jest puszczane gwałtownie i gwałtownie zasprzeglane[/quote']

Kwestia techniki jazdy.

Genaralnie jednak planowanie obniża żywotność, a jesli juz to za planowaniem powinno isc np polerowanie kanałów czy wypełniacze na wale (to nie koniecznie)

Nie jest prawdą, że za planowaniem powinna iść polerka i wypełniacze. Są to 3 odzielne czynności i można je wykonywać niezależnie.

Najważniejsze na co trzeba zwrócić uwagę to to, że przed planowaniem (przed, nie po) powinien iść generalny remont silnika. I nie jest to tylko szlif i nie jest to tylko szlif + układ korbowodowy. Przed podjęciem jakiejkolwiek formy tuningu należy doprowadzić do ideału nie tylko silnik, ale również gaźniki, układ zapłonowy, wydechowy, ssący.

Wszystko musi być w super stanie zanim weźmiemy się za jakieś usprawnienia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze chodzi tu o te ze silnik pracuje na wysokich obrotach bez obciazenia

Jest obciążenie. Opona trąca o asfalt obciąża silnik w takim stopniu jak ma to miejsce w czasie jazdy (im lepsza opona' date=' tym większe obciążenie przenosi w czasie "palenia")

chyba łożyska od tego siadają

Łożyska miały by siadać od pracy bez obciążenia :?: Nie sądze.

A może zachodzi jakieś zjawisko o którym nie mam pojęcia??? Wydaje mi się jednak, że nie.

A jesli chodzi o stawianie na koło to niszczy sie sprzęgło' date=' które jest puszczane gwałtownie i gwałtownie zasprzeglane[/quote']

Kwestia techniki jazdy.

Genaralnie jednak planowanie obniża żywotność, a jesli juz to za planowaniem powinno isc np polerowanie kanałów czy wypełniacze na wale (to nie koniecznie)

Nie jest prawdą, że za planowaniem powinna iść polerka i wypełniacze. Są to 3 odzielne czynności i można je wykonywać niezależnie.

Najważniejsze na co trzeba zwrócić uwagę to to, że przed planowaniem (przed, nie po) powinien iść generalny remont silnika. I nie jest to tylko szlif i nie jest to tylko szlif + układ korbowodowy. Przed podjęciem jakiejkolwiek formy tuningu należy doprowadzić do ideału nie tylko silnik, ale również gaźniki, układ zapłonowy, wydechowy, ssący.

Wszystko musi być w super stanie zanim weźmiemy się za jakieś usprawnienia!!

 

Tak koło trze o asfalt, ale ilość obrotów na pewno nie jest współmierna do obciażenia, tzn po to są mw biegi. Przy np 6 tys obrotow (czy ilu tam) to juz bylaby 4 czy 3 zaleznie od silnika motoroweru, a tak masz nadal 1 a obroty wysokie. Jesli nie łozyska to na pewno pierscienie, jak jednak obstaje ze łozyska sa wytłukiwane (ale nie mam zamiaru sie kłucic :D ). Chodzi mi tez o zmniejszone smarowanie i przegrzanie silnika

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

napewno nie powinno się na wysokich obrotach trzymać bez chłodzenia!! jeśli silnik jest chłodzony powietrzem nie na wymuszony obieg, to 'palenie gumy' jest złe, bo może sie silniczek przegrzać...

 

ta rozmowa zmierza w złym kierunku, o ile już dawno na ten tor nie weszła...

 

skączcie te dywagacje bo są bez sensu.

 

[shadow=red:b579a01cbb]PAX ludzie PAX[/shadow:b579a01cbb]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greddo napisał

Tak koło trze o asfalt, ale ilość obrotów na pewno nie jest współmierna do obciażenia, tzn po to są mw biegi. Przy np 6 tys obrotow (czy ilu tam) to juz bylaby 4 czy 3 zaleznie od silnika motoroweru, a tak masz nadal 1 a obroty wysokie. Jesli nie łozyska to na pewno pierscienie, jak jednak obstaje ze łozyska sa wytłukiwane (ale nie mam zamiaru sie kłucic ). Chodzi mi tez o zmniejszone smarowanie i przegrzanie silnika

 

Zalezy czy masz biegi czy nie. Jesli masz biegi to wiadomo ,że silnik ma wysokie obroty :D i wtedy może sie cośik zrabać. A jesli sie ma automata to bez roznicy ponieważ tam jest tylko jeden bieg :D wiec obroty mu nie zaszkodza. A tak jak napisałes od piłowania na jedynce moga sie zjeb** pierscienie ale wcale nie musza :D A łozyska nic nie szkodzi ,bo one chodza cały czas tak samo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi biegami to żes przygrzał. Przeciez w skuterze obroty nie rosna do najwyzszych bo by sie silnik zje*ał. :D Czekam az seba skomentuje to co napisałem o smarowaniu, chłodzeniu i obciązeniu (to nie złosliwie pisze)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...