alfonso Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam forumowych motocyklistów. Znajomy kolega motocyklista ma problem ze swoją kawasaki er 5 zapytuję w jego imieniu o ten motocykl.Posiada Kawasaki er 5 która mogła być zdławiona w niemczech. Moto osiąga max 155km/h i ewidentnie słabo wkręca się na obroty. Jako, że pochodziło z nauki jazdy w Niemczech jest podejrzenie, że zostało zdławione. Czy ktoś z Was może podpowiedzieć co mogło być przerobione jak mogła być zdławiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) Witam forumowych motocyklistów. Znajomy kolega motocyklista ma problem ze swoją kawasaki er 5 zapytuję w jego imieniu o ten motocykl.Posiada Kawasaki er 5 która mogła być zdławiona w niemczech. Moto osiąga max 155km/h i ewidentnie słabo wkręca się na obroty. Jako, że pochodziło z nauki jazdy w Niemczech jest podejrzenie, że zostało zdławione. Czy ktoś z Was może podpowiedzieć co mogło być przerobione jak mogła być zdławiona?z tego co pamiętam te silniki były dławione na gaźnikach. Poszukaj w archiwum na pewno coś znajdziesz. pozdroo Edytowane 23 Lutego 2008 przez gawlik.bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Najprawdopodobniej jest to wersja 27KM której jest dużo w Niemczech. Te silniki były dławione tak jak pisał przedmówca na gażnikach. Chyba będzie musiał rozejrzeć się za nieblokowanymi gaźnikami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Mialem klopoty z pisaniem na forum, wiec poprosilem kolege o napisanie posta. Szukalem w archiwum i nic konkretnego nie znalazlem. Bede wdzieczny za konkretne porady np jakie dysze byc powinny, jak poznac, czy gaznik ma jakies przetloczenia powodujace mniejszy ruch przepustnicy itp. Motocykl ma na 100% oryginalny przebieg, zostal sprowadzony z niemiec z przebiegiem 800km, teraz ma 16000km i w Polsce nikt przy nim nie grzebal. Jezdzila nim moja dziewczyna. Jej taka charakterystyka silnika nie przeszkadzala, ja natomiast szukam przyczyny "mulowatosci", jestem bowiem pewien, ze kawka powinna lepiej sie zbierac i szybciej pomykac. Od 3 biegu nie dokreca sie do czerwonego pola, a na kazdym biegu wyzsze obroty nie powoduja jakiegos wzrostu adrenaliny. Dodam, ze nie jezdze motocyklami 100 konnymi, wiec nie jest to efekt przesiadki na slabszy sprzet. Najprawdopodobniej jest to wersja 27KM której jest dużo w Niemczech. Te silniki były dławione tak jak pisał przedmówca na gażnikach. Chyba będzie musiał rozejrzeć się za nieblokowanymi gaźnikami. Pozdrawiam Nie jest to wersja 27KM, motocykl z taka moca nie rozpedzilby sie do 155km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Z tego co mi wiadomo były tylko 2 wersje er5 albo 27KM albo 50KM chyba że była jeszcze wersja 34KM Jak to miało miejsce w GPZtach. Ale żeby się upewnić to rozbierz gażniki i zobacz czy nie masz otworów na przepustnicach jeśli są to wszystko jest jasne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Szukalem w archiwum i nic konkretnego nie znalazlem. Bede wdzieczny za konkretne porady np jakie dysze byc powinny, jak poznac, czy gaznik ma jakies przetloczenia powodujace mniejszy ruch przepustnicy itp..........................Nie jest to wersja 27KM, motocykl z taka moca nie rozpedzilby sie do 155km/h. bardzo ciekawe że nic nie znalazłeś - są co najmniej 2 tematy e których sposoby dławienia , oddławiania z 27KM , 50KM są dokładnie opisane łącznie z omówieniem "optycznych " różnic . omówione też tam są sposoby na to żeby własnie ER 5 osiągało 60 KM zamiast oryginalnych 50 .......a właśnie 27 KM er 5 do takiej prędkości się rozpędza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 bardzo ciekawe że nic nie znalazłeś - są co najmniej 2 tematy e których sposoby dławienia , oddławiania z 27KM , 50KM są dokładnie opisane łącznie z omówieniem "optycznych " różnic . omówione też tam są sposoby na to żeby własnie ER 5 osiągało 60 KM zamiast oryginalnych 50 .......a właśnie 27 KM er 5 do takiej prędkości się rozpędzaA czy ER5 może mieć 60km? wydawało mi się że w odblokowane mogą mieć maks 50km, 60, a dokładnie to chyba 62km to moc GPZ 500, której silnik różni się od tego w ER wałkami rozrządu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 A czy ER5 może mieć 60km? wydawało mi się że w odblokowane mogą mieć maks 50km, 60, a dokładnie to chyba 62km to moc GPZ 500, której silnik różni się od tego w ER wałkami rozrządu... dokładnie tak - zmiana wałków rozrządu + (o ile dobrze pamiętam) modułu i ma 60 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 bardzo ciekawe że nic nie znalazłeś - są co najmniej 2 tematy e których sposoby dławienia , oddławiania z 27KM , 50KM są dokładnie opisane łącznie z omówieniem "optycznych " różnic . omówione też tam są sposoby na to żeby własnie ER 5 osiągało 60 KM zamiast oryginalnych 50 .......a właśnie 27 KM er 5 do takiej prędkości się rozpędza A mnie ciekawi, ze jednak znalazles. Jesli zadales sobie tyle trudu, aby odpisac, bylbym wdzieczny za wklejenie do postu odpowiednich linkow. Mi niestety nie udalo sie nic pomocnego odszukac. A co do 27KM, jezdzilem kiedys cb 500, ktore max rozpedzalo sie do 130km/h i stad moje podejrzenie, za Kawka ma jednak wiecej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 jak Eta 21 KM szla 140 to czemu 27 KM w Er mialo by nie wycisnac 155 ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Te 27 KM widocznie starcza tylko ~ 130 km/h . Moja zablokowana GS mająca 27 kuni też szła tylko do 130. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 bardzo ciekawe że nic nie znalazłeś - są co najmniej 2 tematy e których sposoby dławienia , oddławiania z 27KM , 50KM są dokładnie opisane łącznie z omówieniem "optycznych " różnic . omówione też tam są sposoby na to żeby własnie ER 5 osiągało 60 KM zamiast oryginalnych 50 .......a właśnie 27 KM er 5 do takiej prędkości się rozpędza Kiler jeśli znalazłeś dwa tematy dotyczace dławienia kawy w archiwum wklej jeśli możesz te dwa linki. Trzeba jokoś pomóc koledze motocykliście.Na forum jest sporo profesjonalnych mechaników motocyklowych może jeszcze ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 dobra . więc tak - te silniki (kle er5 itp ) są dławione przez wykonanie dziurek w przepustnicach . żeby je odblokować wystarczy te dziurki zaślepić (tylko solidnie bo jak to czym się zaślepiliście wpadnie do silnika to .......... ) albo też założyć gaźniki od nie dławionej wersji . wtedy te silniki odzyskują swoją pełna nominalną 50 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 OK dziękuję kiler za wyjaśnienia chyba wszytko jasne kolega afrykańczyk będzie chyba już wiedział co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Jeśliby kolega kupował gźniki to jak mam trakowe co do ceny zawsze można się dogadać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.