Skocz do zawartości

GT 650 HAWK!


magneto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

 

 

nadeszla pora zmiany motocykla na cos mocniejszego. jak czesc z was zapewne przeczytala wybor byl pomiedzy ZZR 600 a CB 500. od dawna mialem slabosc do Hond tak wiec bardziej bylem po jej wlasnie stronie.

 

przegladalem sobie z kolega(Damiano_2013) CB i jakos tak weszlismy na temat NTV 650, niewysilony silnik, wal kardana, V-ka i pare innych zalet. niestety nie do konca odpowiadal mi wyglad motocykla, ale przegladajac strony bikepics.com znalezlismy odmiane NTVki czyli Honde GT 647 HAWK. motocykl ten przegladalem juz pare razy, ale nie zwrocilem na niego szczegolnej uwagi ze wzgledu na pojemnosc.

 

decyzje podjalem w przeciagu kilku godzin, a wiedzialem ze na allegro od 2 czy 3 miesiecy stoi Hawk za niewielkie w sumie pieniadze.

 

 

we wtorek 12 lutego wybylismy do bydgoszczy obejzec motocykl(dokladnie chyba ze 30 km- mniejscowosc topolno)

 

dzwonilem w poniedzialek ze przyjade po motocykl, wlasciciel nie kazal mi sie spieszyc bo mowil ze popyt na motocykle jest obecnie dosc slaby, a na ten model szczegolnie. nie dzwonilem wiec we wtorek ze jade, chcac zrobic mu niespodzianke. i zrobilem;d

 

kiedy zajechalismy na miejsce motocykl byl wlasnie wyprowadzany z jednego z garazy. facet podlaczyl go do prostownika, by po kilkunastu minutach ladowania chciec uslyszec ten ryk...

 

chciec. motocykl nie odpalil.

 

zaczelismy kombinowac, a nawet ciagnelismy go samochodem. nie dalo rady, nawet nie probowal zaskoczyc. pomyslalem o zatkaniu gaznikow pod filtrem powietrza i wtedy motocykl zaskoczyl na kilka sekund. zgasl. kombinowalismy dalej, facet wezwal swojego mechanika, ktory zdzialal prawde mowiac chyba mniej ode mnie- wiecej teorii jak pracy. ale i tak nie ukrywam ze mial jakies pojecie;)

 

spedzilem ponad 4 godziny przy probach odpalenia motocykla i udalo sie raz po zatkaniu gaznikow, drugi raz na jakies 30 sekund po wymianie swiec.

 

doslzismy ze uszkodzona jest pompa paliwa. i slusznie. ale nie chcialem juz nic wiecej kombinowac, wiec powiedzialem ze place 3,5 tysiaca i biore bez zastanowienia.

 

poszedl za 3550. podczas odpalenia nie slyszalem zadnych oznak szczegolnego zuzycia silnika...:)

 

na drugi dzien wymienilem swiece na NGK(choc poszukiwalem denso), na wszelki wypadek podgrzalem troche gazniki suszarka i dalem paliwo opadowo. maszyna odpalila za pstryknieciem rozrusznika.

 

 

 

teraz moge powiedziec cos wiecej na temat jego stanu- ogolnie mowiac niemal perelka.

 

na liczniku ma najechane 104 tysiace kilometrow(licznik mam w milach, poniewaz GT to wersja wypuszczana na stany). silnik odpala bezproblemowo nawet w ujemnych temperaturach od pierwszego pstrykniecia. wydech LASER, ktory daje piekny dzwiek od dolu jak i na gorze. nowe klocki na przodzie, nowy akumulator, owiewka...

 

 

jedyny wklad jaki musze w niego wlozyc poki co to nowe swiece, nowe klocki na tyl i... i to wszsytko:D pompe paliwa naprawilem sam, ale styki sa troche poupalane juz wiec wole sie zaopatrzyc w nowa.

 

dlaczegowybralem akurat ten motocykl?

 

interesuje mnie turystyka a nie jazda na gumie czy cos w tym rodzaju... jest lekki, zwinny i ponoc silniki nie do zajechania. wiecej mi nie potrzeba. bedzie trzeba pomyslec cos o dopinanym stelazu pod kufer ale to w swoim czasie... :(

 

fotka poki co ta z otoMoto, ale niedlugo zrobie jakies nowe...;)

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję maszynka nietuzinkowa. Na żywo widziałem tylko jedną.

 

A pompa - serio kolego, poszukaj jakiejś podciśnieniowej. Wepniesz się tam gdzie podpina się wakuometry do synchro. Końcóweczkę do wpięcia się po podciśnienie zdobędziesz z Transalpa. Tramp ma kranik podciśnieniowy, który podciśnienie bierze właśnie z tego miejsca kanału dolotowego między cylindrem a gaźnikiem (zaślepiony chyba imbusem 5mm). A oryginał sobie odpuść jak już padł. W końcu żre 50W.

Edytowane przez wieczny student
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena takiej pompy nie powinna być wysoka. Działające używki można kupić i za 30-50pln. W AT montowane są podciśnieniówki od XJ600, XTZ660/750, Piaggio Hexagon...

 

A 50W - tak mówią na forum AT. Te pompy są w Hondach popularne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, hawk wlasnie ma normalny lancuch co akurat najlepszym nie jest. kardana ma tylko ntv. ale trudno sie mowi- cos za cos. zreszta poprzedni wlasciciel zalozyl nowe zebatki i lancuch...;d

 

a co do pompy podcisnieniowej- jutro albo w srode jak bede w pracy to moze cos znajde... szukam na allegro jak mam pod nosem... ;p

 

pzdr:)

Edytowane przez magneto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli to ten co sam się nim interesowałem ale był za daleko:) nawet dzwoniłem tam ale odebrała zona tego gościa co sie malo znała i wiele nie powiedziała. za tą cene to naprawde super okazja. nie psiocz że łancuch bo dzięki temu ten motocykl jest szybszy i lepiej przyspiesza od revere. W dodatku zawsze możesz mu włożyć silnik od afriki twin 750. Ale i tak ten motorek robi realnie setkę w 4,5 sekundy więc wolny nie jest jak na tą cene.

Kilka plusów tego motocykla to waga 169kg na sucho, spalanie (pewnie maks 5,5 - swoją revere nie przekroczyłem jeszcze po krakowie 6 litrów a jest cięższa).

ten motorek to idealna sprawa na tor - w stanach odbywają sie nawet zawody hawków coś jak u nas hornet czy gs cup. jak będziesz miał za słabe hamulce (no niestety mi brakuje drugiej tarczy w revere) to możesz przełożyć do przodu każde zawieszenie 41mm - pasuje z vfr z f2 i większości sprzętów sportowych...na tył bez zabawy wchodzi fela z VFR rc 36:)

 

Musisz pamiętać że to jest aluminiowa rama i uważaj ze stelażem - naprawdę ten motocykl ma małą ładowność a jakby coś pękło to pózniej nie znajdziesz częsći. Pamiętaj o tym jak będziesz chciał brać kolegów. Realnie to jest motorek dla jednej osoby z bagażem albo dla lekkiego kolesia i jego smukłej laski:) o ile wytrzyma na takim skąpym siedzonku.

 

Jakby nie to że woże swoją Damę to na pewno brałbym tego Hawka http://allegro.pl/item311842080_honda_ntv_hawk_gt.html jeśli by byl w ok stanie ale podejrzewam że raczej tak:) to nietuzinkowy motocykl i mimo swojego wieku robi wrażenie a i pod dobrym kierownikiem nie jednemu ścigantowi kwi może napsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem artykuł w Classic Motorcycle mechanic i bardzo go sobie chwalili. Jest tam (podobno) mała sztuczka z naciągiem łańcucha - piszą żeby mierzyc luz i naciągać jak ktoś siedzi w siodle - pod obciążeniem, bo jak ustawisz bez to pod obciążeniem bedzie za sztywno. Nie obiecuję, ale może ten artykuł gdzież znajdę.

 

Powodzenia.

 

P.S. Co do pompy - a Yamaha właśnie wycofała podcisnieniową pompe na rzecz elektrycznej po 96 roku w Divkach, bo były problemy z podawaniem paliwa..... :bigrazz:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny i rzadko spotykany na naszych ulicach(w tejze wersji Hawk)! Brawo :bigrazz:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, nawet szybko mi poszło. Mata i czytajta

 

http://myfreefilehosting.com/f/99077bb430_0.56MB

 

Pozdro.

Aha - szpik inglisz ofkors, bo chyba nie spodziewaliście się tekstu po polsku. nie? :flesje:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, urzad Skarbowy juz zalatwiony, jutro zanosze papiery do tlumaczenia i jakos to moze bedzie...:flesje:

 

no i od przyszlego tygodnia kurs na kategorie "A" wiec moze za jakis miesiac wyrusze legalnie na droge;)

 

poki co maszyna caly czas stoi w garazu i jest dopieszczana pod kazdym wzgledem jak tylko sie da- juz niedlugo zapodam jakies konkretne fotki...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...